اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

سرمایه‌گذاران سازمانی در حال خرید سهام سرمایه‌گذاری اتریوم با قیمت چند برابری هستند!

در حال حاضر سهام سرمایه‌گذاری حضانتی اتریوم شرکت گری‌اسکیل به دلیل بالا بودن تقاضا از طرف سرمایه‌گذاران سازمانی با قیمت چند برابری به فروش می‌رسد

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت مساری(Messari) که در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل داده‌های حوزه‌ی کریپتو فعالیت می‌کند، به تازگی اطلاعات جالبی را منتشر کرده که نشان می‌دهد حتی با افزایش چند برابری قیمت رمزارزها، باز هم سرمایه‌گذاران سازمانی تمایل دارند به بازار رمزارزها وارد شوند. براساس گزارشات فوق، در حال حاضر سهام سرمایه‌گذاری حضانتی اتریوم شرکت گری‌اسکیل(Grayscale Investments) با قیمت چند برابری نسبت به ارزش لحظه‌ای اتر در بازارهای ثانویه به فروش رسیده و همچنان تقاضا برای آن وجود دارد.

علاقه‌ی سازمانی به رمزارزها

 طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های حوزه‌ی رمزارز مساری(Messari)، در حال حاضر سهام سرمایه‌گذاری اتریوم شرکت گری‌اسکیل(Grayscale) با قیمت بسیار بالاتر از نرخ فعلی اتریوم در بازارهای ثانویه به فروش می‌رسد. گفته شده که این سهام سرمایه‌گذاری حضانتی هم اکنون با حق بیمه‌ی ۷۵۰ درصدی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

اتریوم Ethereum ETH

از ابتدای سال جاری حق بیمه‌ی دارایی‌های شرکت گری‌اسکیل شدیداً افزایش یافته و سهام سرمایه‌گذاری حضانتی اتریوم این شرکت(ETHE) با قیمت ۲۲۰ درصدی نسبت به ارزش خالص رمزارز اتریوم در ماه فوریه معامله می‌شود.

شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل در حال حاضر به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد که بدون هرگونه نیاز به نگهداری رمزارز و دردسرهای مرتبط با سرمایه‌گذاری در صنعت رمزارزها، به صورت غیر مستقیم در بازار اتریوم سرمایه‌گذاری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. این روش سرمایه‌گذاری که در اقتصاد با نام «سرمایه‌گذاری حضانتی» از آن یاد شده، در حال حاضر در بین سرمایه‌گذاران سازمانی بسیار محبوب بوده و یکی از ساده‌ترین روش‌های دسترسی به دارایی‌های پر دردسر می‌باشد.

حق بیمه‌ی سهام اتریوم ETHE سر به فلک می‌کشد

اخیراً هر سهام ETHE با قیمتی معادل ۲۹۰۵ دلار برای هر واحد اتریوم به فروش رسیده است؛ رقمی که حتی ۴۶ درصد بیشتر  از رکورد بالاترین قیمت ثبت شده برای رمزارز اتریوم در بازار رمزارزها می‌باشد.

حق بیمه‌ی اتریوم طی ماه‌های اخیر با افزایش قیمت چشم‌گیری روبرو شده است، تاجایی که  از روزهای ابتدایی ماه آوریل، سهام ETHE حدود ۵۵۰ درصد بالاتر از قیمت هر واحد اتر در بازار به فروش می‌رسید.

به نظر می‌رسد که افزایش سرسام‌آور قیمت سهام سرمایه‌گذاری حضانتی اتریوم شرکت گری‌اسکیل به دلیل افزایش چشم‌گیر تقاضا از طرف سرمایه‌گذاران سازمانی پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم شبکه‌ی اتریوم می‌باشد. این ارقام چشم‌گیر درحالیست که شرکت گری‌اسکل در سال ۲۰۲۰ حجم بالایی رمزارز اتریوم با قیمت ۱۱۰ دلار برای هر واحد خریداری کرده است.

اتریوم Ethereum ETH Ray Sharif-Askary
Ray Sharif-Askary

در مصاحبه‌ای که اخیراً صورت گرفته است، ری شریف عسکری(Ray Sharif-Askary) مدیر روابط عمومی بخش سرمایه‌گذاری شرکت گری‌اسکیل اظهار نمودات که تقریباً ۳۸ درصد مشتریان این شرکت در حال حاضر مالکیت بیش‌تر از یک نوع رمزارز را در اختیار دارند. به گفته‌ی او این رقم در سال گذشته تنها ۹ درصد بوده و اکنون شاهد افزایش شدید تقاضا از طرف سرمایه‌گذاران سازمانی در این حوزه هستیم.

گری‌اسکیل بیشتر از عرضه‌ی بازار خرید می‌کند!

طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل در سال جاری حجم بسیار بالایی رمزارز از جمله اتریوم و بیت کوین خریداری کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده در رابطه با این موضوع، در سه ماهه‌ی ابتدای سال جاری شرکت مذکور نزدیک به ۳۳ درصد تمام بیت کوین‌های ماین شده در این چهارچوب زمانی را خریداری کرده است. این رقم پیش از رویداد هالوینگ بیت کوین نیز افزایش یافته و به ۱۵۰ درصد بیت کوین‌های ماین شده رسید، به عبارتی حجم خرید بیت کوین توسط این رمزارز بسیار بیشتر از آن چیزی بود که ماینرها از شبکه‌ی بیت کوین استخراج می‌کردند.

از زمان اجرایی شدن رویداد هالوینگ شبکه‌ی بیت کوین، تنها طی ۵ هفته‌ی کاری، این شرکت نزدیک به ۱۹ هزار واحد رمزارز بیت کوین(با ارزش تقریبی ۱۷۸/۶ میلیون دلار) خریداری کرده است.

نظر شما در رابطه با افزایش ناگهانی سطح تقاضا برای خرید سهام حضانتی اتریوم از طرف سرمایه‌گذاران سازمانی چیست؟ آیا نهاد‌ها و سازمان‌های بزرگ به مزایای استفاده از رمزارزها پی برده و اکنون به دنبال ساده‌ترین راه برای ورود به بازار رمزارزها هستند؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا