اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

نقشه‌ی شیطانی مایکروسافت: استخراج رمزارزها بهانه‌ای برای کاشت چیپ کامپیوتری در بدن انسان‌ها است!

یکی از کارگردان‌های شناخته شده‌ی روس معتقد است که شرکت مایکروسافت با ارائه‌ی نو‌آوری استخراج رمزارز با استفاده از فعالیت بدنی اهداف پلیدی را دنبال می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • نیکیتا میخالکوف(Nikita Mikhalkov)؛ یکی از کارگردان‌های شناخته شده‌ی روس و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، تئوری توطئه‌ای را مطرح کرده است که در آن ادعا می‌شود طرح اخیر استخراج رمزارزها شرکت مایکروسافت یک طرح شیطانی است. شرکت مایکروسافت اخیرا حق ثبت اختراع جدیدی را ارائه کرده که با استفاده از داده‌های مربوط به فعالیت بدنی کاربران، رمزارز استخراج می‌کند.

نو‌آوری مایکروسافت نخستین گام در جهت کاشت میکرو چیپ

نیکیتا میخالکوف(Nikita Mikhalkov)؛ کارگردان روسی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار دریکی از شبکه‌ی تلوزیونی روسیه از یک تئوری توطئه‌ی عجیب پشتیبانی کرده است. وی با اشاره به ثبت اختراع اخیر شرکت مایکروسافت که یک سیستم استخراج رمزارزها بر اساس فعالیت جسمی را ارائه می‌کند، ادعا کرده است که این طرح نخستین گام در جهت کاشت میکروچیپ در بدن انسان‌ها محسوب می‌گردد.

میکروچیپ

وی اخیرا ادعا کرده است که  طرح ثبت اختراع سیستم رمزارزی شرکت مایکروسافت به شماره‌ی ثبت WO/2020/060606 به ماهیت اسرار آمیز این تکنولوژی اشاره دارد. وی اظهار داشت: «بخش 060606 هشدار دهنده است. ممکن است با این عدد آشنا باشید. عدد 666 که به‌طور تصادفی و یا عمدی انتخاب شده است، در کتاب مکاشفات یوحنا به عنوان «علامت وحش» معرفی شده است.»

کارگردان روسی از تئوری توطئه‌ی ویروس کرونا پشتیبانی می‌کند

میخالکوف ادعا می‌کند که ثبت اختراع جدید شرکت مایکروسافت و کاشت میکروچیپ در بدن افراد، یک برنامه‌ی پوششی در جهت تلاش بنیاد بیل گیتس برای توسعه‌ی واکسن کویید 19 محسوب می‌گردد.

وی ادعا کرد که این برنامه توسط دیگر همدستان بیل گیتس در سراسر جهان اجرا خواهد شد. میخالکوف در همین راستا هرمان گرف(Herman Gref)؛ رئیس بانک دولتی سبربنک(Sberbank) روسیه را به مشارکت در این طرح شیطانی متهم کرد.

این برنامه در کانال تلوزیونی روسیا24(Rossiya 24 TV) پخش شده است اما سپس از جدول برنامه‌های این کانال حذف شده است. پیش از حذف این قسمت توسط کانال روسیا24 و در طول کمتر از یک روز 700 هزار مرتبه مشاهده شده است.

تئوری توطئه مطرح شده از حمایت مارات صفین(Marat Safin)؛ سیاستمدار و بازیکن سابق تنیس نیز برخوردار است.

ابهامات تئوری توطئه‌ی مایکروسافت

از طرفی، تئوری توطئه‌ی مطرح شده عدم اشاره به «میکرو چیپ» در ثبت اختراع شرکت مایکروسافت و عدم وابستگی بیل گیتس به شرکت مایکروسافت پس از کناره‌گیری وی از عضویت هیئت مدیره‌ی این شرکت را نادیده گرفته است. همچنین توضیحات اندک و مبهمی را در رابطه با اهداف استفاده از میکروچیپ ارائه می‌کند.

بر اساس اعلام شبکه‌ی روسیا 24 افرادی که نسبت به قرار دادن اجباری تراشه توسط یک شرکت شیطانی نگران هستند باید ابتدا جیب‌های خودشان را برای وسیله‌ی کوچک ردیابی(تلفن‌های همراه) که به‌طور داوطلبانه خریداری کرده و با خود حمل می‌کنند، جستجو کنند.

نظر شما نسبت به تئوری توطئه‌ی مطرح شده و پشتیبانی یکی از برندگان جایزه‌ی اسکار از این تئوری چیست؟ آیا شرکت مایکروسافت به اجبار ریز تراشه‌هایی را در بدن انسان‌های جهان قرار خواهد داد؟ آیا طرح اخیر شرکت مایکروسافت تنها یک نو‌آوری ساده است و در راستای تلاش این شرکت برای به‌کارگیری تکنولوژی بلاکچین ارائه شده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا