اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

ممنوعیت دسترسی کاربران ژاپنی و آمریکایی به رمزارز Link

به دلایل قانونی شهروندان این دو کشور به این رمزارز دسترسی نخواهند داشت

نکات برگزیده مطلب
  • به نظر می‌رسد که با انتشار رمزارز Link توسط کمپانی توسعه‌ دهنده‌ی Line، به دلیل وجود برخی محدودیت‌های قانونی ذکر نشده، کاربران ژاپن و شهروندان ایالات متحده به این رمزارز و سرویس‌های مرتبط با آن دسترسی نخواهند داشت.

به نظر می‌رسد که دارندگان رمزارز Link که طی روز‌های گذشته توسط کمپانی بزرگ پیام‌رسان Line توسعه یافته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی توانایی استفاده و مبادله‌ی آن‌ها را ندارند.

طبق گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی، کاربران ژاپنی و شهروندان ایالات متحده به دلایل قانونی توانایی استفاده از رمزارزهای Link را نخواهند داشت. هنوز جزئیات بیشتری در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

هفته‌ی گذشته کمپانی Line اعلام کرد که در حال راه‌اندازی رمزارز Link Coin و شبکه‌ی بلاک‌چین اختصاصی آن با نام Link Chain است. طبق اعلام این کمپانی رمزارز Link Coin به عنوان یک روش پرداخت و پاداش کوتاه مدت برای خدمات مختلف مرتبط با سیستم برنامه‌های غیرمتمرکز یا dApp راه‌اندازی شده است.

این رمزارزها قرار بود تا بین کاربران پیام‌رسان Line توزیع شود تا آن‌ها قادر به استفاده از برنامه‌های مختلف در این سیستم باشند. این کمپانی همچنین برنامه‌هایی برای اضافه کردن رمزارز Link به عنوان یک دارایی قابل مبادله در صرافی رمزارزی مستقر در سنگاپور یعنی Bitbox است؛ که به تازگی سهام آن خریداری شده و قصد دارد سریعا پروسه‌ی دصور مجوز فعالیت در ژاپن را بدست آورد.

حال به نظر می‌رسد که برنامه‌های کمپانی Line برای رمزارزهای Link Coin با تعویق مواجه خواهد شد.

طبق آمار تا پایان سال ۲۰۱۷ سرویس Line Pay که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شده بود، بیش از ۴۰ میلیون کاربر داشته است. این سرویس از انتقال پول به صورت Peer to peer بین کاربران این پیام‌رسان و پرداخت‌های آنلاین و آفلاین به واسطه‌ی تجار وابسته، پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در رابطه با عدم دسترسی کاربران این دو کشور چیست؟ چرا دلایل قانونی یاد شده تنها شامل این دو کشور می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptovest

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا