اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

توسعه‌ی لیست وب‌سایت‌های ارائه دهنده‌ی توکن‌ BAT در مرورگر Brave

کاربران مرورگر Brave اکنون می‌توانند با مشاهده‌ی از ۱۴۶۵۷ وب‌سایت پر مخاطب از جمله Vimeo، Softonic و The Guardian توکن BAT دریافت کنند

نکات برگزیده مطلب
  • چندی قبل گزارشاتی منتشر شد که نشان می‌داد کاربران مرورگر Brave‌ می‌توانند با مشاهده‌ی تبلیغات ارائه شده در این مرورگر، توکن‌های رایگان دریافت کنند، حال به نظر می‌رسد کاربران قادر خواهند بود در مراحل بعدی توسعه‌ی این مرورگر با گشت گذار در فضای اینترنت و بازدید از وب‌سایت‌های پرمخاطب و مشهوری از جمله Vimeo، The Guardian، softonic.com و حتی Washington Post نیز توکن‌های Basic Attention(با نماد BAT) کسب کنند.

مرورگر Brave

مفهوم حریم خصوصی و قابلیت اطمینان از جمله موارد کلیدی بودند که رمزارزها و نرم‌افزار‌های مبتنی بر این صنعت، با تمرکز بر روی آن‌ها کار خود را شروع کردند. با صرف نظر از رمزارزهای پیگیرگریزی همچون مونرو(Monero با نماد XMR)، نرم‌افزار‌های متمرکز بر حفظ حریم خصوصی خاصی نیز در این صنعت وجود دارند که توانسته‌اند راه خود را به جریان اصلی و فراگیر شدن باز کنند. یکی از این نمونه‌های کلیدی و نرم‌افزار‌های موفق، مرورگر Brave است که یک مرورگر وب منبع باز مبتنی بر Chromium می‌باشد.

حال گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر Brave و گشت گذار در فضای اینترنت، توکن‌های Basic Attention(با نماد BAT) دریافت کنند. در حال حاضر بیش از ۱۴۶۵۷ ناشر وب‌سایت با پشتیبانی از مرورگر Brave یا توکن‌های BAT شناسایی شده است، که بسیاری از آن‌ها به طور مستمر بیش از چند میلیون بازدید دارند. این لیست شامل وب‌سایت‌های مشهوری از جمله Vimeo، The Guardian، softonic.com و حتی Washington Post می‌باشد. البته برخی کاربران در رابطه با ویژگی جدید کسب توکن تردید داشته‌اند؛ به عنوان مثال یک کاربر پلت‌فرم Reddit با نام مستعار mogberto، در رابطه با این موضوع پرسیده است که:

 در این لیست تعداد وب‌سایت وجود دارد که من مکررا از آن‌ها بازدید می‌کنم. آیا واقعا کسی توانسته از این روش درآمد قابل توجهی کسب کند؟ Reddit User

یک کاربر دیگر به این پست پاسخ داد:

واقعا نه، زیرا بخش اعظم توکن‌های BAT اهدا شده به کاربران توسط ugp تامین می‌شود. اما Brave حجم زیادی از تبلیغ‌کنندگان را در اختیار دارد که با بخش ads launch همکاری دارند. هنگامی که این مورد در نسخه‌ی ۱/۰ مرورگر Brave راه‌اندازی شود، مقدار پولی که بابت تماشای تبلیغات به مردم پرداخت خواهد شد، به مراتب بالاتر از چیزی است که ugp قادر به پرداخت آن باشد. Reddit User

علاوه بر موارد گفته شده، طی شش ماه گذشته تعداد ناشرانی که از این مرورگر استفاده می‌کنند نیز به شدت افزایش یافته است. داده‌های بدست آمده از پلت‌فرم BATgrowth.com نشان می‌دهد از ماه اکتبر تا به امروز بیش از ۳۵ هزار طرف قرارداد جدید به این پلت‌فرم پیوسته و مجموع کاربران آن به مرز ۶۰ هزار رسیده است.

شروع مرحله‌ی دوم توسعه

توسعه‌دهندگان مرورگر Brave اخیرا اعلام کردند که پیش‌نمایش کانال توسعه‌ی تبلیغات وارد مرحله‌ی دوم شده است. این سازمان اعلام کرد:

با ارائه‌ی بروزرسانی امروز کانال توسعه‌دهندگان(نسخه‌ی 0/63/4) تستر‌ها و آزمایش‌کنندگان سیستم‌عامل OS X، لینوکس و ویندوز ۶۴ بیت(نسخه‌ی ۳۲ بیت به زودی ارائه می‌شود) می‌توانند در صفحه‌ی تنظیمات مربوط به پاداش در مرورگر Brave، شاهد شمارش تبلیغاتی باشند که توسط آن‌ها مشاهده می‌شود(اعلان دریافت تبلیغات). Brave Developers

این ویژگی به کاربران اجازه میدهد که به تمام وب‌سایت‌های مشاهده شده توسط آن‌ها، توکن‌های BAT اهدا شود. مرحله‌ی دوم توسعه شامل مواردی از جمله «ارائه‌ی گزارش ناشناس اما قابل شمارش برای مارک‌های مختلف» در این مرورگر باشد. علاوه بر این، ویژگی دیگری به نام Brave Ads معرفی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد در هنگام تماشای تبلیغات، توکن‌های BAT دریافت کنند.

نظر شما در رابطه با این ویژگی چیست؟ مرحله‌ی دوم توسعه‌ی Brave چه مزایایی برای کاربران به همراه خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

منبع
Ambcrypto

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا