اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

مدیرعامل Galaxy Digital: بیت‌کوین طلای دیجیتال خواهد بود

مایک نووگراتز با ابراز امیدواری نسبت به صنعت رمزارزی گفت که قیمت بیت‌کوین در دوره‌ی زمانی میان مدت به ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید

نکات برگزیده مطلب
  • مایک نووگراتز(Mike Novogratz) بنیانگذار بانک تجاری Galaxy Digital و شریک سابق بانک سرمایه‌گذاری گلدمن‌ساکس(Goldman Sachs) در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود علاوه بر ابراز امیدوار در رابطه با آینده‌ی بازار رمزارزی و معکوس شدن روند نزولی، اظهار داشت که رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) در آینده‌ به عنوان طلای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. وی همچنین پیش‌بینی می‌کند که در دوره‌ زمانی میان مدت، قیمت بیت‌کوین به ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید.

دیدگاه مایک نووگراتز

آقای مایک نووگراتز(Mike Novogratz) بنیانگذار بانک تجاری Galaxy Digital، در صحبت‌های اخیر خود یک مرتبه دیگر در رابطه با بیت‌کوین ابراز امیدواری کرده است. وی که سابقا شریک بانک سرمایه‌گذاری گلدمن‌ساکس(Goldman Sachs) نیز بوده، معتقد است که رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) در جهان دارایی‌های دیجیتال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

آقای نووگراتز در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اظهار داشت:

Mike Novogratzدر جدول تناوبی ۱۱۸ عنصر وجود دارد که یکی از آن‌ها طلا است، بیت‌کوین قرار است که به طلای دیجیتال تبدیل شود، جایی که شما پول مستقد و به دور از کنترل دولت را ذخیره می‌کنید؛ مانند دلار آمریکا، پول ژاپن و ارزهای فیات دیگر نیست. استقلال هزینه‌ی زیادی دارد و باید هم این چنین باشد. Mike Novogratz

آقای نووگراتز در مصاحبه‌ی خود اظهار داشت که گرچه بلاک‌چین از نظر امنیت انتقال ارزش عملکرد مناسبی ارائه کرده است، اما لازم نیست که تمام رمزارزها بر روی پتانسیل امنیتی حداکثری آن تکیه کنند. وی در ادامه افزود زمانی که امنیت در ازای افزایش بهره‌وری مبادله شود، تراکنش‌های مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال می‌توانند بهتر عمل کنند.

نمودار تغییرات قیمت رمزارز بیت‌کوین طی ۱ سال گذشته تا به امروز

رمزارز بیت‌کوین در حال حاضر در رنج قیمت ۳۴۰۰ دلار تا ۳۶5۰ دلار مبادله می‌شود. با این حال، این رمزارز همچنان به سمت پایین‌ترین قیمت ممکن خود در حرکت است. آقای نووگراتز پیش‌بینی کرده است که روند حرکت بازار رمزارزی معکوس خواهد شد و قیمت رمزارز بیت‌کوین در دوره‌ زمانی میان مدت به ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید. وی همچنین با اشاره به اینکه بازتاب سقوط ناگهانی بازار رمزارزی طی یک سال گذشته «به ما نشان داد که ترکیدن حباب‌ها چه پیامد‌های قوی خواهند داشت»، اظهار نمود که «ما دوباره به حالت حباب‌گونه باز نخواهیم گشت».

براساس گفته‌های آقای نووگراتز، زیرساخت‌هایی که نهادینه‌سازی بیت‌کوین و دیگر رمزارزها را امکان‌پذیر می‌سازند، در حال جایگیری هستند. وی در نهایت گفت که «که با تغییر دوره‌ی مردمی به دوره‌ی موسسات و نهاد‌ها، ما شاهد یک جهش ساختاری هستیم».

گفته‌های آقای نووگراتز را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا بیت‌کوین طلای دیجیتال خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
FXstreet

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا