اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

کاربران پی‌پل در حال خرید تمامی بیت‌کوین‌های تازه ماین شده هستند

به گفته‌ی تحلیلگران در حال حاضر شاهد وقوع یک بحران عرضه در بازار بیت کوین هستیم، درحالیکه تقاضا برای خرید این رمزارز به شدت افزایش یافته است

نکات برگزیده مطلب
  • چند ماهیست که سرمایه‌گذاران سازمانی از جمله مایکرواستراتژی به بازار رمزارزها وارد شده و حجم قابل توجهی رمزارز به ویژه بیت کوین خریداری کرده‌اند. در این بین، شرکت‌های خدمات پرداخت مانند اسکوئر و پی‌پل(PayPal) نیز با مشاهده‌ی افزایش تقاضا برای مبادلات و خرید رمزارز، تصمیم به پذیرش رمزارزها و ارائه‌ی خدمات رمزارزی گرفتند. حال در تازه‌ترین گزارشات منتشر شده توسط تحلیلگران پنترا کپیتال(Pantera Capital)، به نظر می‌رسد که کاربران شرکت خدمات پرداخت پی‌پل در حال خرید تمامی بیت‌ کوین‌های تازه وارد شده به بازار هستند.

گزارشات جدید

شرکت سرمایه‌گذاری و نگهداری دارایی‌های رمزارزی پنترا کپیتال(Pantera Capital) اعلام نموده که اعداد و ارقام تازه منتشر شده حاکی از ان است که کاربران شرکت خدمات پرداخت پی‌پل(PayPal) در حال حاضر تمامی بیت کوین‌های جدید وارد شده به بازار را می‌خرند.

آقای دن مورهد(Dan Morehead) مدیرعامل شرکت پنترا کپیتال در تازه‌ترین گزارشات منتشر شده در رابطه با بازار رمزارز اعلام نموده که پس از بررسی آمار و ارقام صرافی ایت‌بیت(itBit یک صرافی رمزارزی که بیت کوین اکوسیستم پی‌پل را تامین می‌کند) به نتایج جالبی رسیده است.

در بخش‌هایی از این گزارش آمده است «طی هفت ماه گذشته، ما شاهد دو تغییر اساسی در بازار هستیم، یک در میزان تقاضا برای خرید و دومی در میزان عرضه‌ی بیت کوین، که هردو مثبت و در حال افزایش می‌باشند.

Paypal

در رابطه با میزان تقاضا می‌توان گفت که ورود شرکت‌های بزرگی همچون پی‌پل و مایکرواستراتژی باعث افزایش شده است». در ادامه گفته شده که ورود این شرکت‌ها به حوزه‌ی رمزارز باعث شده تا منحنی میزان تقاضا برای خرید بیت کوین به صورت ناگهانی بالا رفته و ارقام چشم‌گیری را به ثبت برساند. در عین حال، رویداد هالوینگ ماه می باعث شد تا سطح عرضه‌ی بیت کوین به نصف کاهش یابد. به عبارتی، روند افزایش تقاضا برای بیت کوین با کاهش ناگهانی عرضه همراه بوده است.

در ادامه‌ی گزارش فوق‌الذکر توضیح داده شده است که «زمانی که خدمات رمزارزی پی‌پل راه‌اندازی شد، حجم مبادلات بیت کوین منفجر گردید. افزایش ناگهانی حجم مبادله‌ی بیت کوین در صرافی ایت‌بیت تنها پس از راه‌اندازی و گذشت ۲ ماه نشان می‌دهد که کاربران پی‌پل در حال خرید ۱۰۰ درصد تمامی بیت کوین‌های تازه عرضه شده به بازار هستند».

هجوم شرکت‌های بزرگ از جمله پی‌پل

آقای مورهد در ادامه‌ی صحبت‌های خود به سرمایه‌گذاری اخیر شرکت مس‌میوچرال(MassMutual) در بازار بیت کوین و خرید حجم بالایی BTC توسط شرکت مایکرواستراتژی اشاره کرد و توضیح داد که مواردی از این دست به عنوان علائم بحران عرضه در شبکه‌ی بیت کوین توصیف می‌شوند.

پی‌پل PayPal بیت کوین خرید رمزارز
نمودار خرید بیت کوین توسط کاربران پی‌پل

اوایل سال جاری تحلیلگران شرکت پنترا کپیتال با استفاده از شاخص سهام به جریان(S2F) پیش‌بینی کردند که قیمت هر واحد بیت کوین تا آگوست سال بعد به رقمی بالغ بر ۱۱۵ هزار دلار خواهد رسید.

وی همچنین توضیح داد که تغییرات ارزش اخیر در بازار بیت کوین بسیار کند‌تر از آنچه بوده که تحلیلگران پیش‌بینی کرداند. اکنون شرکت پنترا کپیتال پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین در اواسط ماه اکتبر ۲۰۲۱ به یک نقطه‌ی جدید و رکوردهای تازه خواهد رسید.

نظر شما در رابطه با کمبود عرضه‌ی بیت کوین در مقابل افزایش روز افزون سطح تقاضا در بازار چیست؟ آیا این عدم تعادل در عرضه و تقاضا باعث افزایش چشم‌گیر قیمت بیت کوین در آینده‌ای نه چندان دور خواهد شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا