اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

ایلان ماسک: داژ کوین سیستم مالی فعلی جهان را کنار خواهد زد!

این کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق در تازه‌ترین پست‌های توییتری خود به رمزارز داژ کوین و «اجتناب‌ناپذیر بودن» تحولات بوجود آمده توسط آن اشاره کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • به نظر می‌رسد که با گذشت مدت کمی از رویداد هک شدن حساب توییتری افراد مشهور و رفع مشکلات مربوط به کنترل این حساب‌ها، آقای ایلان ماسک دوباره در این پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی فعال شده و پست‌های پی‌در‌پی منتشر می‌کند. وی در تازه‌ترین رشته پست‌های توییتری خود اظهار نموده که رمزارز داژ کوین(DOGE) به زودی سیستم مالی جهان را دگرگون کرده و از آن پیشی می‌گیرد. وی در ادامه با انتشار یک تصویر همچنین توضیح داد که این رویداد «اجتناب‌ناپذیر» است.

داژ کوین قدرتمند

مدت کمی پس از رویداد هک شدن توییتر و از دست رفتن کنترل حساب افراد سرشناسی همچون ایلان ماسک و بیل گیتس، این مشکل رفع شده و کنترل کامل این حساب‌ها به مالک اصلی آن‌ها بازگردانده شد. در این بین، ایلان ماسک سریعاً پس از باز شدن مجدد حساب توییتری خود با انتشار یک پست جدید این سوال را مطرح کرد که «ایا کسانی که الگوریتم‌ها را می‌نویسند، هرگز متوجه‌ی تعصب منفی خود خواهند شد؟»

Dogecoin

وی پس از مدت کوتاهی با انتشار یک پست توییتری دیگر توضیح داد که استاندارد داژ کوین(DOGE) به زودی سیستم مالی جهان را همانند یک طوفان دگرگون خواهد کرد، و این موضوع «اجتناب‌ناپذیر است».

پس از این پست‌های توییتری رمزارز داژ کوین با افزایش ارزش ۱۴ درصدی مواجه شد و از رقم ۰/۰۰۳۰ دلار به ۰/۰۰۳۴ دلار در کنار حجم قابل توجه‌ی مبادله رسید.

یک جهش چشم‌گیر

به لطف صحبت‌های اخیر ایلان ماسک می‌توان شاهد یک شمعدانی سبز بزرگ در نمودار تغییرات ارزش رمزارز داژ کوین باشیم، یک شمعدانی صعودی که باعث شده قیمت این رمزارز حتی پس از بازگشت میزان حجم مبادله، باز هم در سطوح جدیدی به کار خود ادامه دهد.

داژ کوین ایلان ماسک DOGE
نمودار تغییرات ارزش رمزارز داژ کوین طی روزهای گذشته

این رویداد نشان داد که پست‌های توییتری آقای ایلان ماسک تا چه اندازه می‌تواند بر روی تغییرات قیمت یک رمزارز تاثیرگذار باشد، البته چنین چیزی برای رمزارزهای بزرگ‌تر همچون بیت کوین و اتریوم امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه آقای ماسک با سرمایه‌گذاران عربستان سعودی دیدار کرده و با همکاری آن‌ها باعث ایجاد تغییرات چشم‌گیر شود. با این حال، به سادگی می‌توان گفت که تغییرات ارزش پروژه‌های رمزارزی کوچک‌تر تحت تاثیر تبلیغات قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است که پست‌های توییتری آقای ماسک پس از انتشار با موج منفی انتقادات تعداد زیادی از کاربران و تحلیلگران حوزه‌ی رمزارز مواجه شد که نسبت به «دگرگونی سیستم مالی جهان توسط داژ کوین» اعتراض کرده و این صحبت‌های آقای ماسک را به سخره گرفتند.

نظر شما در رابطه با رشته پست‌های توییتری ایلان ماسک چیست؟ آیا پروژه‌ی رمزارزی داژ کوین توانایی ایجاد دگرگونی در سیستم مالی جهان را دارد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا