اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

کاردانو پُل ارتباطی خود با شبکه‌ی اتریوم را راه‌اندازی خواهد کرد

یکی از مدیران بنیاد آی.او.اچ.کی(IOHK) در یادداشتی از راه‌اندازی ابزار دو طرفه برای مهاجرت پروژه‌های رمزارزی در میان شبکه‌های اتریوم و کاردانو خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • فرانسیسکو لندینو(Francisco Landino) در مقاله‌ای از راه‌اندازی ابزاری برای انتقال پروژه‌های رمزارزی استاندارد ای.آر.سی20(ERC-20) اتریوم به شبکه‌ی کاردانو خبر داد. بر اساس اظهارات وی بزودی یک شبکه‌ی آزمایشی برای بررسی عملکرد این ابزار راه‌اندازی خواهد شد. ناشران و کاربران توکن‌های منتشر شده در شبکه‌ی اتریوم قادر خواهند بود توکن‌های خودشان را با چند کلیک به شبکه‌ی کاردانو منتقل کنند تا از مزایایی همانند کارمزد پایین‌تر بهره‌مند شوند.

ابزار انتقال توکن‌های اتریوم به کاردانو

بر اساس اظهارات فرانسیسکو لندینو(Francisco Landino)؛ مدیر پروژه در بنیاد آی.او.اچ.کی(IOHK) به عنوان بازوی بخش تحقیق و توسعه‌ی کاردانو، بزودی شبکه‌ی آزمایشی جدیدی برای بررسی عملکرد ابزار انتقال توکن‌های مبتنی بر استاندارد ای.آر.سی20(ERC-20) به شبکه‌ی کاردانو راه‌اندازی خواهد شد.

مبدل ای.آر.سی20 کاردانو ابزاری است که امکان انتقال توکن‌های ای.آر.سی20 اتریوم به شبکه‌ی کاردانو را برای شرکت‌های منتشر کننده‌ی این توکن‌ها فرآهم می‌کند. ناشران(کسانی که توکن‌ها را منتشر می‌کنند) و کاربران(کسانی که از توکن‌ها نگهداری می‌کنند) این توکن‌ها قادر خواهند بود با استفاده از این ابزار توکن‌های خودشان را به شبکه‌ی کاردانو منتقل کنند.

لندینو در یادداشتی که روز دوشنبه منتشر کرده اظهار داشت که ابزار مهاجرت امکان انتقال توکن‌های شبکه‌ی اتریوم به شبکه‌ی کاردانو را فرآهم خواهد کرد. پل انتقال شبکه‌ی کاردانو به دنبال اجرای هاردفورک آلونزو(Alonzo) راه‌اندازی خواهد شد که ویژگی قرارداد‌های هوشمند را به شبکه‌ی کاردانو اضافه خواهد کرد.

لندینو در رابطه با ضرورت ایجاد ابزار مبدل ای.آر.سی20 می‌نویسد:

پس از انتشار ابزار انتقال توکن‌ها کاربران قادر خواهند بود پروژه‌ی رمزارزی خودشان را از شبکه‌ی اتریوم به کاردانو منتقل کرده و از ظرفیت شبکه‌ی کاردانو برای پردازش تراکنش‌ها و کارمزد پایین به همراه مزایای دیگری همانند امنیت بیشتر، کاهش هزینه و قابلیت انطباق(با شبکه‌ی اتریوم) بهره‌مند شوند. Francisco Landino

مدیران آی.او.اچ.کی(IOHK) در بخشی از اطلاعیه‌ی منتشر شده اعلام کرده‌اند که ابزار انتقال توکن‌های ای.آر.سی20 بخش مهمی از تلاش برای افزایش قدرت شبکه‌ی کاردانو و رقابت‌پذیری آن با اتریوم از نظر پارامترهایی همانند مقیاس‌پذیری و هزینه‌ی تراکنش‌ها را تشکیل می‌دهد.

مهاجرت تنها با چند کلیک

پروژه‌های رمزارزی با استفاده از ابزار مبدل و تنها با چند کلیک قادر خواهند بود توکن‌هایی که در شبکه‌ی اتریوم منتشر کرده‌اند را به شبکه‌ی کاردانو منتقل کنند. ارزش توکن‌ها در شبکه‌ی کاردانو نیز حفظ خواهد شد و قابلیت تبدیل دو طرفه به معنای این است که پروژه‌های رمزارزی قادر خواهند بود در هر زمانی به شبکه‌ی اتریوم بازگردند.

توسعه‌دهندگان کاردانو برنامه‌های راه‌اندازی شبکه‌ی آزمایشی مبدل را در پیش گرفته‌اند. لندینو اظهار داشت: «توکن پروژه‌ی رمزارزی سینگولاریتی‌نِت(SingularityNET) با نام اِی.جی.آی(AGI) نخستین توکن مبتنی بر استاندارد ای.آر.سی20 خواهد بود که با استفاده از این ابزار به شبکه‌ی کاردانو منتقل خواهد شد.»

بر اساس گزارش کوینیت، کاردانو قصد دارد به یک بستر بزرگ برای ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از خدمات رمزارزی تبدیل شود. در همین راستا بروزرسانی‌های متعدد شبکه‌ی کاردانو این پروژه‌ی رمزارزی را به پلتفرمی برای ارائه‌ی طیف وسیعی از خدمات مالی مبتنی بر سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(دیفای)، قرارداد‌های هوشمند، بازارهای ارائه‌ی وام و حتی بخشی از تجارت جهانی تبدیل خواهند کرد.

نظر شما نسبت به انتشار ابزار انتقال توکن توسط توسعه‌دهندگان کاردانو چیست؟ با توجه به برنامه‌‌های متعدد بهبود شبکه‌ی اتریوم در بروزرسانی شبکه‌ی اتریوم2 آیا پروژه‌های راه‌اندازی شده در شبکه‌ی اتریوم از این ابزار برای مهاجرت به شبکه‌ی کاردانو استفاده خواهند کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا