اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

حضور یکی از غول‌های نفتی جهان در رویداد آتی بنیاد اتریوم

با افزوده شدن نام شرکت بزرگ BP به لیست حامیان رویداد «اتر دنور» گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با افزایش قیمت اتر بوجود آمده است

نکات برگزیده مطلب
  • به نظر می‌رسد که رویداد «اتر دنور» بنیاد اتریوم که قرار است طی چند هفته‌ی آتی در ایالات متحده برگزار شود، توانسته نام‌های بزرگی از جمله بی‌پی(BP غول صنعت انرژی جهان) را به لیست حامیان مالی اضافه کند. حضور چنین نام‌های بزرگی در این رویداد یک موفقیت بزرگ برای بنیاد اتریوم به شمار می‌آید، تاجایی که حتی اخبار مربوط به حضور بی‌پی باعث افزایش ۷ درصدی قیمت اتریوم شده است.

رویداد اتر دنور

رویداد اتر دنور(ETHDenver) که قرار است روزهای ۱۴ام تا ۱۶ام فوریه در شهر دنور(مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر ایالت کلرادو در ایالات متحده) برگزار شود، اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های مربوط به پروژه‌ی اتریوم معرفی می‌شود.

اتریوم اتردنور Ethereum Ether

این رویداد به طور رسمی هکاتون(Hackathon) نامگذاری شده است، اما برگزارکنندگان این رویداد امسال ترجیه داده‌اند تا از یک اصطلاح دوستانه‌تر و مرتبط استفاده کنند. رویداد مذکور امسال با نام بیلداتون(BUIDLathon یا مسابقه‌ای برای ساختن) نامگذاری شده است.

این رویداد سه روزه قرار است به صورت ۲۴ ساعته ادامه داشته و در طول آن فعالیت‌های متنوعی از جمله گفتگوهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با حضور متخصصان و کارشناسان صنعت رمزارزها و فناوری بلاک‌چین، برگزار شود.

بزرگ‌ترین رویداد اتر دنور تا به امروز

برخی از نام‌های بزرگ که قرار است امسال در رویداد بیلداتون حضور به عمل آورند عبارتند از ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin بنیانگذار و توسعه‌دهنده‌ی پروژه‌ی اتریوم)، جوزف لوبین(Joseph Lubin بنیانگذار کانسن‌سیس)، اریک وورهیس(Eric Voorhees بنیانگذار شیپ‌شیفت)، ولد زمفیر(Vlad Zamfir یکی از محققان شناخته شده‌ی بنیاد اتریوم) و سایر مدیران و کارشناسان حوزه‌ی بلاک‌چین و رمزارزها.

تمام هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی این رویداد با استفاده از حمایت مالی شرکت‌های مختلف تامین شده است، که معمولا شامل صرافی‌های رمزارز، شرکت‌های فعال در صنعت بلاک‌چین و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات مالی است؛ گرچه امسال یکی از غول‌های صنعت انرژی جهان به نام بی‌پی(BP) هم به لیست حامیان مالی افزوده شده است.

حضور چنین نام‌های بزرگی در این رویداد که سابقا یک گردهمایی کوچک برای طرفداران و برنامه‌نویسان مشتاق بوده، برای بنیاد اتریوم بسیار حائز اهمیت است و یک موفقیت چشم‌گیر به شمار می‌آید. این رویداد تاجایی موفق عمل کرده که حتی برخی از طرفداران پروپاقرص بیت کوین هم از آن تجلیل کرده‌اند.

نظر شما در رابطه با حضور BP به عنوان یکی از حامیان رویداد اتر دنور چیست؟ آیا به زودی شاهد سرمایه‌گذاری سازمانی و رونق بیش از پیش در بازار رمزارزها خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا