اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

مجموع ذخایر اتریوم گری‌اسکیل از مرز ۱۰ میلیارد عبور کرد

این شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال طی ماه‌های گذشته سبد دارایی‌های خود را گسترده‌تر کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گری‌اسکیل (Grayscale) که از حامیان بزرگ صنعت رمزارز نیز به شمار می‌آید، طی ماه‌های اخیر بسیار فعال شده و به طور مستمر دارایی رمزارزی به ویژه اتریوم خریداری کرده است. این شرکت بزرگ و ثروتمند در تازه‌ترین گزارش مربوط به دارایی‌های تحت مدیریت خود اعلام نموده که اکنون بالغ بر ۳ میلیون واحد اتریوم با ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد دلار در اختیار دارد. این درحالیست که بیشتری دارایی‌ رمزارزی تحت مدیریت این شرکت همچنان بیت کوین است، زیرا مجموع BTC موجود در حساب‌های گری‌اسکیل حدود ۶۴۰ هزار واحد تخمین زده می‌شود.

گری‌اسکیل می‌تازد

گری‌اسکیل (Grayscale)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت دارایی‌های دیجیتال، به تازگی یک گزارش بروزرسانی در رابطه با مجموع دارایی‌های رمزارزی تحت مدیریت خود منتشر کرده است. این شرکت فعال حوزه رمزارز که مقر اصلی آن در شهر نیویورک واقع شده است، هم اکنون بالغ بر ۳ میلیون واحد رمزارز اتریوم با ارزشی بیش از ۱۰ میلیارد دلار در اختیار دارد.

طبق داده‌هایی که توسط گری‌اسکیل منتشر شده است، مجموع ارزش دارایی‌های رمزارزی تحت مدیریت این شرکت (AUM که شامل اتریوم هم می‌شود) در حال حاضر چیزی حدود ۴۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. این درحالیست که گری‌اسکیل سال ۲۰۲۱ را تنها با در اختیار داشتن ۲۰ میلیارد دلار دارایی رمزارزی آغاز کرد و رفته ورفته این رقم سرسام‌آور رسید.

از ابتدای سال ۲۰۲۱، شرکت گری‌اسکیل روند خرید رمزارز اتریوم را تسریع بخشید و به دنبال جمع‌آوری ETH بیشتر بود. تنها در یک هفته ابتدایی ماه مارس، این شرکت آمریکایی نزدیک به ۲۰ هزار واحد رمزارز ETH را به سبد دارایی‌های خود افزود. حال این شرکت به یکی از بزرگ‌ترین دارندگان سازمانی رمزارز اتریوم تبدیل شده است.

اتریوم Ethereum ETH

البته بزرگ‌ترین دارایی رمزارز گری‌اسکیل همچنان بیت کوین است. این شرکت هم اکنون بیش از ۶۴۰ هزار واحد رمزارز BTC در اختیار دارد که مجموع ارزش آن بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

به غیر از بیت کوین و اتریوم، شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل چیزی حدود ۷۰۰ میلیون دلار رمزارز اتریوم کلاسیک (ETC) و نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار رمزارز لایت‌کوین (LTC) نیز در حساب‌های خود نگهداری می‌کند.

اتریوم مسیر پیشرفت را آغاز کرده است

از ابتدای ماه آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ام تیر ماه) فعالیت کلی شبکه اتریوم به سرعت یک روند صعودی را آغاز کرد. طبق تازه‌ترین داده‌های منتشر شده توسط پلت‌فرم تجزیه و تحلیل داده‌های بلاک‌چینی گلس‌نود (Glassnode)، تراز ETH برترین صرافی‌های مبادله رمزارز طی هفته‌های گذشته به پایین‌ترین حد ممکن در دو سال اخیر رسیده است.

اتریوم ETH Ethereum سرمایه‌گذاران سازمانی
نمودار تغییرات قیمت اتریوم طی سه ماه گذشته تا به امروز

یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش ذخایر اتریوم در صرافی‌های رمزارزی این است که نهنگ‌های بزرگ این شبکه محدود در حال انتقال دارایی‌های خود به کیف‌پول‌های دیجیتال ناشناخته هستند.

گلس‌نود در آخرین گزارش خود در رابطه با وضعیت شبکه اتریوم اعلام نموده که «فرآیند خرید ETH بیشتر توسط نهنگ‌های بازار متوقف نمی‌شود زیرا قیمت این رمزارز همچنان بالاتر از ۳۱۰۰ دلار است. سه سال قبل، آدرس‌هایی که بیش از ۱۰ هزار واحد رمزارز اتریوم در حساب خود داشتن حدود ۳۵/۸ درصد شبکه را کنترل می‌کردند، اکنون این رقم به ۴۳/۷ درصد رسیده است. در حال حاضر ۱۳۳۸ آدرس وجود دارد که مجموع ETH ذخیره شده در آن‌ها بیش از ۱۰ هزار واحد است».

در حال حاضر هر واحد رمزارز اتریوم با متوسط قیمت ۳۲۳۰ دلار در بازار مبادله می‌شود و مجموع سرمایه در حال گردش این شبکه بالغ بر ۳۸۰ میلیارد دلار است. مجموع تسلط ETH بر بازار رمزارزها نیز با کمی افزایش به ۱۹ درصد رسیده است.

نظر شما در رابطه با خرید مداوم رمزارز اتریوم توسط گری‌اسکیل چیست؟ آیا این شرکت مدیریت دارایی توانسته آینده روشن و افزایش چشم‌گیر قیمت ETH را پیش‌بینی کند؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا