کوین‌نامه

سیرین‌لَبس‌توکن نامه | SIRIN LABS Token| SRN

چشم انداز سیرین‌لَبس‌، تبدیل شدن به رهبر جهان در لوازم الکترونیکی مصرفی منبع باز و امن است که شکاف میان بازار سنتی و اقتصاد بلاکچینی را برطرف می‌کند.
سیرین‌لَبس‌ با ارائه تلفن هایی که امکان اتصال، محاسبات (پردازشگر)، استخراج و معاملات بدون هزینه را فراهم می‌کنند، استفاده از فناوری بلاکچین را برای همگان میسر می‌سازند.

نسل فعلی دستگاه های هوشمند بر امنیت کاربر وابسته است. تمرکز به شدت بر روی تجربه کاربر می‌باشد. با افزایش در تقلب و جرایم اینترنتی، سیرین‌لَبس‌ اعتقاد دارد که اقتصاد دیجیتال آینده نمی‌تواند این اختلاف را تحمل کند. معماری دستگاه نیاز به تغییر پارادایم دارد که امنیت واقعی را حفظ کند، در حالی که حفظ تجربه کاربر بهبود می یابد.

دستگاه های FINNEY ™ اولین تلفن همراه و PC دارای محافظت در برابر حملات سایبری هستند. دارندگان این دستگاه‌ها از عملکرد سیستم عامل اندروید ™ و همچنین مجموعه‌ای از فن آوری‌های امنیتی سایبری لذت می‌برند و این دستگاه‌ها به کاربران امنیت و قابلیت دسترسی آسان به بلاکچین را می‌دهند.

دستگاه FINNEY ™ در سیستم عامل open source SIRIN LABS ™ SIRIN OS ™ اجرا خواهد شد. این برنامه برای پشتیبانی از برنامه های کاربردی بلاکچین، مانند کیف پول رمزنگاری، دسترسی امن، ارتباطات رمزگذاری شده، و اکوسیستم اشتراک گذاری منابع P2P برای پرداخت و برنامه های پشتیبانی شده توسط ارز SRN بوجود آمده اند.

نام: سیرین‌لَبس‌توکن نامه | SIRIN LABS Token

نماد معاملاتی: SRN

سایتsirinlabs.com

تاریخ شروع به کار: 18/10/2017

توییتر: @SIRINLABS

کیف پول های پشتیبانی کننده: کیف اختصاصی و…

صرافی های پشتیبانی کننده:

Bancor Network/Bittrex/Huobi/IDEX/Liqui/Tidex/Upbit

تعداد موجود(تا تاریخ نگارش مطلب): 573,145,073

ماکزیمم تعداد: 573,145,073

الگوریتم رمز نگاری: 

قابلیت استخراج: –

استخراج به وسیله‌ی:

نحوه‌ی تایید:

نظر نویسنده: سیرین‌لَبس‌ خیلی خوب آینده را دیده و ارائه سیستم عامل منبع باز و دستگاه تلفن همراه بلاکچینی خود قدم در راهی گذاشته که تکنولوژی بلاکچین را وسیع تر و همگانی تر خواهد کرد. قطعا SRN در آینده بسیار پیشرفت خواهد کرد و خیلی بیشتر از این سیستم خواهیم شنید.

خصوصیات ویژه - 6.8
توسعه‌دهندگان - 7
رسانه‌های اجتماعی - 7.5

7.1

امتیاز کوینیت

دارای سیستم عامل منبع باز بر پایه بلاکچین برای سخت افزارهای مختلف

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا