اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

گزارشات Grayscale: می‌توان از بیت‌کوین به عنوان جایگاه امنی در برابر بی‌ثباتی‌های ارزی استفاده کرد

کمپانی مدیریت دارایی Grayscale Investments برای اثبات ادعای خود از «جنگ تجاری بین آمریکا و چین» و بی‌ثباتی‌های ارزی نشات گرفته از آن به عنوان نمونه استفاده کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی مدیریت سرمایه‌گذاری Grayscale Investments اخیرا نتایج مطالعات خود را به صورت یک گزارش منتشر کرده و در آن اعلام نموده که می‌توان از رمزارز بیت‌کوین(BTC) به عنوان ابزاری جهت محافظت از بی‌ثباتی‌های مالی استفاده کرد. این شرکت اعلام نموده که بیت‌کوین برخلاف انتظارات عمل کرده و حتی در میانه‌ی جنگ تجاری چین و آمریکا توانسته رشد قیمت داشته باشد.

مطالاعات Grayscale Investments

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Grayscale Investments به تازگی تحقیقاتی انجام داده است تا نشان دهد چطور می‌توان از بیت‌کوین(BTC) به عنوان یک لایه‌ی محافظتی در برابر بی‌ثباتی‌های مالی استفاده کرد.

Grayscale Investments

این شرکت بزرگ که سهام قرضی بیت‌کوین ارائه می‌دهد، برای اثبات بخش‌هایی از ادعا‌های خود از جنگ تجاری بین آمریکا و چین سخن گفته است. براساس اعلام Grayscale Investments، پتانسیل بیت‌کوین به عنوان یک مکان برای ذخیره‌ی ارزش، بهبود مداوم ویژگی‌ها و همچنین رشد این رمزارز به عنوان یک دارایی، تضمین می‌کند که این BTC هم در چرخه‌ی منظم اقتصادی و هم بحران نقدینگی می‌تواند عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان دهد.

در بخش‌هایی از گزارش مذکور آمده است:

با ادامه‌ی روند پذیرش بیت‌کوین در بین مردم، این رمزارز نوعی نقدینگی شفاف، تغییر ناپذیر و جهانی را به ارمغان می‌آورد که می‌تواند هم سرمایه را حفظ کرده و هم فرصت‌های مناسبی برای رشد ارائه دهد. در نتیجه، ما معتقدیم که این رمزارز مستحق یک موقعیت استراتژیک ثابت در بسیاری از کیف‌پول‌ها و حساب‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت را دارد. Grayscale Investments Report

شرکت Grayscale در ادامه خاطر نشان کرد که قیمت بیت‌کوین برخلاف انتظارات عمل کرده و حتی در میانه‌ی جنگ تجاری چین و آمریکا نیز شاهد افزایش بوده است:

درحالیکه خطر کاهش قیمت دارایی‌ها همچنان وجود دارد، قیمت بیت‌کوین در حال افزایش است، زیرا این خطرات در دیگر دارایی‌ها و قیمت ارزها در حال نمایان شدن است. از زمانی که دونالد ترامپ برای اولین بار در ماه می اعلام کرد که تعرفه‌ها تغییر می‌کنند، بیت‌کوین تا ۷ام آگوست دچار افزایش ارزش و بازگشت سرمایه‌ی ۱۰۴/۸ درصدی شد، این درحالیست که ۲۰ کلاس دارایی، بازار و ارز مختلف در همین دوره به صورت متوسط شاهد کاهش ۰/۵ درصدی ارزش بوده و عملکردی ضعیفی نشان داده‌اند. Grayscale Investments Report

نظر بریان بلسکی در مورد بیت‌کوین

بریان بلسکی(Brian Belski) استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت مدیریت سرمایه‌ی BMO، نظر دیگری دارد و با خوش‌بینی‌های Grayscale موافق نیست. وی احساس می‌کند شاید خیلی زود باشد که بیت‌کوین را یک پناهگاه امن بنامیم. بلسکی در رابطه با این موضوع اظهار نموده:

بیت‌کوین شدیدا بی‌ثبات بوده است، به ویژه طی چند سال گذشته تا به امروز. به نظر من این رمزارز اکنون وابسته به گمانه‌زنی است. من سرمایه‌گذاری خودم را بر روی گمانه‌زنی انجام نمی‌دهم. من براساس چشم‌اندازهای بلند مدت سرمایه‌گذاری می‌کنم، به نظرم خیلی زود است که رمزارز BTC را پناهگاه امن معرفی کنیم.

 

نظر شما در رابطه با نتایج منتشر شده توسط شرکت Grayscale Investments چیست؟ آیا می‌توان از بیت‌کوین به عنوان راهی برای مخافظت از بی‌ثباتی مالی استفاده کرد، درحالیکه این رمزارز خود دچار نوسان ارزش می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Fxstreet

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا