اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

توصیه‌ها و هشدار‌های آندرئاس آنتونوپولوس به جامعه‌ی اتریوم

این متخصص صنعت رمزارزی طی سخنرانی خود در گردهمایی ETHDenver در رابطه با «تجزیه شدن» به جامعه‌ی اتریوم هشدار داد

نکات برگزیده مطلب
  • آندرئاس آنتونوپولوس(Andreas Antonopoulos) نویسنده‌ی کتاب‌های Mastering Bitcoin و Mastering Ethereum، در جدید‌ترین سخنرانی خود طی گردهمایی ETHDenver، در رابطه با «تجزیه و تکه‌تکه شدن» به کاربران جامعه‌ی اتریوم هشدار داد.

سخنرانی آندرئاس آنتونوپولوس

آقای آندرئاس آنتونوپولوس(Andreas Antonopoulos) متخصص و نویسنده‌ی دو کتاب مشهور فضای رمزارزی، اخیرا به توسعه‌دهندگان دومین رمزارز بزرگ بازار یا همان اتریوم(با نماد ETH) توصیه‌هایی ارائه کرده است.

ETHDenver

آقای آنتونوپولوس نویسنده‌ی دو کتاب «Mastering Bitcoin(تسلط بر بیت‌کوین)» و « Mastering Ethereum(تسلط بر اتریوم)» است که در حال حاضر برای توسعه‌دهندگانی که تمایل به یادگیری این دو پروتکل دارند، به استاندارد‌ تبدیل شده‌اند. او طی گردهمایی ETHDenver که هفته‌ی قبل در ایالت کلرادو آمریکا برگزار شد، در رابطه با اهمیت ساخت یک «کد غیرقابل توقف»، برای هکر‌ها و علاقه‌مندان سخنرانی کرد.

آقای آنتونوپولوس در طول سخنرانی خود اظهار داشت:

به خودتان این اجازه را ندهید که « کد غیرقابل توقف» را متوقف کنید. درک این حقیقت که ما چه کار می‌کنیم بسیار مهم است و به شجاعت نیاز دارد.

 

Andreas Antonopoulos

وی در ادامه‌ به جامعه‌ی اتریوم هشدار داد:

مراقب تجزیه و تکه‌تکه شدن باشید… زمانی که همه‌چیز دشوار می‌شود، مردم در تفکرات خود غرق و منزوی می‌شوند و به جای تمرکز روی نقاط مشترک، اختلافات را بزرگ‌نمایی می‌کنند. Andreas Antonopoulos

این گفته‌های آقای آنتونوپولوس در واقع برای تاکید بر تاثیرات کاهش قیمت رمزارز اتریوم(با نماد ETH) از رقم ۱۱۰۰ دلار و سقوط به منطقه‌ی ۱۵۰ دلار می‌باشد. این نویسنده همچنین معتقد است که روند نزولی و رکود فعلی بازار باعث افزایش فشار در  بحث‌ها و مجادلات آنلاین خواهد شد.

وی در ادامه‌ی سخنان خود افزود:

زمانی که مردم با خطر مواجه شده‌اند و یا احساس خطر می‌کنند، شدیدترین ماکسیمالیسم(زیاده‌خواهی) که تا کنون به چشم دیده‌ایم در اوج مطلق بازار نزولی و یا از طریق همان بازار نزولی به وجود می‌آید. زمانی که همه‌چیز بر وفق مراد می‌باشد، همراهی کردن بسیار آسان است. اما زمانی که مشکلاتی به وجود آمده و همه‌چیز سخت می‌شود، شما باید دست از کار بکشید و به جای چیزهایی که باعث جدایی و تفرقه‌ی ما شده، به چیزهایی فکر کنید که اشتراک گذاشته‌ایم. Andreas Antonopoulos

آقای آنتونوپولوس در ادامه‌ی صحبت‌های خود به فراخوانی جامعه‌ی اتریوم برای مقابله با مواردی پرداخت که در آینده باعث می‌شوند توسعه‌دهندگان این پروژه مورد سوء استفاده قرار بگیرند.

نمودار تغییرات قیمت رمزارز اتریوم طی ۷ روز گذشته

رمزارز اتریوم(با نماد ETH) پس از پیمودن یک روند صعودی کوتاه مدت در بازار، با کاهش ۱۴/۵ درصدی ارزش روبرو شده و هر واحد اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۳۹ دلار عرضه می‌شود. در حال حاضر سرمایه‌ی در حال گردش اتریوم ۱۴/۶۸ میلیارد دلار اعلام شده است.

گفته‌های آندرئاس آنتونوپولوس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptodaily

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫17 دیدگاه ها

  1. واقعادوست ندارم حتی یک ساعت دیگه هم منتظربمونم الان بیش از2ماه هستش که انتظارکشیدم خسته شدم دیگه.

    1. دوست من، لطفا شماره‌ی خودتون رو نگذارید. ما فقط از طریق راهی که بهتون گفتم(آیدی «ارتباط با ما» در کانال تلگرام) می‌تونیم کمکتون کنیم. اگر دوست داشتید از اون طریق پیام بدید.

  2. حالا که طبق اخبار”اتریوم فورک انجام شد چرا اتریوم ها به حساب کیف پولمون برنگشتند؟ممکنه چند روز بعدازفورک طول بکشه؟

      1. دوست عزیز:روزی که اتریوم رفته تو فورک(تقریبا دوماه پیش)هرچه اتریوم توکیف پولمون(جکس)بود بطور خودکار برداشت شدندوسوال کردم گفتند بخاطر فورک هستش حالا که فورک انجام شد هنوز اون اتریوم ها به کیف پولم برنگشتن.اگه دراینمورد اطلاعاتی دارید بفرمایید

        1. دوست من فورک قسطنطنیه اتریوم 2 روز و 17 ساعته که اجرایی شده. احتمالا کیف‌پول شما با شبکه سینک نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم از آخرین نسخه‌ی جکس(Jaxx Liberty) استفاده کنید، چون تا جایی که من خبر دارم جکس داره پشتیبانیش رو از روی کیف‌پول جکس کلاسیک بر‌میداره. همچنین راجب مشکلی که شما دارید توی بلاک شرکت جکس چیزی نوشته نشده. در ضمن کسانی که من می‌شناسم از حسابشون اتر کم نشده

          1. پس بااین توضیحات شما چطور هنوز کیف پول من بعدازچند روز از فورک اتریوم عدد صفررانشان میدهد ولی من قبل از فورک(تقریبا 15)اتریوم داخل کیف پول جکس داشتم.ممنون میشم کمکم کنید

            1. لطفا آدرس کیف‌پول خودتون رو برای من ارسال کنید. جکس رو آپدیت کردید به ورژن لیبرتی؟

          2. 0xc5d7dee706e7ad675a7157c7bba8443a49fd1650داداش این آدرس کیف پول من هستش اگه امکانش هست بررسی بفرمایید.

            1. آخرین تراکنش شما 61 روز پیش هست. در نتیجه هیچ ربطی به فورک پیدا نمی‌کنه. همچنین مقدار 15 اتر تو آدرس شما نبوده، بیشتر بوده. لطفا دقیق‌تر بررسی کنید.

    1. لطفا سریعاپیگیری کنید وراهنمایی بفرمایید.بدبخت شدم.سپاسگزارم

    2. دوستم میگه این اتریوم ها الان توکیف پولت هستن ولی موجودی را صفرنشان میده خودشم 55اتریوم داشت که میگه موجودی کیف پولم راصفرنشان میده.میگه مونرو وبیت کوین کش هم همینطوربود بعدازچندمدت بعدازفورک به حساب اومدند میگه بخاطرهاردفورک هستش هرروزمیگه ممکنه بزودی میان.منم نمیدونم چکارکنم؟خواهش میکنم کمکم کم خیییییلی نگران هستم

      1. سلام، اگر دوست دارید می‌تونید منتظر بمونید. ولی به نظر نمیاد ربطی به هارد‌فورک داشته باشه. اگر دوست داشتید به آیدی تلگرام که توی قسمت «تماس با ما»، توی کانال تلگرام کوینیت هست پی‌ام بدید.

        1. سلام داداش:من نتونستم آیدی تلگرام شماپیام بدم خواهش میکنم —————- راهنمایی بفرمایید>ممنونتون میشم.ازتون انتظاردارم کمکم کنید.

دکمه بازگشت به بالا