اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

احتمال جدایی ویتالیک بوترین از اتریوم

او به تازگی اعلام کرده است که پروژه‌ی اتریوم بدون او نیز به کار خود ادامه خواهد داد

نکات برگزیده مطلب
  • ویتالیک بوترین به عنوان بنیانگذار رمزارز اتریوم در جدید‌ترین صحبت‌های خود عنوان کرده است که قصد دارد از این پروژه جدا شود و توضیح داده که اتریوم اکنون در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند بدون حضور او نیز به حرکت خود ادامه دهد.

بوترین در حال جداشدن از اتریوم

ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin) به عنوان بنیانگذار رمزارز اتریوم، در جدید‌ترین مناظره خود‌ در رسانه‌های اجتماعی که شامل مسائل مختلی از جمله پشتیبانی او از پروژه‌های رمزارزهای ثانویه‌ی مبتنی بر اتریوم بود، اعلام نمود که اتریوم از این پس می‌تواند حتی بدون حضور و دخالت او نیز به راه خود را ادامه دهد.

آقای بوترین طی انتشار یک پست توییتری در روز ۴ام اکتبر نوشت:

من فکر می‌کنم اگر [حتی] همین فردا در همین ساعت من منفجر شده و از دنیا بروم، باز هم اتریوم می‌تواند نبود من را تحمل کند.

Vitalik Buterin

صنعت رمزارزی آقای بوترین را به پامپ(Pumping یا به عبارتی احتکار برای افزایش قیمت) و نگهداری رمزارز اتر(ETH) و همچنین افتراء در زمینه‌ی پیش استخراج(Pre-Mine) و دیگر جنبه‌های این رمزارز بزرگ، متهم کرده بود.

زمانی که از آقای بوترین در رابطه با برنامه‌اش جهت خروج از پروژه‌ی اتریوم سوال پرسیده شد، وی پاسخ داد که «این فرایند در حال انجام است» و هیچ اطلاعات و جزئیات دیگری پیرامون برنامه‌ی زمان‌بندی این کار اعلام نکرد. او در پست‌ توییتری خود اینگونه پاسخ داد:

Vitalik Buterinاین کار در حال انجام شدن است، نگاهی به پروژه بیاندازید، حتی بیشتر تحقیقات توسط دنی رایان(Danny Ryan)، جاستین دریک(Justin Drake)، سایووی وانگ(Hsiao-Wei Wang) و دیگران انجام شده است. Vitalik Buterin

اتریوم پشتیبانی خود را حفظ می‌کند

اتریوم در بازار رمزارزی همچنان با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده و به تازگی با عبور از مرز ۱۷۰ دلار نیز به پایین‌ترین نرخ قیمت اتریوم در مقابل دلار(ETH/USD) طی ۱۵ ماه گذشته رسیده است.

با وجود اینکه به طور کلی این کاهش ارزش و قیمت‌های پایین با پیش‌بینی‌هایی که در ماه جولای طی مقاله‌ای با نام Bearish Thesis توسط کمپانی سرمایه‌گذاری Tetras Capital اعلام شده بود، مطابقت کامل دارد؛‌ اما گفته‌ها و علائم ارائه شده توسط صنعت مالی، از یک بهبود کلی و افزایش قیمت خبر می‌دهد، تا جایی که پلت‌فرم Weiss Ratings اعلام نموده رمزارز اتریوم در آینده‌ای نزدیک بیش از نیمی از بازار بیت‌کوین را به خود اختصاص خواهد داد.

 پلت‌فرم  Weiss Ratings ماه گذشته در توییتر خود اعلام نمود که «دلیل این امر می‌تواند این باشد که اتریوم نسبت به بیت‌کوین، مزایای بیشتری را ارائه می‌کند و توسط تکنولوژی برتر بلاک‌چین نیز حمایت می‌شود. برخلاف بیت‌کوین، که تنها قادر به انجام یک کار می‌باشد، اتریوم محدودیت کاربردی ندارد.

باید یادآور شد که باوجود نزولی بودن بازار و قیمت این رمزارز، توسعه‌دهندگان شخص ثالث همچنان در سطح مصرف کننده، با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند. در همین راستا صرافی رمزارزی Bitfinex چندین هفته‌ی قبل یک پلت‌فرم اختصاصی با نام Ethfinex راه‌اندازی کرده است. این صرافی رمزارزی نیز همانند دیگر صرافی‌های فعالی همچون بایننس(Binance)، اتریوم را به عنوان یک پایه و اساس جهت تولد صنعت صرافی‌های غیرمتمرکز می‌بیند.

نظر شما در رابطه با تصمیم آقای بوترین چیست؟ آینده‌ی این رمزارز بدون حضور او چگونه رقم خواهد خورد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا