اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

پلاگین انتشار آگهی تبلیغاتی برای وب‌سایت‌های مبتنی بر وردپرس منتشر شد

پلاگین اتریوم ادز(EthereumAds) که به‌طور رسمی توسط وردپرس منتشر شده است، تولیدکنندگان محتوا را قادر می‌سازد تا فضای تبلیغاتی موجود در وب‌سایت خود را به آگهی‌دهندگان اجاره دهند و درآمد بیشتری را نسبت به سرویس‌‌دهندگان رقیب کسب کنند

نکات برگزیده مطلب
  • رمزارزها نقل و انتقال دارایی‌ها را به سادگی امکان‌پذیر ساخته‌اند و با توجه به نیاز سیستم‌های نمایش آگهی‌های تبلیغاتی به تراکنش‌های خُرد انتظار می‌رود این حوزه به کمک فن‌اوری بلاکچین و رمزارزها درآینده به شدت متحول گردد. با این وجود، پلتفرم‌های سنتی انتشار آگهی‌های تبلیغاتی همانند گوگل‌اد‌سنس(Google Adsense) رویکرد کاملاً محتاطانه‌ای را در برابر رمزارزها اتخاذ کرده‌اند. در همین راستا، پلاگین اتریوم ادز(EthereumAds) امکان اجاره‌ی فضای تبلیغاتی موجود در وب‌سایت‌های مبتنی بر وردپرس را برای تولید کنندگان محتوا فراهم کرده است.

انتشار پلاگین اتریوم ادز انتشار آگهی تبلیغاتی در وردپرس را آسان‌تر کرده است

وب‌سایت رسمی وردپرس(WordPress) در روز دهم دسامبر پلاگین رمزارزی جدید را منتشر کرده است. این پلاگین در ازای اجازه‌ی فضای نمایش آگهی تبلیغاتی امکان واریز مستقیم توکن‌های اتر به حساب کیف‌پول مالکان وب‌سایت‌های مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس را فراهم می‌کند.

پلاگین اتریوم ادز(EthereumAds) تولیدکنندگان محتوا را قادر می‌سازد تا فضای تبلیغاتی موجود در وب‌سایت خودشان را به‌طور مستقیم به آگهی‌دهندگان اجاره دهند. در توضیحات این پلاگین جدید عنوان شده است:

پس از افزودن این پلاگین فضای تبلیغاتی وب‌سایت شما به‌طور خودکار با استفاده از قرارداد هوشمند ما به بالاترین تقاضا اجاره داده خواهد شد. EthereumAds

بر اساس داده‌های منتشر شده در وب‌سایت اتریوم ادز(EthereumAds) این پلاگین با هدف رقابت با افزونه‌ی گوگل ادسنس(AdSense) طراحی و منتشر شده است و فرصتی را برای تولید کنندگان محتوا ایجاد می‌کند تا از طریق نمایش بنر‌های تبلیغاتی توکن‌های اتر را به‌دست بیاوند. در حالی که سرویس ادسنس گوگل تنها 68 درصد از درآمد تبلیغاتی را به کاربران پرداخت می‌کند، اتریوم ادز 90 درصد از درآمد را به کاربران پرداخت اختصاص می‌دهد و در نتیجه کاربران از درآمد بالاتری در این سرویس برخوردار خواهند شد.

افزنه‌ی جدید تبلیغاتی در طیف وسیعی از صفحات ارائه‌ی محتوا بر پایه‌ی وردپرس همانند وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و … قابل استفاده است و تنها به محتوای مرتبط با رمزارزها محدود نمی‌شود.

رمزارزها در سیستم‌های نمایش آگهی‌های تبلیغاتی

از آنجایی که اتریوم‌ادز قصد دارد با پلتفرم‌های بزرگ فعال در حوزه‌ی انتشار آگهی‌های تبلیغاتی همانند گوگل‌ادسنس رقابت کند، موفقیت این نو‌آوری مسیر گسترش استفاده از رمزارزها در پلتفرم‌های انتشار آگهی‌های تبلیغاتی را هموار خواهد ساخت.

در حالی که شرکت گوگل بزرگترین پلتفرم کسب درآمد از نمایش تبلیغات را در اختیار دارد، تاکنون تلاش کرده است که از فعالیت در صنعت رمزارزها اجتناب کند. بر اساس گزارش کوینیت، شرکت گوگل در سال 2018 انتشار آگهی تبلیغاتی مرتبط با رمزارزها را در این پلتفرم ممنوع اعلام کرده است. همچنین در سال 2019 کلمه‌ی اتریوم را به لیست سیاه سرویس تبلیغاتی خود افزوده است. با این وجود سرویس تبلیغاتی این شرکت به سادگی برای انتشار بد‌افزار ماینر مورد استفاده قرار گرفته است.

نظر شما نسبت به انتشار پلاگین اتریوم ادز برای انتشار آگهی تبلیغاتی در وردپرس چیست؟ آیا این پلتفرم در آینده به رقیب جدی برای سایر سیستم‌های انتشار آگهی تبلیغاتی همانند گوگل‌اد‌سنس تبدیل خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا