اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

ثروتمندان به حضور گسترده در صنعت رمزارزها می‌اندیشند

تحقیقات انجام شده توسط گلدمن ساکس حاکی از آن است که دفاتر خانوادگی تمایل به سرمایه‌گذاری ثروت مشتریان خود در بازار رمزارز و بهره‌مندی از سود بدست آمده را دارند

نکات برگزیده مطلب
  • بانک گلدمن ساکس (Goldman Sachs) اخیراً در رابطه با تمایل حضور افراد ثروتمند در بازار رمزارز تحقیقات گسترده‌ای انجام داده است. نتایج بدست آمده از این تحقیقات نشان می‌دهد که دفاتر خانوادگی (که مسئولیت مدیریت ثروت مشتریان خود را بر عهده دارند) به دنبال سرمایه‌گذاری ثروت و دارایی تحت مدیریت خود در بازار رمزارز هستند. شایان ذکر است که خانوادگی در واقع موسسات مالی خصوصی هستند که مسئولیت مدیریت پول میلیاردرهای بزرگی همچون جف بزوس (Jeff Bezos مدیرعامل شرکت آمازون)، سرجری برین (Sergey Brin یکی از بنیانگذاران شرکت گوگل) و جک ما (Jack Ma مالک شرکت علی‌بابا) را بر عهده دارند.

میلیاردرها در بازار رمزارز

درحالیکه تحلیلگران و مبادله‌گران صنعت رمزارز نسبت به نوسان بازار و تغییرات چند ماه گذشته نگران هستند، به نظر می‌رسد که ثروتمندان نسبت به این صنعت علاقه‌مندتر شده‌اند.

تازه‌ترین تحقیقان صورت گرفته توسط بانک گلدمن ساکس (Goldman Sachs) نشان می‌دهد که حداقل ۴۵ درصد دفاتر خانوادگی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری حجم بالایی پول در صنعت دارایی‌های رمزارزی هستند.

goldman sachs logo

دفاتر خانوادگی در واقع موسسات مالی خصوصی هستند که مسئولیت مدیریت پول میلیاردرهای بزرگی همچون جف بزوس (Jeff Bezos مدیرعامل شرکت آمازون)، سرجری برین (Sergey Brin یکی از بنیانگذاران شرکت گوگل) و جک ما (Jack Ma مالک شرکت علی‌بابا) را بر عهده دارند. به طور کلی، هر دفتر مدیریت ثروت یک خانواده را انجام می‌دهد.

دفاتر خانوادگی معمولاً پول و ثروت مشتریان خود را در یک سرمایه‌گذاری سودآور اما سنتی مانند سهام خصوصی، املاک و مستغلات یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری قرار می‌دهند. با این حال براساس تازه‌ترین یافته‌های بانک بزرگ گلدمن ساکس، رشد صنعت دارایی‌های رمزارزی باعث جلب توجه تعداد فزاینده‌ای از این میلیاردرهای سرشناس شده است.

نگاه‌ها به سمت کریپتو

به طور خاص، گلدمن ساکس اعلام نموده که ۱۵ درصد از دفاتر خانوادگی در حال حاضر بخش قابل توجهی از دارایی‌های مشتریان خود را در صنعت رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از طرف دیگر ۴۵ درصد از دفاتر با توجه به شرایط سختی که سیستم مالی جهان در حال تجربه کردن است، به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار رو به رشد رمزارز هستند.

گلدمن ساکس سرمایه‌گذاری ثروتمندان میلیاردرها صنعت رمزارز بیت کوین

گزارشات منتشر شده در رابطه با این موضوع نشان می‌دهد که علی‌رغم نوسان شدید بازار رمزارز، این دارایی‌های نوپا توانسته‌اند خودشان را به عنوان یک سرمایه‌گذاری در میان ثروتمندان معرفی کنند. در گزارش گلدمن ساکس آمده است که:

دفاتر خانوادگی فکر می‌کنند که بازار رمزارزها می‌توانند نقش یک پناهگاه ذخیره ارزش در برابر تورم، نرخ بهره پایین و سایر تحولات اقتصاد کلان پس از یک سال مالی و پولی بی‌سابقه را ایفا کنند.

ظاهراً افزایش محبوبیت SPACها (شرکت‌های ایجاد شده با هدف خاص) یکی از دلایل اصلی تقویت اشتهای سرمایه‌گذاران برای حضور در صنعت رمزارزهاست.

نظر شما در رابطه با نتایج بدست آمده از نظرسنجی گلدمن ساکس چیست؟ آیا ثروتمندان به دنبال کسب سود بیشتر به بازار رمزارزها وارد خواهند شد؟ آیا به زودی شاهد هجوم نقدینگی به بازار رمزارز خواهیم بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا