اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سامسونگ جزئیات کیف‌پول رمزارزی خود را به نمایش گذاشت

بر اساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ از رمزارز‌های ETH، BTC، ENJ، COSM و همچنین نرم‌افزارهای غیرمتمرکز پشتیبانی خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب
  • در حال حاظر می‌دانیم که تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس ۱۰(Samsung Galaxy S10) علاوه بر ذخیره‌سازی امن رمزارزها به صورت سخت افزاری، از برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز(DApps) نیز پشتیبانی می‌کند. اما شاید این حرکت سامسونگ، اپل و دیگر شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند را به رقابت در بخش رمزارزی و بلاکچین وادار خواهد کرد.

پشتیبانی سامسونگ گلکسی اس 10 از برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز

کوینیت در هفته‌ی گذشته گزارش کرد که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ با نام Galaxy S10 روش‌های ذخیره‌سازی امنی را به‌منظور ذخیره‌سازی کلید‌های خصوصی(Private Keys) در خود جای داده است.

اخبار منتشر شده از نشست Samsung Mobile در بارسلونا نشان می‌دهد که کیف‌پول این شرکت بیت‌کوین، اتریوم و همچنین آلت‌کوین‌های Cosmo Coin و Enjin را پشتیبانی خواهد کرد.

 

یکی از کاربران توئیتر دیدگاه خود را نسبت به رویداد معرفی کیف‌پول سامسونگ اینطور بیان کرد که:

«سامسونگ در نمایشگاه موبایل MWC و در یک رویداد عجیب اپلیکیشن کیف‌پول خود را رونمایی کرد. دارایی‌های پشتیبانی شده شامل BTC، ETH و ENJ(یک رمزارز کوچک برای پرداخت‌های درون بازی‌های کامپیوتری) و COSM(یک شیت‌کوین کره‌ای برای خرید محصولات زیبایی) هستند. من شرط می‌بندم که در مدل‌هایی که در آمریکا عرضه می‌شود، این جزئیات وجود ندارد.»

بعلاوه این گوشی هوشمند از برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز(DApps) انتخابی پشتیبانی می‌کند. تنها برنامه‌ی غیرمتمرکز کاربردی موجود برای Samsung Galaxy S10، در حال حاضر Cosmee نامیده می‌شود. با این وجود، ماهیت غیرمتمرکز آن مورد بحث قرار دارد.

Cosmee یک پروژه‌ی کره‌ای است که توسط Cosmochain توسعه داده شده و برای ارائه‌ی بازخورد‌های محصولات صنعت زیبایی از طریق برنامه‌ی کاربردی غیرمتمرکز، به کاربران توکن COSM پاداش می‌دهد.

در هر صورت، اولین پروژه‌ای که در Samsung Galaxy S10 خودنمایی می‌کند، بیش از تلاش برای پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز، تلاش این شرکت برای استفاده از ترندهای داغ تکنولوژی را نشان می‌دهد که در گام اول به تمرکز زدایی واقعی نیز نیازی ندارد.

جهش قیمت‌ها پس از اعلام پشتیبانی

اطلاعیه‌ی پشتیبانی Samsung Galaxy S10 از COSM و ENJ موجب گردید قیمت هر دو رمزارز به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. بر اساس داده‌های  CoinMarketCap، قیمت Enjin Coin در کمتر از 24 ساعت 104 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت Enjin Coin

از طرف دیگر، COSM بازدهی قابل توجهی را به‌دست آورده است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت این رمزارز در حدود 50 درصد افزایش یافته است.

شرط‌بندی سامسونگ بر روی بازی‌های الکترونیکی(E-GAMING)

حرکت سامسونگ در همکاری با Enjin احتمالا تلاشی برای حضور این شرکت در بازار‌های الکترونیک(E-Sports) خصوصا در آسیا است. Enjin یک شرکت سنگاپوری است که Enjin Coin را راه‌اندازی کرده است که اکوسیستمی را برای استفاده در فصای بازی ایجاد می‌کند. گزارش شده است که این پلتفرم 20 میلیون کاربر و بیش از 250 هزار انجمن جامعه‌ی گیمینگ را در اختیار دارد. Enjin Coin به منظور انجام خرید و همچنین کسب مالکیت درون بازی استفاده می‌گردد.

سامسونگ همچنین با شرکت سازنده‌ی موتور‌های گرافیکی بازی به نام Unity Technologies به منظور اجرای روان‌تر بازی‌ها در Galaxy S10 همکاری کرده است.

یقینا هدف سامسونگ از پذیرش رمزارزها و بلاکچین فروش هرچه بیشتر آخرین پرچمدار این شرکت است. برای کسب نتیجه‌ی این استراتزی باید صبر کرد، اما یقینا بزرگترین رقبای این شرکت یعنی اپل(Apple) و هواوی(Huawei) این حرکت سامسونگ را به‌ دقت نظاره می‌کنند.

آیا شما در گوشی Samsung Galaxy S10 خود از نرم‌افزارهای غیرمتمرکز و قابلیت‌های رمزارزی آن استفاده خواهید کرد؟ جواب این سوال را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا