اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

محدودسازی کاربران آمریکایی در صرافی Poloniex

حذف این سرویس‌ها به دلیل عدم شفافیت قانونگذاری رمزارزها در ایالات متحده صورت گرفته است

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی رمزارزی Poloniex به تازگی با انتشار یک پست‌ وبلاگی اعلام نموده که در راستای افزایش سطح صرافی و همچنین ایجاد یک تجربه‌ی حرفه‌ای برای کاربران و مطابقت با الزامات قانونی در کشور‌های مختلف، قصد دارد محصولات وام‌دهی خود را از دسترس کاربران ایالات متحده خارج کند.

صرافی رمزارزی Poloniex که با پشتوانه‌ی کمپانی Circle فعالیت می‌کند، در تلاش است تا در جهت هرچه حرفه‌ای‌تر شدن پلت‌فرم خود و همچنین ایجاد یک تجربه‌ی تجاری بهبود یافته برای کاربران، قدم‌های بلندی بردارد. به عنوان بخشی از این تلاش، صرافی رمزارزی Poloniex قابلیت مارجین تریدینگ(نوعی معامله‌گری) و همچنین محصولات وام دهی را برای کاربران ایالات متحده غیرفعال کرده است. این صرافی همچنین اعلام نموده که قصد دارد تا چندین رمزارز را از پلت‌فرم خود حذف کند. اولین مرحله‌ی حذف رمزارز در روز ۱۰ام اکتبر و با حذف ۳ مورد شروع خواهد شد.

مشکلات قانون‌گذاری منجر به عدم ارائه‌ی محصولات شد

صرافی رمزارزی Poloniex طی انتشار یک پست وبلاگی توضیح داد که خذف و غیرفعال‌سازی قابلیت مارجین تریدینگ و همچنین محصولات وام دهی را برای کاربران ایالات متحده، بخشی از تلاش‌های آن‌ها برای پیروی از مقررات و قوانین در کشور‌های مختلف است. این صرافی در ادامه اظهار داشت:

این تغییرات بخشی از تعهد همیشگی ما است، تا اطمینان حاصل کنیم که صرافی رمزارزی Poloniex در هر حوزه‌ی قضایی، مطابق با الزامات قانونی و مقررات آن مکان فعالیت می‌کند. Poloniex

صرافی رمزارزی مذکور وعده داد که تا حد ممکن سعی می‌کند برای مشتریانی که تحت تاثیر این تصمیمات قرار می‌گیرند، وضعیت را ساده‌تر کند.

این صرافی هنوز در رابطه با تاریخ دقیق پایان دادن به عرضه‌ی این محصولات، تصمیم‌گیری نکرده است؛ اما اعلام شده که این امر تا قبل از پایان سال جاری انجام خواهد شد. صرافی رمزارزی Poloniex اعلام کرده است که در آینده اطلاعات بیشتری را در رابطه با این مورد ارائه خواهد کرد و مشتریان را تشویق می‌کند تا در مدت زمان مشخصی استفاده از این محصولات را کنار بگذارند. تمام‌های وام‌های دریافت شده از طریق این صرافی تا پایان زمان پرداخت خود پابرجا خواهند بود و همانند قبل به دریافت سود ادامه می‌دهند.

 

مرحله‌ی حذف رمزارزها به زودی شروع می‌شود

صرافی Poloniex اعلام کرد که به زودی مرحله‌ی حذف چند رمزارز را شروع خواهد کرد. سه رمزارز AMP، EXP و GNO در روز ۱۰ام اکتبر در ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت محلی، از لیست رمزارزهای قابل مبادله‌ی این صرافی حذف خواهند شد. به تمام مشتریان تا روز ۹ام اکتبر فرصت داده شده تا دارایی‌های خود را از حساب‌های این صرافی منتقل کرده و یا آن را مبادله نمایند. این صرافی برای اینکه روند حذف رمزارز بدون مشکل ادامه پیدا کند، حداقل هفت روز قبل از حذف هرگونه رمزارز، به صورت عمومی به تمام مشتریان خود اعلام خواهد کرد. همچنین پس از حذف رمزارزها از روی این صرافی، به مدت ۳۰ روز به کاربران اجازه داده خواهد شد تا دارایی خود را از حساب‌های این صرافی برداشت کنند. در این بین به کاربران این صرافی روند برداشت دارایی چندین بار یادآوری خواهد شد.

در صورتی که دسترسی به کیف‌پول‌ و حساب‌های این صرافی قطع شود، ممکن است مهلت اعلام شده برای برداشت دارایی کاربران تمدید شود؛ در صورت وقوع چنین رخدادی، از طریق ایمیل به تمام سرمایه‌گذاران و کاربران اعلام خواهد شد. در صورتی که کاربران نتوانند دارایی خود را به هر دلیلی از حساب‌های صرافی مذکور خارج کنند، تا زمانی که مشکلات مربوطه رفع گردد، صرافی Poloniex دارایی آن‌ها را در یک کیف‌پول سرد ذخیره‌سازی می‌کند؛ سپس تمامی دارایی آن‌ها به صورت آنلاین در آمده و اجازه‌ی برداشت داده خواهد شد. تمامی مشکلات پیش آمده در این روند، مورد به مورد بررسی و رفع خواهد شد.

پس از پایان این مهلت ۳۰ روزه، تمام دارایی‌های موجود در حساب‌های این صرافی از بین خواهد رفت و گذینه‌ی برداشت نیز حذف خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این تصمیمات صرافی Poloniex چیست؟ آیا این محصولات دوباره به کاربران ایالات متحده عرضه می‌شوند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Blokt

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا