اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

ریاست سابق کمپانی گوگل: اتریوم پتانسیل عظیمی دارد

اریک اشمیت معتقد است، پیشرفت اتریوم می‌تواند منجر به ایجاد تحول اساسی در تجارت و جامعه گردد

نکات برگزیده مطلب
  • اریک اشمیت(Eric Schmidt)، از سال 2001 تا 2015 ریاست کمپانی گوگل را برعهده داشت. او که به تکنولوژی بلاکچین و بیت‌کوین علاقه‌مند است، اخیرا در یک رویداد پرسش و پاسخ، اظهار داشت که اتریوم دارای پلتفرم قدرتمندی است و نمودار‌ها قادر به نشان دادن پتانسیل‌های کشف نشده‌ی این رمزارز نیستند.

 

رئیس سابق گوگل نظراتش را در یک رویداد زنده و در گفتگو با تایلر کُوِن(Tyler Cowen)، که توسط Village Global در ایالت سانفرانسیسکو میزبانی می‌شد، بیان کرد. اشمیت در یک گفتگوی گسترده، در زمینه‌ی آینده‌ی تکنولوژی، اصلاحات اداری در شرکت‌ها، روش‌های استخدام گوگل و شکاف در اینترنت صحبت کرد.

اتریوم پتانسیل بالایی دارد

اشمیت در پاسخ به سوال کُوِن مبنی بر این‌که آیا بلاکچین بیش از حد مورد توجه قرار گرفته یا به آن کم توجهی شده است؟ گفت:

در قالب عمومی،[بلاکچین] بیش از حد مورد توجه قرار گرفته است؛ از جنبه‌ی استفاده‌ی فنی، به آن کم توجهی شده است. امروزه، بلاکچین یک پلتفرم عالی برای بیت‌کوین و دیگر رمزارزها محسوب می‌شود؛ همچنین یک پلتفرم عالی برای انجام معاملات بانکی در شرایطی است که اطمینان متقابل وجود ندارد. Eric Schmidt

اشمیت معتقد است که پیشرفت قابل توجهی در اتریوم اتفاق خواهد افتاد که این موضوع می‌تواند منجر به تحول اساسی در تجارت و جامعه گردد.

 

من فکر می‌کنم فرآیند‌های بسیار شگفت‌آوری بر روی بلاکچین در حال انجام است. واضح‌ترین مثال آن، توانایی‌های اتریوم است. اگر اتریوم بتواند راهی برای مطابقت جهانی این فعالیت پیدا کند، به پلتفرم بسیار قدرتمندی تبدیل خواهد شد. (بلاکچین) نوآوری کاملا جدیدی محسوب می‌گردد. Eric Schmidt

به نظر می‌رسد بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin) دیدگاه‌های مشابهی را در گذشته اظهار کرده بود.

بر اساس گزارش کوینیت در هفته‌ی گذشته، بوترین ترک اتریوم را انکار کرده و گفت هدفش تشویق دیگر توسعه‌دهندگان به فعالیت در جامعه‌ی توسعه‌دهندگان منبع باز است.

اشمیت گفت که از سال 2014 پشتیبان بیت‌کوین بوده است. او رمزارزها را به عنوان دستاورد تکنولوژی که دارای پتانسیل بالایی است، ستایش کرد.

 

بیت‌کوین، دستاورد رمزنگاری مهمی محسوب می‌گردد. توانایی ساخت چیزی که در دنیای دیجیتال قابل کپی‌برداری نیست، ارزش بسیار بالایی دارد. معماری بیت‌کوین؛ یعنی در اختیار داشتن یک دفتر کل(ledger) که نمی‌توان آن‌ را بازتولید(دستکاری) کرد، پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. بسیاری از مردم کسب و کارشان را بر روی این بستر ایجاد خواهند کرد. Eric Schmidt

بر اساس گزارش CCN، اشمیت در یک ملاقات با بنیانگذار وی‌کی‌لیکس(Wikileaks) جولین آسانژ(Julian Assange)، در سال 2011 با بیت‌کوین آشنا شد؛ آسانژ در یک ملاقات 5 ساعته که محتوای آن در ویکی‌لیکس منتشر شده است، به اشمیت توصیه کرد وارد جامعه‌ی بیت‌کوین شود زیرا این رمزارز روزی ارزشمند خواهد شد.

آیا با دیدگاه اریک اشمیت نسبت به اتریوم موافقید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptodaily
دکمه بازگشت به بالا