اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مشاور ترامپ: رمزارز‌ها بانک‌ها را کنار خواهند زد

تغییر عقیده سیاستمداران بزرگ آمریکا نسبت به رمزارز‌ها

نکات برگزیده مطلب
  • بیت‌کوین همیشه از طرف هوادارانش یه عنوان یک ابزار برای بلوغ مالی اشخاص و رهایی از تسلت و سانسور دولتی و همچنین ابزاری برای جلوگیری از اخذ مالیات به وسیله تورم یاد شده است. بنابراین خیلی از سیاست‌مداران سعی می‌کنند از رمزارز‌ها دوری کنند چون جایگاه آنها را تهدید می‌کنند. ولی با خروج آنها از قدرت و وقتی که آزادی بیشتری در بیان مسائل داشته باشند، از نکات مثبت تمرکز زدایی و آزادی که ممکن است برای جامعه به ارمغان بیاورد صحبت می‌کنند. یکی از آنها استیو بانون(Steve Banon)، یکی از قویترین سیاستمداران واشنگتون است که امروز هوادار رمزارز‌ها شده و آزادی ملی را با آنها می‌بیند.

Steve Bannon
Steve Bannon

آیا بیت‌کوین پایان دولت فدرال خواهد بود؟

آقای استیو بانون(Steve Bannon)،استراتژیست سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، طی یک سخنرانی گفت رمزارز‌هایی که مبنی بر بلاکچین هستند می‌توانند آزادی کشور‌های غربی را از بانک‌های قدرتمند از جمله فدرال رزرو(Federal Reserve) ضمانت کنند.

بانک‌ها کارشان کم ارزش کردن پول مردم و دولت‌ها کم رنگ کردن نقش شهروندان است. ولی با این حال اگر ما[مردم] از رمزارز‌ها استفاده کنیم می‌توانیم قدرت کنترل را از بانک‌ها بگیریم و خودمان صاحب قدرت بشویم.  Steve Bannon

اندیشه ملی‌گرایی در اقتصاد جهانی

رئیس پیشین آژانس خبری بریت‌بارت(Breitbart)، که به گفته خیلی از تحلیلگران فضای سیاسی آمریکا نقشی کلیدی در چرخش جریان انتخابات دونالد ترامپ داشت، در روز سه شنبه و در زوریخ بین جمعی 1500 نفری در حال سخن گفتن بود. او در حال سفر به نقاط مختلف اروپا و مذاکره با افراد مختلف برای پیاده‌سازی اندیشه‌های اقتصاد ناسیونالیستی خود است. درست همانند نقشه‌ای که در آخرین انتخابات آمریکا انجام شد.

بنابر گفته‌های بانون، رمزارز‌ها نه تنها قادر به شکست بانک‌های مرکزی هستند، بلکه قادر به پیروزی در برابر شرکت‌های بزرگ دره سیلیکون(Silicon Valley) همانند گوگل و فیس‌بوک نیز هستند. وقتی ما به این غول‌های فناوری اجازه می‌دهیم از اطلاعات شخصی ما برای اهداف خود استفاده کنند در واقع نقش برده‌هایی را داریم که هیچ راهی جز اطاعت از اربابان خود برای خود باقی نمی‌گذارند.

با این حال او تاکید کرد که با کمک رمزارز‌ها پیروزی ممکن است. او گفت:

کنترل اطلاعات، شهروندان و ارز [به وسیله مردم] آزادی واقعی را به ارمغان خواهد آورد. Steve Bannon

نظر شما راجب تغییر نظر سیاستمداران درباره رمارز‌ها و غیر متمرکز‌سازی چیست؟ سر چشمه این تغییر نظرات چه چیزی می‌تواند باشد؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BitCoin.com
دکمه بازگشت به بالا