اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مرورگر Opera به کیف‌پول رمزارزی مجهز شد

اپرا اولین مروگر اینترنتی با دسترسی به Web 3.0 و کیف‌پول گریپتو داخلی خواهد بود

نکات برگزیده مطلب
  • در جدید‌ترین نسخه از نرم‌افزار مرورگر Opera برای سیستم‌عامل اندروید، توسعه‌دهندگان یک کیف‌پول رمزارزی طراحی کرده‌اند تا بتوانند احتیاج به نصب نرم‌افزار‌های اضافه برای انتقال و تراکنش رمزارزی در تلفن‌های هوشمند را کاهش دهد. حال به نظر می‌رسد که ۳۲۲ میلیون کاربر این مرورگر از این پس می‌توانند بدون هرگونه مشکلی رمزارزها خود را سریعا انتقال دهند.

Opera مجهز به کیف‌پول رمزارزی

توسعه‌دهندگان مرورگر Opera که سال گذشته یک ویژگی امنیتی ضد فرایند ماینینگ به این نرم‌افزار افزوده بودند، توضیح داده‌اند که این مرورگر در جدید‌ترین نسخه‌ی خود به یک کیف‌پول برای رمزارزها مجهز شده و کاربرانی سیستم‌عامل اندروید با یک کیف‌پول که از نظر رابط کاربری شباهت زیادی به دیگر کیف‌پول‌های موجود دارد، روبرو خواهند شد. این توسعه دهندگان تاکیید کردند که این کیف‌پول براساس سیستم قفل اندروید عمل می‌کند، در نتیجه برای انجام تراکنش و استفاده از این کیف‌پول، نیازی به تعبیه یک PIN یا رمزعبور جدید نخواهد بود.

چارلز هَمِل(Charles Hamel) مدیر محصول کیف‌پول اوپرا توضیح داد که:

داشتن یک کیف‌پول رمزارزی در مرورگر، می‌تواند تجارب پول نقد را به دنیای پرداخت‌های آنلاین وارد کند. پرداخت‌های انجام شده توسط کیف‌پول رمزارزی مثل ارسال پول دیجیتال از طریق تلفن است و ما فقط آن را آسان‌تر کرده‌ایم. این کار فرصت‌های جدیدی را برای تجار و تولید کنندگان محتوا ایجاد خواهد کرد.

Charles Hamel

سرعت بخشیدن به انتقال پرداخت‌های واقعی

نسخه‌ی بتای این نرم‌افزار در حال حاضر تنها از اتریوم، توکن‌های مبتنی بر معماری ERC-20 و مجموعه‌ی ERC-721 پشتیبانی می‌کند که به صورت خودکار به کاربران ارائه می‌شود. با این حال توسعه دهندگان قصد دارند تا پس از بررسی بازخورد کاربران و انجام آزمایشات مختلف بر روی این نسخه‌ی اولیه، پشتیبانی از رمزارزها رایج در بازار را به این نرم‌افزار اضافه کنند. این کیف‌پول رمزارزی تعبیه شده در نرم‌افزار اوپرا به صورت پیش‌فرض از APIهای Web3 که به اتریوم مرتبط هستند نیز پشتیبانی می‌کند. توسعه دهندگان این نرم‌افزار امیدوارند که این امر توسعه‌ی نرم‌افزار‌های غیرمتمرکز(dapps) را تشویق کند.

همل در ادامه اضافه کرد:

ما اعتقاد داریم که  دنیای وب امروز می‌تواند رابطی برای دست‌یابی به وب غیرمتمرکز فردا باشد. با تبدیل شدن به اولین مرورگر جهان که به سطح Web 3.0 رسیده است، ما قصد داریم تا فعالیت‌های خود را ادامه داده و دسترسی اینترنتی به آینده را محقق سازیم. ما امیدواریم که این کار بتواند رمزارزها را از مرحله‌ی احتکار و سرمایه‌گذاری به سمت استفاده‌ی به صورت پرداخت عادی و تراکنش‌های روزانه توسط کاربران سوق دهد.

Charles Hamel

نظر شما در رابطه با اضافه شدن کیف‌پول به یک مرورگر اینترنتی چیست؟ ایا این کار نشان دهنده‌ی این موضوع است که رمزارزها در حال تبدیل شدن به یک امر عادی برای انجام تراکنش روزانه هستند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا