اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مانی‌گرم به جمع شرکت‌های ارائه‌ی خدمات پرداخت رمزارزی پیوست

شرکت پرداخت مانی‌گرم(MoneyGram) در اطلاعیه‌ای از همکاری با یک شرکت فعال در حوزه‌ی مبادلات و دستگاه‌های خودپرداز رمزارز به نام کوین‌می(Coinme Inc) خبر داده است

نکات برگزیده مطلب
  • در طول ماه‌های گذشته شاهد ورود شرکت‌های پرداخت به بازار رمزارزها بوده‌ایم اما این روند همچنان ادامه دارد و اخیراً شرکت آمریکایی دیگری از آغاز فعالیت خود در حوزه‌ی رمزارزها خبر داده است. بر همین اساس، مشتریان شرکت مانی‌گرم(MoneyGram) در آمریکا بزودی قادر به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها از طریق 17 هزار پایانه‌ی شرکت کوین‌می خواهند بود.

مانی‌گرم و کوین‌می برای ارائه‌ی خدمات خرید و فروش رمزارز

شرکت‌های فعال در حوزه‌ی پرداخت اخیراً به مزایای استفاده از رمزارزها برای توسعه‌ی کسب و کار خود پی برده‌اند. در حالی که پی‌پل(Paypal) خدمات خود را با استفاده از رمزارزها توسعه داده و شرکت خدمات پرداخت مسترکارت نیز از راه‌اندازی سرویس مبتنی بر رمزارزها در آینده‌ی نزدیک خبر داده است، مانی‌گرم(MoneyGram) به عنوان یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی پرداخت نیز از آغاز فعالیت خود در صنعت رمزارزها خبر داد.

مانی‌گرم در اطلاعیه‌ای از همکاری با شرکت کوین‌می(Coinme Inc) خبر داده که در حوزه‌ی مبادلات رمزارز و اوپراتور دستگاه‌های ای.تی.ام(ATM) فعالیت دارد. در نتیجه، مشتریان آمریکایی مانی‌گرم قادر خواهند بود توسط پایانه‌های فروش کوین‌می دارایی‌های رمزارزی خود را به ارزهای فیات تبدیل کنند.

همچنین مشتریان مانی‌گرم قادر خواهند بود از طریق 20 هزار دستگاه خودپرداز رمزارز(Cryptocurrency ATMs) در سراسر جهان بیت کوین و دیگر رمزارزها را خریداری کنند.

الکس هولمز(Alex Holmes)؛ مدیرعامل مانی‌گرم در رابطه با سرویس جدید این شرکت اظهار داشت:

این مشارکت نو‌آورانه کسب و کار ما را به حوزه‌ی کاملاً جدیدی گسترش می‌دهد. ما با ایجاد پل ارتباطی با کوین‌می برای ایجاد مسیری برای تبدیل بیت کوین و ارزهای فیات، پیشگام ارائه‌ی مُدل رمزارز به پول نقد محسوب می‌شویم. Alex Holmes

گسترش پذیرش رمزارز در میان شرکت‌های پرداخت

فرآهم ساختن امکان خرید بیت کوین از طریق پایانه‌های طرف قرارداد با این شرکت احتمالا ًبرای کسانی که قصد دارند برای نخستین مرتبه فعالیت خود را در حوزه‌ی رمزارزها آغاز کرده و از فعالیت در صرافی‌های آنلاین اجتناب می‌ورزند، روش مناسبی محسوب می‌گردد.

اطلاعیه‌ی اخیر مانی‌گرم پتانسیل تبدیل شدن رمزارزها به یک ابزار پرداخت جامع و جهانی را نشان می‌دهد.

در سپتامبر 2020 48 ایالت آمریکا توافق کرده‌اند تا چهارچوب قانون‌گذاری یکپارچه‌ای را برای شرکت‌های فعال در حوزه‌ی خدمات نقل و انتقالات پول وضع کنند. این اقدام فعالیت شرکت‌های فعال در حوزه‌ی پرداخت که مانی‌گرم را نیز شامل می‌شود تحت تاثیر قرار داده است.

حضور شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی پرداخت همانند مانی گرم که گردش مالی سالیانه‌ی آن به بیش از 1 تریلیون دلار می‌رسد نقش مهمی در گسترش استفاده از رمزارزها در میان مردم جهان خواهد داشت.

نظر شما نسبت به آغاز فعالیت شرکت مانی‌گرم در بازار رمزارزها و فرآهم کردن امکان خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها برای مشتریان این شرکت چیست؟ آیا در آینده شرکت‌های که کسب و کار خود را با رمزارزها منطبق نسازند محکوم به نابودی خواهند بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا