اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

همکاری مرورگر Brave و استارت‌آپ Civic

پلت‌فرم Brave قصد دارد تا از سیستم تایید هویت Civic استفاده نماید

نکات برگزیده مطلب
  • مرورگر Brave که بیشتر مبتنی بر صنعت رمزارزی فعالیت می‌کند قصد دارد برای انجام مراحل تایید هویت خود از چهارچوب KYC پلت‌فرم Civic استفاده کند.

مرورگر Brave که به واسطه‌ی رمزارزها و صنعت رمزارزی فعالیت می‌کند به تازگی اعلام کرده است که با همکاری پلت‌فرم تایید هویت بلاک‌چینی Civic در حال کار بر روی پروژه‌‌ای است که در آینده به ناشران برای تایید هویت خود بر روی پلت‌فرم Brave کمک شایانی خواهد کرد. ناشران استفاده کننده از Brave با استفاده از این چهارچوب می‌توانند هویت خود را با استفاده از تکنولوژی‌های پلت‌فرم Civic انجام دهند و به رمزارزهای BAT که از طریق مرورگر Brave بدست آورده‌اند، دسترسی کاملا امنی داشته باشند.

اخیرا گزارش شده است که مرورگر Brave توانسته به رکورد ۱۰ میلیون دانلود دست یابد، این رقم در کنار ۴ میلیون کاربر فعال و ۲۱هزار ناشر تایید شده در این پلت‌فرم، می‌توان یک پیروزی چشم‌گیر محسوب شود. رمزارز BAT در پلت‌فرم Brave به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت ناشناس و از طریق سیستم پرداخت ادغام‌ شده‌ی Brave، اقدام به ارسال و پرداخت رمزارز به ناشران کنند. با وجود همکاری بین این دو پلت‌فرم، اکنون ناشران محتوا می‌توانند با استفاده از کیف‌پول رمزارزی اتریوم(Eth) خود عملیات دریافت و پرداخت رمزارز BAT را انجام داد و در کنار آن از سرویس‌های شناخت مشتری(KYC) پلت‌فرم Civic استفاده کنند تا مراحل تایید هویت خود را ساده و ایمن‌تر انجام دهند.

استفاده از چهارچوب شناخت مشتری پلت‌فرم Civic توسط ناشران، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ارائه‌ی داده‌های غیرضروری، رمزارزهای BAT ارسال شده توسط دیگری کاربران را دریافت کنند. این سیستم بلاک‌چینی یک وسیله‌ی شگفت‌انگیر برای ناشران تایید شده‌ی تحت پلت‌فرم Brave محسوب می‌شود زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی و بدون مشکل تنها با استفاده از یک تلفن‌ همراه،‌ هر زمان که نیاز داشته باشند به پلت‌فرم Brave وارد شده و به پرداخت‌های خود دسترسی داشته باشند.

وینی لینگهام(Vinny Lingham) مدیرعامل و بنیانگذار Civic در رابطه با این همکاری اظهار داشت:

Brave یک مرورگر متحول کننده است که با برخی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی حفظ حریم خصوصی در اینترنت مبارزه کرده است. همانطور که روز به روز تعداد ناشران و کاربران این مرورگر زیاد می‌شود، همکاری با Civic به آن اجازه می‌دهد تا کاربران بیشتری را با افزایش امنیت به سمت خود جذب کند، در حالی که حفظ اعتماد میان کاربر و ناشران را هم حفظ می‌کند.  ما هیجام زده‌ایم تا همکاری خود را با Brave اعلام کنیم و اکنون سیستم تایید هویت امن ما کمک می‌کند تا این مروگر که مزایای استفاده از فناوری بلاک‌چین بهره می‌برد، به سطح بالاتری برسد.Vinny Lingham

برندن ایچ(Brendan Eich) مدیرعامل و بنیانگذار Brave Software در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

مرورگر Brave و رمزارزهای Basic Attention Token(با نماد BAT) قصد دارند تا با کاربران و ناشران از طریق یک سیستم شفاف رابطه برقرار کنند تا حریم خصوصی و اعتبارسنجی بدون واسطه‌هایی که داده‌های کاربران را جمع‌آوری می‌کنند، تضمین شود. Civic ارزش‌های ما که در رابطه با حریم خصوصی و حفظ داده‌های کاربران است را تضمین می‌کند، و ما هیجان زده‌ایم که می‌توانیم با آن‌ها کار کنیم و از چهارچوب شناخت مشتری آن‌ها بهره ببریم، چهارچوبی که به عنوان کلید اصلی امنیت و حریم خصوصی در شبکه‌ی ناشران ما محسوب خواهد شد.Brendan Eich

باید یادآوری کنیم که Civic اخیرا کمپین Civic Libre را راه‌اندازی کرده است. Civic Libre یک کمپین انگیزشی می‌باشد که برای حمایت از خدمات شناخت مشتری(KYC) طراحی شده است. پیشرفت در این کمپین به کسب و کار‌های تایید شده اجازه می‌دهد به صورت رایگان تا پایان سال جاری به سرویس‌های تایید هویت دسترسی کامل داشته باشند.

نظر شما در رابطه با همکاری این دو پلت‌فرم چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا