اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

با پرداخت طلای مجازی طلای واقعی بخرید

اولین طلا فروشی تهران که بیت‌کوین می‌پذیرد

در حال حاضر اتفاقات مهمی در حوزه‌ی ارز‌های دیجیتال در کشور ما به وسیله دولت مردان در جریان است از جمله پروسه قانون‌گذاری و احتمالا معرفی ارز ملی ایران و این‎ها مسائل مهمی است ولی در طرف دیگر مردم و کسبه عزیزمان هم کار‌های مهمی در این زمینه انجام داده‌اند و باعث رخ دادن اتفاقات مهمی در این حوزه شده‌اند.

از جمله می‌توان به پذیرش ارز‌های دیجیتال در کسب و کار‌های مختلف در سطح کشور اشاره کرد. یکی از جدیدترین اتفاقاتی که در این زمینه قابل ذکر است راجب فروش طلا و قبول بیت‌کوین در انجام مبادلات است که شاید بتوان گفت اولین طلا فروشی شناخته شده در تهران است که ارز دیجیتال قبول می‌کند.

محمد امین زندی، حدود ده سال است که در زمینه طلا در ایران فعالیت می‌کند و به گفته او بعد از اولین همایش بیت‌کوین در ایران با بیت‌کوین آشنا شد. او درباره مدل کسب و کار صحبت کرد و گفت مدل کسب و کار نه تنها در ایران بلکه در کل جهان در حال تغییر است و برای اینکه همراه با پیشرفت تکنولوژی حرکت کرد باید از آن در زندگی روزمره استفاده کرد. او همچنین اعتقاد دارد کسب و کار‌های دیجیتال به سرعت در حال تثبیت موقعیت خود هستند و باعث ساختن آینده‌ای بهتر خواهند شد.

پذیرش بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال باعث این خواهد شد که سرمایه ما به سمت جهانی شدن پیش برود و این مسئله آینده مناسبی رو برای ما پیش خواهد آورد. به همین دلیل به نظر من ارز‌های دیجیتال در کشور ما با سرعت زیادی پذیرفته خواهند شد و مردم به آن‌ها اطمینان خواهند کرد.

محمد امین زندی – فعال در زمینه فروش طلا در ایران

به گفته آقای زندی مشتریان این فروشگاه می‌توانند از همین امروز با پرداخت بیت‌کوین اقدام به خرید مصنوعات طلا از این فروشگاه کنند و پرداخت بیت کوین به صورت حضوری در این مکان انجام خواهد شد. آقای زندی همچنین خبر از وب سایتی داد که برای فروش طلا از طریق پرداخت بیت‌کوین در حال ساخت است.

خوشحالیم که مردم ما در مسئله ارز‌های دیجیتال با موج جهانی این امر همراه هستند و امیدواریم این همراهی باعث شکوفایی کشور ما در مسائل ارزی و اقتصادی شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2]

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا