اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

بابی لی: پیش از رسیدن به بیت کوین ۱ میلیون دلاری، دو حباب دیگری وجود خواهد داشت

مدیرعامل سابق صرافی BTCC معتقد است که پیش از رسیدن قیمت بیت‌کوین به 100 تا 200 هزار دلار، حداقل دو «حباب میلیون دلاری» دیگر نیز وجود خواهد داشت

نکات برگزیده مطلب
  • بابی لی، مدیرعامل سابق صرافی رمزارزی BTCC در تازه‌ترین صحبت‌های خود متذکر شده که پیش از افزایش قیمت بیت کوین(BTC) تا مرز ۱ میلیون دلار، شاهد دو حباب قیمت دیگر خواهیم بود. به گفته‌ی وی هر حباب جدید نسبت به حباب‌های پیشین بین ۱۰ تا ۲۰ برابر بزرگ‌تر خواهد بود و به همین دلیل قیمت بیت کوین تا حدود ۱ میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

بیت کوین ۱ میلیون دلاری

آقای بابی لی(Bobby Lee) مدیرعامل سابق صرافی رمزارزی BTCC و بنیانگذار کیف‌پول رمزارزی Ballet به تازگی با حضور در رویداد AIBC در جزیره‌ی مالتا به بررسی و پیش‌بینی قیمت بیت کوین(BTC) پرداخته است. وی طی مصاحبه‌ی خود به ارائه‌ی توضیحاتی پیرامون وضعیت بیت کوین پرداخت و اظهار داشت که این رمزارز در حال حاضر تنها بخشی از ارزش واقعی خود را دارد. وی همچنین توضیح داد که روند افزایش قیمت بیت کوین همچنان ادامه خواهد داشت، تا جایی که این رمزارز به یک کلاس دارایی چند تریلیون دلاری تبدیل خواهد شد.

bitcoin

لی با شرح دادن تحرکات بیت کوین اعلام کرد که قیمت رمزارزها به حالت موجی شکل حرکت می‌کند، که نتیجه‌ی آن به وجود آمدن حباب قیمت و در نهایت افزایش ناگهانی خواهد بود. آقای لی معتقد است که پیش از رسیدن قیمت BTC به مرز ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار، حداقل دو «حباب» دیگر وجود خواهد داشت، که می‌توانند قیمت این رمزارز را تا مرز ۱ میلیون دلار برای هر واحد نیز برسانند. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود همچنین افزود که این حباب‌ها معمولا چیزی بین ۱۰ تا ۲۰ برابر حباب‌های قبلی خواهند بود، به همین دلیل است که او انتظار دارد که بیت کوین به چنین قیمت‌های بالایی دست یابد.

مجموع سرمایه‌ی در حال گردش بیت کوین از ۸ تریلیون دلار نیز عبور می‌کند

این گفته‌ها در حالیست که روز گذشته آقای لی با انتشار یک سری پست‌های توییتری اظهار داشت که بیت کوین می‌تواند به زودی از بازار طلا پیشی بگیرد. در حال حاضر مجموع سرمایه‌ی در حال گردش(Total Market Cap) در بازار طلا چیزی حدود ۸ تریلیون دلار است، در حالیکه این رقم برای بیت کوین تنها ۱۶۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

پست توییتری آقای بابی لی

 

گرچه سرمایه‌ی در حال گردش بیت کوین نسبت به مجموع ارزش بازار طلا تقریبا ناچیز به حساب می‌آید، اما آقای لی معتقد است که تا سال ۲۰۲۸ شاهد تغییر این وضعیت و برتری بازار بیت کوین خواهیم بود.

در یکی از پست‌های توییتری وی آمده است:

من پیش‌بینی می‌کنم که طی ۹ سال آینده یک چرخش رخ می‌دهد و قیمت هر واحد بیت کوین از مرز ۵۰۰ هزار دلار نیز عبور می‌کند. تا ۲۰ سال دیگر میزان استخراج سالانه حدود ۲۵۵ واحد BTC خواهد بود، تورم سالانه‌ی کمتر از نیم درصد. کمیاب‌تر از طلا! Bobby Lee

گفته‌های بابی لی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا رسیدن به سرمایه‌ی در حال گردش ۸ تریلیون دلاری و قیمت ۱ میلیون دلار برای هرواحد BTC را می‌توان متصور شد؟ آیا ما با هم با حباب‌های بازار رمزارزی مواجه می‌شویم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
BitcoinexchangeguideCointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا