اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

استراتژیست حوزه‌ی سرمایه‌گذاری: بیت کوین در حال بلعیدن اقتصاد جهان است

به گفته‌ی رائول پال، سودآوری سالانه‌ی ۲۰۰ درصد بیت کوین نشان می‌دهد که هیچ سرمایه‌گذاری دیگری مانند این رمزارز نمی‌تواند افزایش ارزش به همراه داشته باشد

نکات برگزیده مطلب
  • آقای رائول پال(Raoul Pal)تحلیلگر و استراتژیست حوزه‌ی سرمایه‌گذاری اخیراً اعلام نموده که «بیت کوین در حال بلعیدن[اقتصاد] جهان است». به گفته‌ی با در نظر گرفتن بازده بازده ۶,۲۰۰,۰۰۰ درصدی رمزارز بیت کوین در کنار سود سالانه‌ی ۲۰۰ درصدی، به راحتی می‌توان گفت که چیز دارایی و سرمایه‌گذاری توان مقابله با این رمزارز را ندارد. طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، رمزارز بیت کوین توانسته در سال ۲۰۲۰ دارایی‌های دیگری همچون سهام، طلا و سایر موارد سرمایه‌گذاری چشم‌گیر را از میان برداشته و سودآورترین سرمایه‌گذاری ممکن خود را معرفی کند.

صحبت‌های یک استراتژیست

آقای رائول پال(Raoul Pal) استراتژیست حوزه‌ی سرمایه‌گذاری در تازه‌ترین صحبت‌های خود در رابطه با رمزارز بیت کوین اظهار نموده که «این رمزارز به لطف بازده مثبت ۱۰ ساله‌ی خود که مجموع نزدیک به ۶ میلیون درصد سودآوری و ۲۰۰ درصد بازده سالانه داشته است، در حال بلعیدن جهان می‌باشد».

در پست توییتری که روز ۱۵ام دسامبر توسط آقای پال منتشر شد، وی توضیح داد که بیت کوین هم اکنون توانسته اغلب دارایی‌های بزرگ را پشت سر گذاشته و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهد.

همانطور که آقای چارلی بلیلو(Charlie Bilello) بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری کامپوند کپیتال(Compound Capital Advisors) اشاره کرده است «در صورتی که در سال ۲۰۱۱ مقداری BTC خریداری می‌کردید، دارایی شما اکنون بالغ بر ۶۲۷۱۲۳۳ درصد افزایش ارزش به همراه داشت». به گفته‌ی وی هیچ دارایی توان مقابله با چنین اعداد و ارقامی را ندارد، به عبارتی بهترین گزینه که بازار بورس نزدک بوده، در این چهارچوب زمانی تنها ۵۱۲ درصد سودآوری مثبت به همراه داشته است.

بیت کوین Bitcoin BTC جک دورسی
بیت کوین

طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، رمزارز بیت کوین توانسته در سال ۲۰۲۰ دارایی‌های دیگری همچون سهام، طلا و سایر موارد سرمایه‌گذاری چشم‌گیر را از میان برداشته و سودآورترین سرمایه‌گذاری ممکن خود را معرفی کند. این رمزارز از اوایل سال جاری که تنها ۳۶۰۰ دلار برای هر واحد BTC قیمت داشت، اکنون رکورد‌های جدیدی را به ثبت رسانده و مرز ۲۲ هزار دلار را پشت سر گذاشته است؛ این روند صعودی نشان دهنده ۴۴۰ درصد سودآوری تنها طی یک سال می‌باشد.

سطوح ۲۰ هزار دلاری به سادگی شکسته شد

 رمزارز بیت کوین برای مدت طولانی در زیر سطح ۲۰ هزار دلاری مانده بود و به گفته‌ی تحلیلگران، هرچه مدت زمان ثبات قیمت در این سطوح بیشتر می‌شد، امکان عبور از این مرز و ثبت رکورد‌های جدید نیز برای بیت کوین سخت‌تر می‌شد.

بیت کوین تغییرات قیمت BTC bitcoin عرضه‌
نمودار تغییرات ارزش بیت کوین طی سه ماه گذشته تا به امروز

در پست توییتری که روز سه‌شنبه منتشر شد، آقای الکس کروگر(Alex Krueger) تحلیلگران اقتصاد کلان استدلال کرد که اقدامات فعلی بیت کوین در واقع آماده شدن برای یک جهش ارزش و رسیدن به بیشینه‌ی قیمت جدید است.

طبق صحبت‌های آقای کروگر، عبور از مرز ۲۰ هزار دلاری طی روزهای آتی(رویداد که محقق شد) کاملاً تضمین شده می‌باشد.

صبح امروز بیت کوین توانست فشار فروش بازار را کنار زده و با آغاز یک روند صعودی علاوه بر عبور از رکورد‌های پیشین، ارقام تازه‌ای را به ثبت برساند. در حال حاضر هر واحد رمزارز بیت کوین در صرافی‌های مبادله‌ی رمزارز با متوسط قیمت ۲۳۰۸۰ دلار مبادله می‌شود.

بیت کوین تغییرات قیمت BTC bitcoin عرضه‌
عملکرد خیره‌کننده‌ی بیت کوین

یکی از اولین دلایل آغاز این روند صعودی را می‌توان ورود سرمایه‌گذاران سازمانی به بازار بیت کوین و انتشار اخبار مثبت پیرامون این موضوع ذکر کرد. بازار مبادلات آتی که به عنوان یک نقطه‌ی ورود مهم برای سازمان‌ها و نهاد‌ها به صنعت رمزارز محسوب می‌شود، در ماه‌های اخیر شاهد افزایش سطح فعالیت بوده است.

نظر شما در رابطه با وضعیت شبکه‌ی بیت کوین و روند صعودی این رمزارز چیست؟ آیا این روند صعودی همچنان ادامه یافته و ما شاهد ثبت رکورد‌های قابل توجهی برای BTC خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا