اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذاری ۶ میلیون دلاری در شبکه‌ی اجتماعی Minds

این سرمایه‌گذاری توسط شرکت Overstock در این شبکه اجتماعی بلاکچینی انجام شده است

نکات برگزیده مطلب
  • Medici Ventures یک شرکت بلاکچینی و متعلق به شرکت Overstock.com می‌باشد، این شرکت به تازگی در شبکه‌ی اجتماعی بلاکچینی Minds و در رحله‌ی اول سرمایه‌گذاری، مبلغ 6 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

 

در دوره‌ی قبلی جذب سرمایه(پیش از سرمایه‌گذاری اولیه(seed round)) در سال 2013، 347,300 دلار و جذب سرمایه‌ی بزرگ(crowdfunding) در سال 2017 یک میلیون دلار، جذب این شرکت شده است.

دوره‌های مختلف سرمایه‌گذاری در یک استارت آپ. ستون سمت راست حجم سرمایه‌گذاری و ستون سمت راست نام دوره‌ی سرمایه گذاری را نشان می‌دهند

مبلغ جذب شده در سرمایه‌گذاری اولیه به طور تقریبی 7.4 میلیون دلار است. پاتریک بایرن(Patrick Byrne)، بنیانگذار و مدیر اجرایی Overstock.com برای نشان دادن خط مشی Medici به هیئت مدیره Minds خواهد پیوست. او در اطلاعیه‌ای گفت:

در سال‌های اخیر، به دلیل قدرت تکنولوژی بلاکچین در ارائه‌ی آزادی به اشخاص و سازمان‌ها اشتیاق فزاینده‌ای به تکنولوژی بلاکچین به وجود آمده است. محصول Minds که تکنولوژی بلاکچین را در شبکه‌های اجتماعی به‌کار گرفته است، نوآوری بزرگ بعدی در به‌کارگیری این تکنولوژی متحول کننده‌ی جهان، در جریان اصلی است. Patrick Byrne

 

بر اساس شاخص سنجش تعداد دانلودها در Apptopia، Minds در هر ماه 180,784 بار دانلود شده است که از این تعداد، 152,015 دفعه متعلق به گوگل پلی(Google Play) و 28,769 دفعه نیز متعلق به آی تیونز(iTunes) می‌باشد. بر اساس داده‌های SimilarWeb، سایت Minds.com ماهیانه 4,169,029 دفعه بازدید شده است.

بنیانگذار Overstock.com، که یک مدافع قدرتمند بلاکچین است، Medici Ventures را برای کمک به تکنولوژی دفتر کل توزیع شده‌ی جهانی و با هدف اتصال جهانی بدون نیاز به واسط معاملاتی معتمد از طریق تکنولوژی بلاکچین، راه‌اندازی کرد.

شبکه‌ی اجتماعی Minds که توسط بیل اوتمن(Bill Ottman) مدیر اجرایی بنیانگذاری شده است، یکی از اصول بنیاد مرزهای الکترونیکی(EFF) برای اطمینان از آزادی بیان و ارائه عقاید برای اعضای آن است.

پاتریک بیرن(Patrick Byrne) خشنودی خود را از پیوستن به هیئت مدیره‌ی Minds ابراز کرد. و گفت که شرایط بحرانی استفاده از تکنولوژی بلاکچین برای کمک به مردم در حفظ حقوق کاربری، حریم خصوصی و آزادی اینترنت را درک می‌کند.

این شبکه‌ی اجتماعی بلاکچینی، اخیرا توکن‌های رمزارزی خود را بر بستر شبکه‌ی اتریوم منتشر کرده است. $MINDS ابزاری برای کاربران است تا به کمک آن بتوانند محتوای خود را به اشتراک بگذارند و دیده شوند، در رسانه‌ها مشترک شوند و به محتوای آن دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که کاربران برای مشارکتشان در این شبکه پاداش دریافت می‌کنند.

Overstock.com و Medici Ventures در پیگیری باور‌های ایدئولوژیشان و چیزی که آن‌ها سرمایه‌گذاری استراتژیک می‌خوانند، فعال عمل کرده‌اند. شرکت تحت مدیریت بیرن قصد دارد، کنترل جامعه توسط موسسات مالی وال‌استریت و tZERO را از بین ببرد.

بورس توکن‌های بهادار با یکپارچه سازی دفتر کل توزیع شده‌ی امن رمزارزی به منظور کاهش زمان و هزینه‌ها و افزایش شفافیت، کارایی و قابلیت اطمینان، با بورس اوراق بهادار کنونی رقابت می‌کند.

آیا شبکه‌ی اجتماعی بلاکچینی Minds خواهد توانست به اهداف اعلام شده دست یابد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
NewsBTC
دکمه بازگشت به بالا