اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

یکی از طرفداران بیت‌کوین به تیم دولت منتخب آمریکا پیوست

جو بایدن، رئیس سابق کمیسیون مبادلات قرارداد‌های آتی کالا(CFTC) در دولت اوباما را به سمت کارشناس مالی در تیم انتقال دولت خود منتصب کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیراً به پایان رسیده است و جو بایدن در حال آماده سازی شرایط برای تحویل گرفتن دولت از دونالد ترامپ است. در این میان، فعالان صنعت رمزارزی تغییر رویکرد دولت پیشین در برابر صنعت رمزارزی را انتظار می‌کشند. بایدن اخیراً رئیس سابق کمیسیون مبادلات قرارداد‌های آتی کالا(CFTC) را به تیم انتقال خود افزوده است که یکی از طرفداران صنعت رمزارزی نیز محسوب می‌شود.

گری جنسلر به تیم انتقال دولت بایدن ملحق شد

جو بایدن(Joe Biden)؛ رئیس جمهور منتخب آمریکا اخیراً از انتصاب گری جنسلر(Gary Gensler)؛ رئیس سابق کمیسیون مبادلات قرارداد‌های آتی کالا(CFTC) به تیم انتقال دولت خود خبر داده است. این اقدام بایدن را می‌توان به سود صنعت رمزارزی و بلاکچین ارزیابی کرد. جنسلر به عنوان کارشناس مالی به تیم انتقال دولت جو بایدن ملحق شده است و هم‌اکنون نظارت بر فرآیند انتقال بانک فدرال رزرو و چندین سازمان قانون‌گذاری بانکی و  مالی به دولت بایدن را برعهده دارد.

CFTC

رویکرد رئیس سابق کمیسیون مبادلات قرارداد‌های آتی کالا در برابر صنعت رمزارزی

جنسلر به عنوان «داوطلب» به تیم انتقال دولت منتخب آمریکا ملحق شده است. انتصاب وی در حالی اتفاق افتاده است که دولت منتخب آمریکا در حال استخدام افرادی است تا فرآیند انتقال دولت این کشور به درستی انجام شود. وی از سال 2009 تا 2014 در دولت اوباما(Obama) نظارت بر کمیسیون مبادلات قرارداد‌های آتی آمریکا را بر عهده داشته است. وی در طول مدت فعالیت خود، اصلاحات قابل توجهی را در این کمیسیون ایجاد کرده است و به دقت در قانون‌گذاری این بازار 400 تریلیون دلاری شهرت دارد.

جنسلر در گذشته اعلام کرده بود که برای استفاده از ظرفیت کامل رمزارزها باید ساختار قانون‌گذاری در این حوزه تعیین گردد. وی معتقد است که این پیشنهاد از دستکاری در این بازار جلوگیری می‌کند و در نتیجه در راستای منافع سرمایه‌گذاران قرار دارد.

امیدواری به پشتیبانی بایدن از صنعت رمزارزی

بر اساس گزارش کوینیت، جو بایدن؛ نامزد حزب دموکرات دونالد ترامپ(Donald Trump) را در انتخابات ریاست جمهوری شکست داده و به چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا تبدیل شده است. در حالی که بایدن در کمپین خود به مسائل صنعت رمزارزی اشاره نکرده است، برخی از طرفداران وی امیدوارند که از سیاست‌های تکنولوژی محور پشتیبانی کند. در حقیقت، بایدن بر اساس سیاست‌های ارائه شده یک رئیس جمهور «میانه‌رو» ارزیابی می‌شود و رویکرد‌های واقعی وی در برابر صنعت رمزارزی در آینده تجربه خواهد شد.

نظر شما نسبت به انتصاب گری جنسلر؛ رئیس سابق کمیسیون مبادلات قرارداد‌های آتی کالا در تیم انتقال دولت بایدن چیست؟ آیا انتخاب بایدن را به سود صنعت رمزارزی ارزیابی می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا