اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

بازار رمزارز x1 با همکاری ConsenSys در حال ساخت است

همکاری ConsenSys و CapBridge به منظور توسعه­ صرافی بر پایه­ بلاکچین

همکاری ConsenSys و CapBridge به منظور توسعه­ صرافی بر پایه­ بلاکچین

CapBridge شرکتی فعال در حوزه­ تکنولوژی مالی است که توسط بورس اوراق بهادار سنگاپور حمایت می‌­شود. این شرکت با شرکت بلاک‌چینی ConsenSys به منظور ایجاد صرافی بر پایه­ بلاک‌چین همکاری می­‌کند.

CapBridge که یک شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن بلاک‌چین و تکنولوژی مالی است، با شرکت نیویورکی ConsenSys به منظور به­‌کارگیری تکنولوژی بلاک‌چین در صرافی خصوصی که در سنگاپور ساخته خواهد شد، همکاری می‌­نماید. (1exchange (1X ، نام پلتفرمی است که ایجاد خواهد شد، و با حمایت­‌های بورس سنگاپور (SGX) و دیگر سهامداران توسعه داده می­‌شود. این پلتفرم بر روی گزینه­‌های خروج سهامداران شرکت­های خصوصی تمرکز خواهد کرد.

مدیر عامل CapBridge جانسون چن (سمت چپ) و موسس ConsenSys جوزف لوبین (سمت راست)
مدیر عامل CapBridge جانسون چن (سمت چپ) و موسس ConsenSys جوزف لوبین (سمت راست)

روز سه‌­شنبه این شرکت اعلام کرد «1X با ارائه­ گزینه­ دیگری به ذی‌نفعان، کارکنان و سرمایه­‌گذاران اولیه برای خروج، بازار جهانی نوینی را ایجاد خواهد کرد»

در اطلاعیه­ همکاری دو شرکت بلاکچینی اضافه شده است که «در بلندمدت، این امر به جریان انداختن سرمایه فعال را تشویق کرده و باعث افزایش نقدینگی در بازار سرمایه خواهد شد. سرمایه گذاران پیشین و خانواده‌­های دارای کسب و کار نیز می توانند از نقدینگی جزئی بهره‌مند شوند.»

این صرافی، از فن آوری بلاکچین به منظور بهبود فرآیند ثبت و نگهداری، روش­های شناخت مشتری و روش­های ضد پولشویی (AML) و مصالحه استفاده خواهد کرد.

جانسون چن، مدیر عامل شرکت CapBridge، اعلام کرد که این پلتفرم با محصولات سرمایه­‌گذاری جدید در گستره­ای از گزینه­‌های قابل دسترس، به منظور توسعه­ «چرخه سالم سرمایه و رشد آن» مشارکت خواهد کرد.

مدیر ConsenSys سنگاپور وینای موهان اعلام کرد که همکاری با CapBridge «نشان دهنده­» وجود نوآوری­‌های تکنولوژیکی در مرکز فن­آوری آسیا است.

CapBridge در سال 2015 با پشتیبانی SGX تاسیس شد. هم اکنون سرمایه‌­گذاران نهادی و اعتباری با دسترسی به سرمایه‌­های VC و قرارداد­های pre-IPO را تامین می­‌کند، در نتیجه از استارت آپ­ها در طول مدت رشد آن­ها حمایت می­کند. سرمایه‌­دار معروف ایالات متحده آمریکا، تیم درپر نیز CapBridge را پشتیبانی می‌­کند.

ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که در یک دوره مالی مبلغ 5 میلیون دلار، تامین کرده است.

به گفته جوزف لوبین، یکی از بنیان­‌گذاران Ethereum و همچنین بنیان­‌گذار ConsenSys، زیرساخت مبادلات آینده بر روی Ethereum mainnet ایجاد خواهد شد.

گزارش شده است که هفته گذشته، ConsenSys برنده­ مسابقه­ ساخت پلتفرم شناسایی به منظور مبارزه با قاچاق کودکان در مولداوی شده است.

شما آینده X1 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
کریپتووست
دکمه بازگشت به بالا