اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

اولین صندوق نگهداری رمزارز Fidelity به زودی راه‌اندازی خواهد شد

این شرکت بزرگ که در حوزه‌ی خدمات مالی فعالیت می‌کند با انتشار بیانیه‌ای زمانبندی عرضه‌ی این سرویس را اوایل ماه مارس اعلام کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی مدیریت دارایی Fidelity Investments اخیرا با انتشار بیانیه‌ای اعلام نموده که صندوق‌های نگهداری رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) این کمپانی از اوایل ماه مارس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. همچنین اعلام شده که در صورت موفقیت آمیز بودن این خدمات، سرویس‌های صندوق نگهداری رمزارز اتریوم(با نماد ETH) نیز معرفی و آماده‌ی عرضه به مشتریان خواهد شد. قابل ذکر است که یکی از دلایل عدم تایید ETF بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) نگرانی این کمیسیون از شرایط نگه‌داری رمزارزها بوده است و به نظر می‌رسد این شرکت مدیریت دارایی در جهت حل این نگرانی پا پیش گذاشته است.

صندوق نگهداری بیت‌کوین Fidelity

کمپانی خدمات مالی Fidelity Investments به تازگی اعلام کرده است که Fidelity Digital Asset Services(یا FDAS) که زیرمجموعه‌ی این شرکت است و در صنعت رمزارزی فعالیت می‌کند، در ماه مارس خدمات مربوط به صندوق‌های نگه‌داری رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) را ارائه خواهد کرد. براساس گزارشات، شرکت FDAS در ابتدای فقط از رمزارز بیت‌کوین پشتیبانی خواهد کرد و در صورتی که به موفقیت چشم‌گیر برسد، صندوق نگهداری اتریوم(با نماد ETH) نیز معرفی خواهد شد.

کمپانی Fidelity Investments که در حال حاضر بیش از ۲/۵ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت خود دارد، با انتشار بیانیه‌ای اعلام نموده:

ما در کنار ادامه‌ی ساخت راه‌حل‌های اولیه، در حال حاضر به مجموعه‌ای از مشتریان واجد شرایط نیز خدمات خود را ارائه می‌کنیم. طی چند ماه آینده، ما با توجه به نیاز‌های فعلی، صلاحیت قانونی و دیگر عوامل دخیل، با مشتریان آینده‌نگر ارتباط برقرار کرده و اولویت‌بندی‌های لازم را انجام می‌دهیم. Fidelity Investments

در این بیانیه گفته شده که ماه مارس خدمات مربوط به صندوق نگهداری بیت‌کوین خود را عرضه می‌کند. تام جیسوپ(Tom Jessop) مدیر اجرائی FDAS نیز قبلا ماه مارس را به عنوان زمان‌بندی احتمال ارائه‌ی این خدمات اعلام کرده بود. او در سخنان خود گفته بود که صندوق‌های نگه‌داری رمزارزی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی خواهند شد.

آقای جوزف یانگ(Joseph Young) یکی از روزنامه‌نگاران برجسته‌ی صنعت رمزارزی در رابطه با این موضوع نوشته است:

در صورتی که شرکت Fidelity تا پایان سه‌ماهه‌ی اول سال بتواند صندوق نگهداری بیت‌کوین خود را راه‌اندازی کند، این امر به این معناست که شرکت مذکور شاهد وجود تقاضا از طرف سرمایه‌گذاران سازمانی و نهادی بوده است. Blockchain، Coinbase‌ و دیگر شرکت‌ها به عنوان مشتریان سازمانی معرفی خواهند شد. آماده‌ی شنیدن اخبار بیشتری در رابطه با پیشرفت Fidelity در این زمینه هستم. Joseph Young

به نظر شما دلیل راه‌اندازی صندوق نگهداری رمزارز توسط کمپانی Fidelity Investments چیست؟ راه‌اندازی این سرویس چه مزایایی به همراه خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
FXstreet

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا