اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

تعداد کارکنان صرافی Coinbase دو برابر خواهد شد

این صرافی قصد دارد تا در آینده به چیزی شبیه بورس اوراق بهادار نیویورک(NYSE) برای رمزارزها تبدیل شود

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی رمزارزی Coinbase اعلام کرده است که یکی از اهداف آن‌ها برای سال ۲۰۱۸ دو برابر کردن تعداد کارمندان این شرکت و همچنین افزایش چشم‌گیر خدمات مشتریان این صرافی می‌باشد.

۵۰۰ کارمند فعال

صرافی رمزارزی Coinbase که مقر اصلی آن در سانفرانسیسکو ایالات متحده واقع شده است، قصد دارد تا تعداد کارمندان خود را دو برابر کرده و ۵۰۰ نفر برساند.

اوایل سال جاری این صرافی رمزارزی برنامه‌های خود را برای تبدیل شدن به یک کارگزار و فروشنده‌ی کاملا قانونی و تحت نظر SEC اعلام نمود. پس از این واقعا، کمپانی مذکور مجموعه‌ای از محصولات را که سرمایه‌گذاری سازمانی را تسهیل می‌کرد، به دیگر سرویس‌های خود افزود و در کنار آن از فرایند گسترش کسب و کار خود در کشور ژاپن نیز پرده‌برداری نمود. با تازگی نیز این صرافی‌ رمزارزی اعلام کرده که در حال بررسی پتانسیل ارائه‌ی یک ETFبیت‌کوین است.

شایان ذکر است که در اوایل سال جاری، بخش خدمات مرتبط با مشتری صرافی Coinbase به دلیل عدم کفایت در رسیدگی به مشتری، مورد انتقادات شدیدی واقع شد. کاربران این صرافی رمزارزی موفق به ثبت ۱۳۴ صفحه شکایت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) شدند که طی آن به طبف گسترده‌ای از مشکلات و مسائل مربوط به این صرافی اشاره شده بود. در پاسخ به این شکایت‌نامه، Coinbase اعلام کرد که قصد دارد تا یک دفتر جدید در پورتلند اورگان ایجاد کند، که به بیشتر در زمینه‌ی بررسی شکایات، پشتیبانی از مشتری، منابع انسانی و مسائل مالی فعالیت خواهد کرد.

تصمیم‌گیری جدی

بریان آرمسترانگ(Brian Armstrong) مدیرعامل صرافی رمزارزی Coinbase در سخنرانی خود در کنفرانس TechCrunch در شهر سانفرانسیسکو گفت که او پیش‌بینی کرده که در آینده‌ای نزدیک این شرکت به عنوان یک بورس اوراق بهادار نیویورک برای صنعت رمزارزی محسوب خواهد شد.

او همچنین معتقد است که در آینده‌ای نزدیک تمام شرکت‌های جهان اقدام به تولید توکن‌های خود خواهند کرد و صرافی رمزارزی Coinbase به عنوان یک پل ارتباطی میان صنعت رمزارزی و صنعت ارزهای فیات عمل می‌کند.

وی در این کنفرانس گفت:

Brian Armstrongمنطقی است که تمام شرکت‌هایی که سرمایه‌ی در حال گردش بالایی دارند، تمایل به داشتن توکن‌های مخصوص به خود را داشته باشند. تمامی پروژه‌های منبع باز، تمام موسسات خیریه و به طور بالقوه تمام صندوق‌های سرمایه یا سازمان‌های غیرمتمرکز جدید روزی به دنبال توسعه‌ی توکن‌های خود خواهند بود. ما می‌خواهیم تا در آینده به عنوان یک پل ارتباطی بین صنعت رمزارزی و ارزهای فیات عمل کنیم، جایی که مردم با در دست داشتن پول‌های خود به آن رجوع کرده و وارد صنعت رمزارزی شوند.

Brian Armstrong

در همین حین، آقای آرمسترانگ همچنین بر اهمیت شفافیت نظارتی در مورد اینکه آیا دولت ایالات متحده توکن‌های مذکور را به عنوان اوراق بهادار محسوب می‌کند یا خیر، تاکید کرد.

نظر شما در رابطه با تصمیمات این صرافی رمزارزی چیست؟ آیا افزایش تعداد کارکنان می‌تواند باعث افزایش کیفیت رسیدگی به مشتریان این صرافی شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا