اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

رشد صنعت رمزارزها از اینترنت هم سریع‌تر خواهد بود

مدیرعامل سابق شرکت بیت‌مین(Bitmain) در کنفرانس رمزارزی پیش‌بینی کرد که صنعت بلاکچین در بلندمدت روند صعودی پُر شتابی را در پیش خواهد گرفت

نکات برگزیده مطلب
  • جیهان وو(Jihan Wu) مدیرعامل سابق شرکت بیت‌مین در یک کنفرانس رمزارزی دیدگاه خود را نسبت به شرایط آتی صنعت رمزارزها بیان کرد. وی معتقد است که همچنان شاهد ورود شرکت‌های بزرگ و شناخته شده به بازار رمزارزها خواهیم بود و سرعت رشد نو‌آوری‌ها در این صنعت ممکن است حتی رشد پر شتاب اینترنت را نیز پشت سر بگذارد.

رشد رمزارزها در مقایسه با اینترنت

جیهان وو(Jihan Wu)؛ یکی از بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین(Bitmain) و رئیس شرکت بیت‌دیر(Bitdeer Group) در دومین جشنواره‌ی فصل بارانی و کنفرانس بوم‌شناسی استخراج رمزارز(Second Wet Season Festival and Mining Ecology Conference) در رابطه با هجوم موسسات به صنعت استخراج رمزارز صحبت کرده و رشد رمزارزها را با اینترنت مقایسه کرد.

بیت‌دیر در گذشته از سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری شرکت جنیموس تکنولوژی(Genimous Technology) خبر داده است. توسعه‌ی سرویس‌های استخراج ابری بیت‌دیر هدف اصلی این سرمایه‌گذاری را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل سابق بیت‌مین در این کنفرانس از هجوم موسسات به صنعت استخراج رمزارز خبر داد. وی اظهار داشت:

در بلندمدت صنعت بلاکچین روند صعودی را در پیش خواهد گرفت و یک فرصت بزرگ محسوب می‌شود. سرعت رشد نو‌آوری‌ها در این صنعت ممکن است حتی از خود اینترنت نیز سبقت بگیرد. Jihan Wu

بنیان‌گذار بیت‌مین در این رویداد تاکید کرد که ورود شرکت‌های شناخته شده به بازار بیت کوین ادامه خواهد یافت و انتظار دارد اقتصاد مبتنی بر رمزارزها به شدت گسترش یابد. وو در رابطه با ویژگی‌های مثبت حوزه‌ی رمزارزها نیز سخنرانی کرده و اظهار داشت که خلق ارزش در این صنعت ضروری است.

مردم با رمزارزها بیگانه نیستند!

وو معتقد است که جامعه‌ی جهانی دیگر با رمزارزها بیگانه نیست و رمزارزها توسط قدرت‌های مالی جهان به رسمیت شناخته می‌شوند.

مدیرعامل سابق بیت‌مین آشنایی مردم جهان با رمزارزها و به رسمیت شناختن رمزارزها توسط دولت‌ها را پدیده‌ی مثبتی برای این نو‌آوری‌ها ارزیابی کرد. وو اظهار داشت:

من معتقدم که شرکت‌های بزرگ بیشتری به صنعت رمزارزها وارد خواهند شد و از رمزارزها برای جهت‌دهی به فعالیت عملیاتی خود و یا ابزار سرمایه‌گذاری استفاده خواهند کرد. Jihan Wu

بر اساس گزارش کوینیت، جیهان وو در سال 2020 میلادی پیش‌بینی کرده بود که بازار صعودی کنونی بیت کوین به آهستگی پس از سومین رویداد هالوینگ بیت کوین آغاز خواهد شد.

نظر شما نسبت به اظهارات اخیر مدیرعامل سابق شرکت بیت‌مین نسبت به شرایط آتی صنعت رمزارزی چیست؟ آیا در آینده شاهد شکوفایی و گسترش هرچه بیشتر رمزارزها خواهیم بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا