اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

پیشگوی بازار رمزارزها قیمت ۱۰۰ هزار دلار را برای بیت‌کوین متصور شد

پیتر برانت در گذشته پیش‌بینی‌های بسیار دقیقی نسبت به بیشینه‌ی قیمت بیت‌کوین و زمان احتمالی روند نزولی این رمزارز ارائه کرده بود

نکات برگزیده مطلب
  • پیتر برانت(Peter Brandt) معامله‌گر با سابقه‌ی بیت‌کوین و نویسنده‌ی کتاب‌های تحلیلی بازار سرمایه، اعلام کرد که تغییر روند قیمت بیت‌کوین به سمت صعود وی را شگفت زده نخواهد کرد. وی در گذشته به درستی سطح ۲۰ هزار دلاری را بیشینه‌ی قیمت این رمزارز عنوان کرده بود.

پیتر برانت، نویسنده‌ی کتاب‌های تحلیلی

وی کتابی در زمینه‌ی معاملات کالا با الگو‌های شناخته شده‌ی موجود در نمودار قیمت نوشته است. با توجه به این که برانت پایان افزایش قیمت بیت‌کوین را در سطح 20 هزار دلار و همچنین احتمال 80 درصدی کاهش قیمت بیت‌کوین به کمتر از 4 هزار دلار را اعلام کرده بود، باید به اظهارات او با دقت گوش کرد!

اخیرا، پیتر برانت با ارسال توئیتی، پیش‌بینی خود را در رابطه با قیمت بیت‌کوین عنوان کرده است.

توئیت پیتر برانت: آیا بیت‌کوین می‌تواند شرایط مشابهی همانند 2013-2015 را تجربه کند

داده‌های موجود در نمودار قیمت بیت‌کوین

برانت اعلام کرد که نمودار کنونی قیمت بیت‌کوین بسیار مشابه الگوی کف دو قلوی این رمزارز در سال 2015 است. الگوی کف دوقلو احتمال افزایش قیمت را در آینده نشان می‌دهد. این نقطه‌ی کمینه در قیمت بیت‌کوین در نتیجه‌ی سقوط قیمت بیت‌کوین از ماکزیمم سطح خود در اواخر سال 2013 ایجاد گردید.

برانت معتقد است که بیت‌کوین می‌تواند از سطح قیمتی خود در دسامبر 2018 (قیمت 3130 دلار) و یا بازگشت مجدد به این سطح، روند صعودی جدیدی را (به‌طور سهمی وار یا با شیب تند) آغاز نماید.

بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی حتی در زمان پایان روند صعودی قبلی پیش‌بینی شده بود. در حقیقت با مرور این زمان دیدگاه شگفت انگیزی به‌دست می‌آوریم.

برانت در گذشته پیش‌بینی کرده بود:

شکست روند صعودی سهمی وار می‌تواند بیت‌کوین را وارد روند نزولی 12-24 ماهه کند، پیش از آن‌ که روند صعودی جدیدی آغاز شود. Peter Brandt

13 ماه از زمان آغاز روند نزولی سپری شده است و بر اساس ادعای برانت، هم اکنون روند صعودی جدیدی در حال شکل‌گیری است.

نمودار‌ها نشان می‌دهند که در صورتی که بیت‌کوین وارد روند صعودی سهمی وار جدیدی شود، می‌تواند به سطح قیمت 100 هزار دلار نیز دست یابد.

نظر شما در رابطه با اظهارات پیتر برانت چیست؟ آیا بیت‌کوین روند صعودی جدیدی را مشابه سال 2017 آغاز خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا