اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

زمان راه‌اندازی شبکه‌ی آزمایشی اتریوم ۲ در روزهای آینده اعلام خواهد شد

هماهنگ کننده‌ی پروژه‌ی اتریوم ۲ تکمیل فرآیند توسعه‌ی شبکه‌ی آزمایشی «اونیکس» و تعیین زمان راه‌اندازی این شبکه در روزهای آینده را اعلام کرد

نکات برگزیده مطلب
  • توسعه‌دهندگان اتریوم ۲ اخیراً اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی کامل شبکه‌ی آزمایشی اتریوم ۲ در نهایت برای راه‌اندازی آماده شده است. راه‌اندازی شبکه‌ی آزمایشی اتریوم ۲ در حقیقت نقطه‌ی عطف کلیدی و مرحله‌ی نهایی پیش از ایجاد نخستین بلاک شبکه‌ی اتریوم ۲ محسوب می‌گردد.

تعیین زمان راه‌اندازی شبکه‌ی آزمایشی اونیکس اتریوم

دنی رایان(Danny Ryan)؛ هماهنگ کننده‌ی پروژه‌ی اتریوم 2 اعلام کرد که با تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار نسخه‌ی کلاینت در رابطه با پیشرفت‌های حاصل شده گفتگو کرده است. وی اظهار داشت:

تنها بخش کوچکی از فرآیند توسعه در زمینه‌ی بهبود پایداری و مدیریت کلید خصوصی(توسعه‌دهندگان تلاش می‌کنند مدیریت کلید‌های خصوصی در شبکه‌ی آزمایشی را به‌طور مشابه با شبکه‌ی اصلی ایجاد کنند.) من انتظار دارم در روز دوشنبه یا سه‌شنبه تاریخ راه‌اندازی شبکه‌ی آزمایشی را اعلام کنیم. Danny Ryan

توسعه‌دهندگان برای مدت بیش از دو سال برای توسعه‌ی اتریوم 2.0 تلاش می‌کنند و بر اساس گزارش کوینیت پریسماتیک لبز(Prysmatic Labs) در ماه ژوئن از توسعه‌ی شبکه‌ی آزمایشی اونیکس خبر داد. این شبکه‌ی آزمایشی آخرین گام پیش از راه‌اندازی فاز صفر شبکه‌ی اصلی اتریوم 2 محسوب می‌گردد.

شبکه‌ی توسعه‌دهندگان(Devnets) که با عنوان شبکه‌ی آزمایشی عمومی نیز شناخته می‌شوند(اساسا توسط توسعه‌دهندگان و برای شناسایی نقاط ضعف و بهبود عملکرد شبکه‌ی اصلی راه‌اندازی می‌شوند)، هم‌اکنون برای مدت چند ماه در حال فعالیت هستند.

شبکه‌ی آزمایشی اونیکس که احتمالا در روز‌های آینده راه‌اندازی خواهد شد، محیط شبکه‌ی اصلی اتریوم را شبیه ‌سازی می‌کند که در آن از توکن‌های جعلی به‌جای توکن‌های ارزشمند اتر استفاده می‌شود.

شمارش معکوس برای اعمال بروزرسانی

فعالان حوزه‌ی رمزارزها راه‌اندازی شبکه‌ی آزمایشی اتریوم را به عنوان بخشی از فرآیند توسعه‌ی اتریوم 2 انتظار می‌کشند و راه‌اندازی این شبکه نزدیک بودن زمان اجرای فاز صفر اتریوم را نوید می‌دهد.

با توجه به نوع داده‌ای که توسعه‌دهندگان برای بررسی انتخاب می‌کنند، تست شبکه‌ی آزمایشی به سه ماه زمان نیاز خواهد داشت. بنابراین درصورتی که شبکه‌ی آزمایشی در ماه جاری راه‌اندازی گردد، راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی در ماه اکتبر و در صورتی که در ماه آینده راه‌اندازی شود، راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی در ماه نوامبر امکان‌پذیر است.

با این وجود راه‌اندازی فاز صفر اتریوم در سال جاری میلادی همچنان مشخص نیست. بر اساس گزارش کوینیت، جاستین دریک(Justin Drake)؛ یکی از توسعه‌دهندگان اتریوم سناریوی راه‌اندازی فاز صفر اتریوم در سال آینده‌ی میلادی را مطرح کرده است. با این وجود ویتالیک بوترین همچنان بر راه‌اندازی این پروژه در سال جاری میلادی تاکید می‌کند.

نظر شما نسبت به تکمیل فرآیند توسعه‌ی شبکه‌ی آزمایشی اتریوم و احتمال راه‌اندازی آن درآینده‌ی نزدیک چیست؟ آیا بروزرسانی اتریوم 2 در سال جاری میلادی اعمال خواهد شد یا همچنان تعویق در اعمال بروزرسانی را شاهد خواهیم بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا