اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

آرتور هایس: با بازگشت ICOها منتظر رشد قیمت اتریوم باشید

مدیرعامل BitMEX گفت با بازگشت بازار ICOها، قیمت اتریوم می‌تواند به سرعت به بالای 200 دلار برسد

نکات برگزیده مطلب
  • آرتور هایس(Arthur Hayes)، مدیر عامل BitMEX در ۲۶ دسامبر پیش‌بینی کرد که وضعیت بازار پیشنهاد اولیه‌ی سکه(ICOها) در مدت ۱۸ ماه بازیابی خواهد شد و اتریوم(ETH) نیز در همراهی با دیگر رمزارزها به سرعت به ۲۰۰ دلار خواهد رسید. هایس در حالی نظر خود را ارائه می‌کند که قیمت اتر در هفته‌ی گذشته با رشد سریع در کوتاه مدت به محدوده ۱۵۰ دلار رسید.

BitMEX یک پلتفرم معاملاتی رمزارزها است که به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی در دنیا از نظر حجم معاملات تبدیل شده است.

هایس در گذشته پیش‌بینی‌های متعددی را در حوزه‌ی رمزارزی ارائه کرده است که از این میان برخی صحیح و برخی اشتباه بوده‌اند. وی در یک مصاحبه‌ی اختصاصی پیش‌بینی کرد که بازار رمزارزی با گذر از شرایط رکود در سال 2018،  مجددا احیا گردد. او افزود:

با وجود مشکلات جدید، اتر(Ether) با قدرت احیاء خواهد شد. با بازگشت بازار رمزارزی، اتر به سرعت به 200 دلار خواهد رسید. زمان بازسازی مجدد بازار ICOها ۱۲  تا ۱۸ ماه است. Arthur Hayes

هایس نظر خود را یک روز پس از این‌که ETH/USD در مدت یک هفته دو برابر افزایش یافت و هم اکنون در محدوده‌ی 129 دلاری قرار گرفته است، اعلام کرد.

نمودار قیمت اتریوم -قیمت اتریوم نسبت به بیت‌کوین(نمودار زرد)، قیمت اتریوم نسبت به دلار(نمودار سبز)، ارزش بازار(نمودار آبی)

این رمزارز بزرگ که در سال 2018، 90 درصد از ارزش خود را از دست داده است، عملکرد خارق‌العاده‌ای در مدت زمان کوتاه داشت.

با این وجود هایس پیش‌بینی می‌کند که در بازه‌ی 12-18 ماه باقی مانده تا برگشت روند صعودی ICOها، رمزارزهای پایدار در بازار خودنمایی خواهند کرد.

وی ادامه داد:

رمزارزهای پایدار و توکن‌های بهادار برای سرمایه‌گذاران در سال 2019 بسیار جذاب خواهند بود. Arthur Hayes

«در زمان وجود شرایط سخت برای بازار و در حالی که تحلیل‌های بنیادی زیر پاگذاشته می‌شوند، سرمایه‌گذاران به هرچیزی که معتقدند آن‌ها را به آسانی ثرتمند می‌کند، متوسل می‌شوند.»

وی در زمینه‌ی این‌که آیا برگشت بازار همانند رشد سریع ICO‌ها خواهد بود یا خیر، توضیحاتی را ارائه نکرد. او در گذشته و زمانی که اتریوم در محدوده‌ی 250 دلار معامله می‌شد اتریوم را شت کوین خواند و پیش‌بینی کرد که قیمت آن دو رقمی خواهد شد.

 

هایس برای قیمت بیت‌کوین(BTC) نیز محدوده‌ی 1-10 هزار دلاری را پیش‌بینی کرده است. برخی از منابع معتقدند که ورود سرمایه‌گذاران حقوقی از طریق موسسات مالی در بازار بیت‌کوین، قیمت‌ها را به سطوح بالاتر افزایش خواهد داد.

جاستین سان(Justin Sun)، مدیرعامل ترون(TRON) در هفته‌ی گذشته ادعا کرد که اتریوم به آرامی در حال فروپاشی است.

آیا با دیدگاه آرتور هایس در مقابل قیمت رمزارزها و اتر موافقید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا