اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

مایک نووگراتز: قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است

بنیانگذار شرکت Galaxy Digital عقیده دارد که قیمت بیت‌کوین برای مدتی بین ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند

نکات برگزیده مطلب
  • آقای مایک نووگراتز(Mike Novogratz) همکار سابق گلدمن‌ ساکس و بنیانگذار بانک تجاری Galaxy Digital در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام نموده که قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است و از ۳۰۰۰ دلار کمتر نخواهد شد. وی در ادامه‌ی گفته‌های خود اعلام کرد که انتظار دارد قیمت این رمزارز برای مدتی بین ۳ هزار تا ۶ هزار دلار باقی بماند.

 

آقای مایک نووگراتز(Mike Novogratz) که سابقاْ در گلدمن‌ ساکس(Goldman Sachs) همکاری داشته و اکنون به عنوان بنیانگذار بانک تجاری Galaxy Digital شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای که روز ۱۸ام دسامبر انجام داده است، اعلام نموده که از نظر او قیمت رمزارز بیت‌کوین(BTC) به پایین‌ترین سطح ممکن رسیده و انتظار ندارد که بیش از این سقوط کند.

Galaxy Digital

آقای نووگراتز در این مصاحبه‌ی تلویزیونی خود اظهار داشت که علیرغم افت شدید اخیر قیمت‌ها در بازار رمزارزی، قیمت رمزارز بیت‌کوین از این میزان پایین‌تر نخواهد رفت. وی پیش‌بینی کرد که در آینده قیمت بیت‌کوین برای مدتی بین ۳۰۰۰ دلار تا ۶۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند.

آقای نووگراتز در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که محیط‌های کوچک(ماکرو یا Macro) تجارت نسبت به بازار دارایی‌های دیجیتال جالب‌تر شده و مخاطبان بیشتری دارد. وی برای توضیح بیشتر ادامه داد:

Mike Novogratzما در حال وارد شدن به یک عصر جدید در زمینه‌ی تجارت‌‌های کوچک هستیم. در حال حاضر صنعت رمزارزی نسبت به تجارت کوچک هیجان کمتری دارد. برای سال‌های متمادی تجارت کوچک بسیار خسته کننده بود و صنعت رمزارزی به واقعی شگفت‌انگیز تبدیل شده بود. حال همه‌چیز دچار تغییر شده است. Mike Novogratz

وی به عنوان یک سرمایه‌گذار موفق اظهار داشت «نسبتا مطمئن است» که در کنار سیستم‌ محاسبات جهانی غیرمتمرکز Web 3.0، رمزارز بیت‌کوین به عنوان یک محل نگهداری دارایی و ثروت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از نظر آقای نووگراتز در آینده‌ای نه چندان دور «بسیار از موارد پیرامون ما توکنیزه خواهند شد»، مواردی همچون مشارکت‌های محدود، بودجه، هنر و «انواع چیز‌های مختلف» که با آن‌ها سروکار داریم.

آقای نووگراتز در اوایل ماه دسامبر عملکرد بازار رمزارزی را با یک «درمانگاه متادون» مقایسه کرد. وی مشخصه‌ی رشد سریع بیت‌کوین در پایان سال ۲۰۱۷(که قیمت این رمزارز به حدود ۲۰ هزار دلار رسید) را «یک دارو» توصیف کرد. وی در ادامه این دوره‌ی زمانی را «دوره‌ی فکری» نامید و اظهار داشت که «حال که اثرات این دارو از بین رفته است، حضار و افراد شرکت کننده هوشیارتر شده‌اند». در آن زمان آقای نووگراتز گفته بود مردم انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین به صفر برسد زیرا بازار رمزارزی با «ترس» و «بدبینی» توصیف شده است.

در ماه نوامبر، آقای نووگراتز اعلام کرد «از آنجایی که سال آینده قیمت رمزارزها دوباره تغییر پیدا خواهد کرد»، انتظار دارد که صنعت رمزارزی «دچار یک چرخش شود». آقای نووگراتز پیش‌بینی کرد که در سه‌ماهه‌ی اول سال آینده، موسسات مالی از «سرمایه‌گذاری در صندوق‌های رمزارزی» به «سرمایه‌گذاری در رمزارزهای مناسب» تغییر رویه خواهند داد.

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای نووگراتز چیست؟ آیا رکود فعلی بازار رمزارزی در سال آینده دچار تغییر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا