اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

GMO صرافی رمزارزی راه‌اندازی می‌کند

این کمپانی قصد دارد تا فعالیت‌های تجاری مرتبط با رمزارز خود را گسترش دهد

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی GMO Coin به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی بزرگ ژاپنی GMO Internet به تازگی اعلام کرده که در حال راه‌اندازی یک پلت‌فرم مبادله‌ی لحظه‌ای زنده طی روز‌های آتی است. این در حالیست که این کمپانی در حال حاضر مالک دو شرکت خدمات کارگزاری و خدمات مبادله‌ی حاشیه‌ای نیز می‌باشد.

GMO پلت‌فرم مبادله راه‌اندازی می‌کند

کمپانی GMO Coin که یک شرعت فرعی و وابسته‌ به کمپانی بزرگ اینترنت ژاپنی GMO است، روز سه‌شنبه ۵ام سپتامبر اعلام کرد که یک پلت‌فرم راه‌اندازی تجارت لحظه‌ای و زنده راه‌اندازی کرده است.

این کمپانی در حال حاضر مالک دو صرافی رمزارزی و خدمات تجاری است اما تاکنون هرگز یک پلت‌فرم مبادله‌ی زنده‌ی نداشته است. این دو پلت‌فرم شامل کارگزاری رمزارزی و دیگری سرویس تجارت حاشیه‌ای می‌باشد. کمپانی GMO Coin سرویس اول را Sale Office و مورد دوم را Virtual currency FX نامگذاری کرده است. راه‌اندازی پلت‌فرم مبادله‌ی زنده در روز چهارشنبه نیز باعث ارائه‌ی سومین سرویس کمپانی GMO Coin به کاربران خواهد بود.

این کمپانی طی بیانیه‌ای توضیح داد:

در این صرافی، تمامی سفارشات بر روی یک بورد اطلاعاتی به نمایش گذاشته خواهد شد. از آنجا که شما می‌توانید تمام سفارشات را به صورت همزمان مشاهده کنید، می‌توانید در حالی که میزان تقاضای خرید و میزان فروش سرمایه‌گذاران را می‌بینید به مبادله‌ بپردازید.

GMO Coin

نمایی از این پلت‌فرم جدید

در حال حاضر، در این پلت‌فرم مبادله‌ی جدید تنها بیت‌کوین(BTC) پشتیبانی می‌شود و فعلا میزان هزینه‌ی فروش در آن صفر درصد و هزینه‌ی خرید حدود ۰/۰۱ درصد می‌باشد. هیچ هزینه‌ای برای برداشت پول و دارایی از حساب‌های این صرافی وجود ندارد. این در حالیست که خدمات کارگزاری و تجارت حاشیه‌ای کمپانی GMO Coin از رمزارزهایی همچون بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین و ریپل پشتیبانی می‌کند.

کمپانی GMO توضیح داد:

با وجود این پلت‌فرم مبادله‌ی جدید، تجار می‌توانند برای هر سفارش خود تا ۲ بیت‌کوین خرید و فروش کنند و این تعداد تا هزار بیت‌کوین در روز برای هر کاربر امکان‌پذیر است.

‌GMO internet

گسترش عملیات ماینینگ

روز چهارشنبه کمپانی GMO Internet نیز گزارش ماهانه‌ را برای کسب و کار ماینینگ خود طی ماه آگوست را منتشر کرد.

در ماه آگوست مجموع هش‌ریت(total hash rate) بخش Mining Operation از این کمپانی حدود ۴۵۹پتا‌هش بر ثانیه(PH/s) بوده است که نشان دهنده‌ی افزایش چشمگیر نسبت به دو ماه پیش است. در ماه‌های ژوئن و جولای هش‌ریت این کمپانی حدود ۳۸۴پتا هش بر ثانیه بوده است. کمپانی GMO در ماه آگوست ۵۱۰ عدد بیت‌کوین و ۲۵ عدد بیت‌کوین کش استخراج کرده که این میزان برای ماه جولای تنها ۵۶۸ بیت‌کوین اعلام شده است. از زمان آغاز فعالیت‌های ماینینگ این کمپانی، در مجموع ۲۹۸۴ بیت‌کوین و ۶۶۱ بیت‌کوین کش استخراج شده است. این کمپانی در بیانیه‌ای خود نوشت:

میزان هش‌ریت ما از پایان ماه جولای تا کنون، به دلیل راه‌اندازی تاسیسات ماینینگ بیشتر، افزایش چشمگیری داشته است. ما همچنان به اضافه کردن ماشین‌های ماینینگ از تولید کنندگان دیگر به ماین‌های داخلی خود، ادامه خواهیم داد. ما در نظر داریم که میزان هش‌ریت کلی کمپانی تا پایان ماه دسامبر از ۸۰۰ پتا‌هش در ثانیه عبور کند.

‌GMO internet

اوایل ماه جاری کمپانی GMO Internet از جدید‌ترین دستگاه‌های ماینینگ رمزارز با تکنولوژی معماری ۷ نانومتری رونمایی کرد. انتظار می‌رود این دستگاه‌های تا پایان ماه اوکتبر برای ارسال و حمل‌ونقل آماده شوند.

نظر شما در رابطه با گسترش فعالیت‌های این کمپانی بزرگ چیست؟ این پلت‌فرم جدید می‌تواند چه کارایی‌های منحصر به فردی را ارائه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا