اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سقف برداشت روزانه برای کاربران ناشناس بایننس محدودتر شد

صرافی بایننس (Binance) در تلاش برای اجابت خواسته‌های پایان ناپذیر قانون‌گذاران سقف برداشت ناشناس روزانه از این پلتفرم مبادلاتی را به‌طور قابل توجهی کاهش داد و همچنین ابزاری را برای ارائه گزارش مالیاتی (Tax Reporting System) راه‌اندازی کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی بایننس در روز سه‌شنبه و به‌طور رسمی از تغییر سیاست در اجرا قوانین احراز هویت مشتریان خبر داد. بر همین اساس، کاربرانی که فرایند احراز هویت خود را در صرافی بایننس تکمیل نکرده‌اند با محدودیت شدید در سقف برداشت روزانه مواجه خواهند شد. همچنین بایننس ابزار جدید را برای محاسبه مالیات و ارسال گزارش تراکنش‌ها معرفی کرده است.

بایننس سقف برداشت روزانه را محدودتر کرد

بر اساس اطلاعیه جدید بایننس، کاربرانی که فرآیند احراز هویت را طی نکرده باشند قادر به برداشت بیش از 0.06 بیت کوین (معادل 2400 دلار در زمان نگارش مقاله) در هر روز نخواهند بود، در حالی که پیش از اعمال محدودیت جدید کاربران ناشناس می‌توانستند تا 2 بیت کوین (معادل 80 هزار دلار) در هر روز برداشت کنند.

بایننس محدودیت جدید برداشت روزانه را به سرعت برای کاربران جدید خود اعمال کرده و اعمال این محدودیت برای کاربران فعلی بایننس در چند مرحله اجرا خواهد کرد. اعمال محدودیت‌های جدید از روز چهارم آگوست آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که این محدودیت‌ها تا روز بیست و سوم آگوست به‌طور کامل پیاده‌سازی گردد.

کاربرانی که فرآیند احراز هویت را تکمیل کرده باشند، همچنان قادر خواهند بود تا سقف روزانه 100 بیت کوین (معادل 4 میلیون دلار) از این صرافی برداشت کنند. محدودیت برداشت روزانه در ساعت 00:00 صبح بازنشانی (Reset) می‌گردد.

این صرافی اخیراً برای اجابت درخواست قانون‌گذاران به‌طور پیوسته از اعمال تغییرات گسترده‌ای شامل توقف بازار مبادلات توکن سهام شرکت‌ها (Stock Tokens) و کاهش نرخ اهرم (Leverage) مبادلات قرارداد‌های آتی به حداکثر 20 برابر دارایی اولیه (20X) خبر داده بود.

کاربران بایننس تنها دو گزینه برای انتخاب دارند و اگر حفاظت از حریم شخصی را انتخاب کنند با محدودیت شدیدی در سقف برداشت روزانه مواجه خواهند شد. در حقیقت بایننس برای برآورده کردن خواسته‌های قانون‌گذاران حریم خصوصی کاربران خود را نادیده می‌گیرد.

Changpeng Zhao
ما برای حفظ جایگاه بایننس به عنوان بزرگترین پلتفرم مبادلات رمزارز، سیاست احراز هویت کاربران را با جدیت بیشتری اجرا می‌کنیم. محدودیت برداشت روزانه برای کسانی که تایید اولیه حساب را انجام داده‌اند، از 2 به 0.06 بیت کوین (تقریباً 2 هزار دلار) کاهش خواهد یافت.

ابزار گزارش مالیاتی بایننس

بایننس در روز چهارشنبه از ابزار گزارش مالیات خود رونمایی کرد. سیستم ارسال گزارش مالیاتی یک برنامه رابط است که کاربران را قادر می‌سازد تراکنش‌های رمزارزی خود را ردیابی کرده، تاریخچه تراکنش‌ها را به شخص یا سازمان ثالث منتقل کرده و نمای کلی از بدهی مالیاتی به‌دست آورند. این نو‌آوری بخشی از استراتژی گسترده بایننس برای حفاظت از کاربران و مدیریت ریسک محسوب می‌شود.

ژائو اخیراً اعلام کرد اگر فرد با تجربه‌ (دارای کارنامه قوی در حوزه قانون‌گذاری) را بیابد، ممکن است از سمت خود به عنوان مدیرعامل صرافی بایننس کناره‌گیری کند. اما تاکید کرد که هیچ برنامه فوری برای جایگزین کردن وی به عنوان مدیرعامل بایننس وجود ندارد.

نظر شما نسبت به اقدامات اخیر بایننس برای اجابت خواسته‌ قانون‌گذاران چیست؟ آیا افزایش محدودیت سقف برداشت روزانه کاربرانی که به‌طور ناشناس و بدون اجرا فرآیند احراز هویت در این پلتفرم فعالیت می‌کردند را با مشکل مواجه خواهد ساخت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا