اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

صرافی Bithumb توکن‌ می‌سازد

با وجود ممنوعیت‌های دولتی در کشور کره‌ جنوبی، صرافی بی‌تامب قصد ساخت توکن‌های اختصاصی خود را دارد

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی Bithumb که دفتر مرکزی آن در کره‌ی جنوبی واقع شده است با اینکه در این کشور ICOها ممنوع و غیرقانونی اعلام شده‌اند، به تازگی اعلام کرده که قصد تولید رمزارز اختصاصی خود با نام Bithumb Coin را دارد.

از آنجایی که کشور کره‌ی جنوبی در اواخر سال گذشته خرید‌ و فروش در عرضه اولیه سکه(ICO) را ممنوع اعلام کرد، فرایند فروش سکه‌های صرافی Bithumb تنها در خارج از این کشور برگزار خواهد شد. تا کنون چندین شرکت مرتبط با بلاک‌چین سانگاپور را به عنوان یک پناهگاه امن برای فروش توکن‌های خود اعلام کرده‌اند، درنتیجه Bithumb نیز احتمالا برای انجام فعالیت‌های خود کشور سنگاپور به عنوان میزبان انتخاب خواهد کرد.

bithumbیک منبع که با چنین موقعیت‌هایی آشنایی کامل دارد به خبرگزاری EconoTimes گفت:

ما می‌دانیم که Bithumb Coin در یک شرکت محلی که توسط زیرمجموعه‌ی صرافی Bithumb خریداری شده است،در دست تولید است. جزئیات دیگر همچون برنامه‌ی زمانی مشخص و میزان صدور این رمزارز هنوز تایید نشده است.

(نقل قول ترجمه شده)

No ICOبا وجود ممنوعیت‌ ICOها در سال گذشته و دیگر اقدامات نظارتی و قانون‌گذاری که در آغاز سال جاری توسط سیستم دولتی کره‌ی جنوبی اتخاذ شده است، صنعت رمزنگاری این کشور در یک الگوی سالم به رشد خود ادامه می‌دهد. همچنین صرافی دیگری با نام Coinone که در کره‌ی جنوبی فعالیت می‌کند به تازگی اعلام کرده است که می‌خواد یک شبعه‌ی دیگر در کشور اندونزی افتتاح کند.

در راستای یک روند رو به رشد در صنعت رمزارزها که اینگونه فعالیت‌ها دیگر به شکل انحصاری مختص سرمایه‌گذاران صنعتی نیست، هدف ICO مرتبط با Bithumb Coin بیشتر جذب سرمایه‌گذاران سازمانی است.

توکن، راهی برای افزایش قیمت سهام؟

می‌توان گفت که صرافی Bithumb تنها یکی دیگر صرافی‌هایی است که قصد دارد توکن‌های مختص به خود را ایجاد کند؛ تعداد صرافی‌هایی که تصمیم به انجام این عمل گرفته‌اند به شکل روز افزونی در حال افزایش است. صرافی‌ها به طور فزاینده‌ای سعی می‌کنند به عنوان راهی برای تداوم استفاده‌ی کاربران و پشتیبانی آن‌ها از کسب‌ و کارشان از توکن‌های بومی و تولید شده به وسیله‌ی خودشان استفاده کنند.(این عمل باعث می‌شود که کاربران حتی برای افزایش ارزش توکن‌های خودشان هم که شده از یک پلت‌فرم مشخص مرتبط با همان توکن به شکل دائمی استفاده کنند، در نتیجه علاوه بر افزایش ارزش توکن، قیمت سهام صرافی نیز افزایش می‌یابد).

از دیگر صرافی‌های بزرگی که دقیقا همین کار را انجام داده‌اند می‌توان به صرافی Huobi که Houbi Token را بر پایه‌ی اتریوم و صرافی بایننس که Binance Coin یا (BNB) را تولید کرده‌اند، اشاره کرد.

از توکن BNB می‌توان برای پرداخت عملیات‌های مبادلاتی در صرافی بایننس استفاده کرد که در برخی مواردی تخفیف قابل توجهی نیز شامل آن‌ها می‌شود؛این صرافی همچنین در ابتدای‌ هر سه ماهه از سال بخشی از توکن‌های خود را از بین می‌برد تا علاوه بر افزایش میزان کمیابی آن‌ها، باعث افزایش ارزش توکن‌ها شود.

برای توکن‌های مربوط به صرافی Kucoin با نام Kucoin Shares یا سهام کوکوین نیز به کسانی که از آن به عنوان دارایی استفاده می‌کنند، جایزه در نظر گرفته است. این جوایز به وسیله‌ی هزینه‌های دریافتی صرافی برای مبادلات تامین می‌شود.

نظر شما در مورد تولید توکن توسط صرافی‌ها چیست؟ ایا این عمل تنها راهی برای افزایش قیمت سهام و اجبار کاربران برای استفاده از خدمات آن‌ها نیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
financemagnates.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا