اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

مدیرعامل ریپل: بیت کوین برای انجام تراکنش‌های خرد مناسب نیست

برد گارلینگهوس اخیرا اعلام نموده که سرعت پایین شبکه‌ی بیت کوین در کنار کارمزد بالا باعث شده که این رمزارز برای پرداخت‌های کوچک و تراکنش‌های خرد مناسب نباشد

نکات برگزیده مطلب
  • آقای برد گارلینگهوس(Brad Garlinghouse) مدیرعامل کمپانی ریپل در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام نموده که به دلایلی اعم از سرعت پایین و کارمزد بالا در شبکه‌ی بیت کوین(BTC)، این رمزارز برای انجام تراکنش‌های خرد و کوچک مناسب نیست. به گفته‌ی او برای اینگونه مبادلات و تراکنش‌ها می‌توان از رمزارز ریپل(XRP) استفاده کرد که در آن هر تراکنش حداکثر چند ثانیه زمان لازم دارد.

 

ریپل جایگزین بیت کوین؟

برد گارلینگهوس(Brad Garlinghouse) مدیرعامل کمپانی ریپل(Ripple) اخیرا اعلام نموده که رمزارز بیت کوین(BTC) برای انجام تراکنش‌های خرد اصلا مناسب نیست، و رمزارزهای XRP(که توکن‌های بومی این کمپانی می‌باشند) در این زمینه کاربرد بیشتری دارند. وی در تازه‌ترین صحبت‌های خود متذکر شده:

به دلیل هزینه‌ی بالای هر تراکنش و سرعت پایین آن، شما واقعا نمی‌توانید از بیت کوین برای تراکنش‌های خرد و کوچک استفاده کنید. استفاده از رمزارز ریپل در اینگونه تراکنش‌ها مناسب‌تر است. Brad Garlinghouse

با استفاده از ریپل، نوسان ارزش به حداقل ممکن می‌رسد

آقای گارلینگهوس اعلام کرد که در صورت استفاده از رمزارز XRP دیگر جای نگرانی در رابطه با نوسان قیمت نیست، زیرا تراکنش‌های ریپل تنها سه یا چهار ثانیه زمان برای پردازش نیاز دارند. این مورد دقیقا همان برتری قابل توجه ریپل نسبت به رمزارز بیت کوین و حتی سوئیفت(SWIFT) است.

برد گارلینگهوس همچنین رمزارزهای پایدار را «جالب» توصیف کرد، اما در ادامه توضیح داد که ما اکنون به یک پل برای شکاف بین ارزهای فیات مختلف نیاز داریم، و XRP می‌تواند در راستای پر کردن این فاصله کمک کند.

هیچ پیش‌بینی قیمتی ارائه نشد

زمانی که از وی در رابطه با تغییرات آتی قیمت ریپل پرسیده شد، وی بار دیگر اظهار داشت که نمی‌تواند قیمت این رمزارز را پیش‌بینی کند. گارلینگهوس در رابطه با این موضوع گفت:

من فکر می‌کنم که اگر توانایی پیش‌بینی قیمت این رمزارز را داشتم، هم اکنون اینجا نبودم. Brad Garlinghouse

در حال حاضر اغلب رمزارزهای ثانویه یک همبستگی و رابطه‌ی پنهانی با بیت کوین دارند، اما آقای گارلینگهوس پیش‌بینی کرد که این همبستگی باعث آغاز بازتاب کاربرد‌های واقعی خواهد شد. وی در ادامه افزود که از روند توسعه‌ی فعلی اکوسیستم ریپل بسیار خرسند و هیجان زده است.

آقای گارلینگهوس همچنین توضیح داد که دفترکل پروژه‌ی XRP برای ریپل یک اولیت است، تا بتواند خطی بین XRP و رمزارز EOS(که تحت مدیریت پلت‌فرم Block.One فعالیت می‌کند)، ایجاد کند. لازم به ذکر است که Block.One اخیرا یک توافق به ارزش ۲۴ میلیون دلار با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) برقرار کرده است.

 

صحبت‌های برد گارلینگهوس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا امکان استفاده از بیت کوین در تراکنش‌های خرد و روزانه وجود ندارد؟ در صورتی که این مشکلات وجود داشته باشد، چه راهکاری برای رفع آن پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
U.today

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا