اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذاری یکی از اعضای کنگره آمریکا در صنعت رمزارزی

باب گودلیت اولین سیاستمدار آمریکایی است که اعلام کرد مالکیت مقداری رمزارز را در اختیار دارد

نکات برگزیده مطلب
  • باب گودلیت به عنوان یکی از اعضای کمیته‌ی مجلس قوه‌ی قضاییه به تازگی در گزارشات مالی خود اعلام کرده است که مالکیت مقداری رمزارز را بر عهده دارد. به نظر می‌رسد که وی اولین عضو کنگره‌ی ایالات متحده است که به صورت شخصی در صنعت رمزارزی سرمایه‌گذاری کرده است.

گزارشات حاکی از آن است که باب گودلیت(Bob Goodlatte) به عنوان نماینده و یکی از اعضای کمیته مجلس قوه قضاییه، به عنوان اولین عضو کنگره‌ی ایالات متحده شناخته می‌شود که به صورت خصوصی اقدام به سرمایه‌گذاری در صنعت رمزارزی کرده است.

در گزارش اعلام دارایی سالیانه‌‌ی او که در تاریخ ۱۰ام می ۲۰۱۸ منتشر شده، نوشته شده که آقای گودلیت مالک مقداری بیت‌کوین(BTCبیت‌کوین کش(BCH) و اتریوم(ETH) است.  در ادامه‌ی این گزارش آماده است که وی چیزی بین ۱۵ تا ۵۰ هزار دلار بیت‌کوین و احتمالا بین هزار تا ۱۵ هزار دلار رمزارز بیت‌کوین کش و اتریوم در اختیار دارد.

گودلیت کاندید احتمالی در حوزه‌ی رمزارزی

باید یاد‌آور شویم که این سرمایه‌‌گذاری گودلیت برای برخی تحلیل‌گران اصلا جای تعجب نداشته است، زیرا پسر وی، بابی گودلیت جونیو(Bobby Goodlatte Jr) یکی از افراد سرشناس سرمایه‌گذار در صرافی رمزارزی Coinbase است.

گودلیت همچنین یکی از اعضای انجمن کنگره‌ی بلاک‌چین(Congressional Blockchain Caucus) است. این گروه یک انجمن دو حزبی حرفه‌ای در زمینه‌ی صنعت رمزارزی و تابیگری تکنولوژی دفاترکل توزیع شده است که در سال ۲۰۱۷ توسط یکی از جمهوری خواهان آریزونا با نام دیوید شوویکرت(David Schweikert) و یکی از دموکرات‌های ایالت کلرادو با نام جارد پولیس(Jared Polis) تشکیل شده است.

گودیت دارایی‌های قبلی خود را به کمیته‌ی اخلاق داخلی اعلام کرد

در روز ۱۸ام ژوئن، دفتر اصول اخلاقی دولت ایالات متحده یک توصیه نامه‌ی حقوقی را منتشر کرد که طی آن همه‌ی کارکنان قوه قضاییه و اجرایی ایالات متحده مجبور هستند تمامی دارایی‌های رمزارزی خود را اعلام کنند. این حکم قانونی به تمامی قانون‌گذاران ۴۵ روز فرصت داد تا هرگونه دارایی مجازی خود را علاوه بر دیگر دارایی‌هایی که تحت مالکیت آن‌هاست، اعلام کنند.

این حکم پس از تلاش‌های بنیانگذار انجمن کنگره‌ی بلاک‌چین یعنی جارد پولیس شکل گرفت؛ وی در ماه فوریه از کمیته‌ی اخلاق داخلی ایالات متحده درخواست کرد تا یک راهنما و دستورالعمل در رابطه با چگونگی اعلام دارایی‌های مجازی توسط سیاستگذاران را ارائه کند.

از آنجایی که پولیس از اقدامات مرتبط با حوزه‌ی رمزارزی و ارزهای مجازی حمایت کرده است، تحلیل‌گران انتظار دارند که او نیز طی روز‌های آینده از مالکیت رمزارزها خود پرده‌برداری کند.

نظر شما در رابطه با مالکیت رمزارز توسط یک فرد با مقام دولتی چیست؟ آیا رمزارزها در حال فراگیر شدن در بین سیاستمداران هستند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا