اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

فصل برداشت برای سرمایه‌گذاران دوج‌کوین فرا رسید

بنیان‌گذار صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل(Grayscale) به سرمایه‌گذاران دوج کوین(DOGE) توصیه کرد تا رمزارزهای خودشان را به بیت کوین تبدیل کنند

نکات برگزیده مطلب
  • بری سیلبرت(Barry Silbert)؛ بنیان‌گذار یکی از تاثیر‌گذارترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار رمزارزها با نام گری‌اسکیل(Grayscale) اخیراً از اتخاذ موقعیت معاملاتی بزرگی در جهت پیش‌پینی کاهش دوج کوین از طریق خرید توکن DOGEBEAR2021 خبر داد. وی همچنین به هولدرهای دوج کوین پیشنهاد کرد که رمزارزهای خودشان را به بیت کوین تبدیل کنند.

بنیان‌گذار گری‌اسکیل بر روی کاهش قیمت دوج‌کوین شرط‌بندی کرد

طی چند هفته‌ی گذشته ارزش مبادلاتی رمزارز دوج کوین به شدت افزایش یافته است و این دارایی به کمک پشتیبانی ایلان ماسک(Elon Musk) و هجوم سرمایه‌گذاران سطوح بیشینه‌ی جدیدی را بر جای گذاشته است.

در حالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران مشتاق دوج‌کوین دستیابی به قیمت 2 دلاری را برای این رمزارز انتظار می‌کشند، چند چهره‌ی شناخته شده‌ی دیگر در صنعت رمزارزی نیز افزایش قیمت دوج کوین را حباب ارزیابی می‌کنند.

توییت اخیر سیلبرت نوسانات قیمت را در بازار دوج کوین را در جهت نزولی این بازار ایجاد کرده و ارزش توکن پلتفرم اف.تی.ایکس(FTX) که امکان کسب سود 3 برابر از کاهش قیمت دوج کوین برای سرمایه‌گذاران را فرآهم می‌کند، تاکنون بیش از 28 درصد افزایش یافته است.

بری سیلبرت
بسیار خوب، رشد دوج کوین سرگرم کننده بوده است. به بازار رمزارزها خوش آمدید! اما زمان آن فرا رسیده است که دوج کوین خود را به بیت کوین تبدیل کنیدو ما از طریق پلتفرم اف.تی.ایکس موقعیت معاملاتی فروش این دارایی را اتخاذ کرده‌ایم.

جهش شدید قیمت دوج کوین که بسیاری از سرمایه‌گذاران جدیدی را به حوزه‌ی رمزارزها کشانده است، موجب انتظارات غیرواقعی، هیجانی و احساس امنیت کاذب برای بسیاری از سرمایه‌گذاران تازه وارد شده است.  طرفداران رمزارزها بزرگ بازار همانند بیت کوین و اتریوم نگران هستند که سرمایه‌گذاران جدید ویژگی‌های متمایز رمزارزها را به پروژه‌های سرگرم کننده همانند دوج ترجیح دهند.

سیلبرت در توییت اخیر خود سرمایه‌گذاران تازه‌وارد به صنعت رمزارزی که بر روی دوج کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند را خطاب قرار داده است. وی توییت کرد که تمامی سود حاصل از معامله‌ی بحث‌برانگیز خود را به «آموزش و افزایش آگاهی عمومی در رابطه با بیت کوین» اختصاص خواهد داد که به بهبود آگاهی سرمایه‌گذاران جدید بازار رمزارزها کمک خواهد کرد.

کمک مالی 1 میلیون دلاری بری سیلبرت درصورت افزایش قیمت دوج کوین به 1 دلار

از آنجایی که کاربرد خاصی برای دوج کوین وجود ندارد، فاکتورهای بنیادی زیادی نیز برای ارزیابی ارزش این پروژه‌ی رمزارزی در دسترس سرمایه‌گذاران قرار ندارد. در مقابل دوج کوین به صحنه‌ی کشمکش نهنگ‌های بزرگ این رمزارز و طرفداران آن تبدیل شده است.

با وجود ورود حجم عظیمی از دارایی‌ها به بازار دوج کوین، همچنان نوسانات گسترده‌ای در بازار این دارایی تجربه می‌شود. به همین دلیل سرمایه‌گذاران بزرگ و نهنگ‌های دوج کوین(که میلیاردها دلار دارایی را در اختیار دارند) هم‌اکنون می‌توانند بدون مواجهه با مشکل کمبود نقدینگی در این بازار فعالیت کنند.

در حقیقت سیلبرت دربرابر سرمایه‌گذاران خُرد بازار قرار گرفته است که افزایش قیمت بیت کوین به سطوح قیمتی 1 تا 2 دلار را انتظار می‌کشند. اگرچه سیلبرت هم‌اکنون برنده‌ی رقابت محسوب می‌شود اما مشخص نیست که در نهایت کدوم دسته از سرمایه‌گذاران پیروز خواهند شد. سیلبرت متعهد شده است اگر قیمت دوج کوین به یک دلار برسد، یک میلیون دلار به موسسات خیریه کمک مالی ارائه خواهد کرد.

نظر شما نسبت به قرار گرفتن بری سیلبرت در نقطه‌ی مقابل افزایش قیمت دوج کوین چیست؟ آیا بنیان‌گذار یکی از بزرگترین صندوق‌های بازار رمزارزی در برابر سرمایه‌گذاران خُرد بازار رمزارزها پیروز خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا