اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

با استفاده از این پلاگین جدید در ظرف چند دقیقه صرافی رمزارزی ایجاد کنید

استودیوی دریپر گورن هولم پلاگین جدیدی را برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس معرفی کرده که امکان ایجاد یک صرافی رمزارزی را به سادگی فراهم می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • استودیوی دریپر گورن هولم(Draper Goren Holm) در روز چهارشنبه خبر انتشار پلاگین ایجاد صرافی غیرمتمرکز بر پایه‌ی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را منتشر کرده است. پلاگین جدید امکان راه‌اندازی آسان صرافی غیرمتمرکز در وب‌سایت‌های بر پایه‌ی ورد‌پرس را فراهم می‌کند.

پلاگین ایجاد صرافی رمزارزها در وردپرس

استودیوی دریپر گورن هولم(Draper Goren Holm) نخستین پلاگین ایجاد صرافی غیرمتمرکز رمزارزها در وب‌سایت‌های ایجاد شده توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس را منتشر کرده است.

پلاگین وردپرس

اطلاعیه‌ی منتشر شده در روز بیست و دوم آوریل پلاگین جدید را به صورت «آسان‌ترین روش برای راه‌اندازی یک صرافی رمزارزها» توصیف کرده است. این پلاگین افراد عادی را قادر خواهد ساخت تا صرافی خودشان را ایجاد کنند. تیم دریپر(Tim Draper) یکی از بنیان‌گذاران شرکت سرمایه‌گذاری دریپر فیشر جروتسون(Draper Fisher Jurvetson) و همچنین از اولین سرمایه‌گذاران برخی شرکت‌های صاحب نام همانند اسکایپ(Skype)، هاتمیل(Hotmail)، اسپیس‌ایکس(SpaceX)، تسلا(Tesla) و توئیتر(Twitter) اظهار داشت:

نه‌تنها مهندسین بلکه هر کسی با استفاده از پلاگینی که تیم ما آن را ساخته قادر خواهند بود صرافی رمزارزی خودشان را راه‌اندازی کنند. Tim Draper

آلون گورن(Alon Goren)؛ یکی از بنیان‌گذاران دریپر گورن هولم اظهار داشت که توتل(Totle) یک روش عالی برای ایجاد امکان انجام مبادلات غیرمتمرکز در برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز برای توسعه دهندگان محسوب می‌گردد. وی افزود: «من به آن‌ها پیشنهاد دادم به منظور تسهیل پیاده‌سازی صرافی بر روی توسعه‌ی پلاگین وردپرس فعالیت کنند، چراکه تولیدکنندگان محتوا، شرکت‌های رسانه‌ای و افراد عادی از توانایی‌های فنی(ساخت صرافی) برخوردار نیستند.» گورن همچنین اعلام کرد که 35 درصد از وب‌سایت‌های موجود در شبکه‌ی اینترنت بر پایه‌ی وردپرس ایجاد شده‌اند.

فرآیند توسعه‌ی پلاگین و ایجاد پلاگین‌های جدید استمرار خواهد یافت

گورن اظهار داشت که برای پیاده‌سازی پلاگین تنها به چند کلیک نیاز است. پلاگین بهترین نرخ تبدیل را برای تکمیل فرآیند مبادلات از طریق کیف‌پول متصل به این افزونه جستجو می‌کند. وی منبع باز بودن و قابلیت سفارشی‌سازی را به عنوان ویژگی‌های این پلاگین عنوان کرد و افزود که با طیف وسیعی از برنامه‌های کیف‌پول نسخه‌ی دسکتاپ و موبایل شامل متامسک(Metamask)، بریو(Brave)، تراست‌والت(TrustWallet)، کوین بیس والت(Coinbase Wallet)، انجین(Enjin) و اوپرا(Opera) سازگار است.

گورن معتقد است که امکان افزودن قابلیت‌های بیشتر به این افزونه و یا ایجاد افزونه‌های دیگر بر اساس فعالیت دیگر شرکت‌های زیر مجموعه‌ی دریپر گورن هولم همانند لونارکراش(LunarCRUSH) که در حوزه‌ی جمع‌آوری داده‌ها از رسانه‌های اجتماعی فعالیت دارد و دجنس(Degens) که یک سایت شرط‌بندی غیرمتمرکز ورزشی است نیز وجود دارد. وی همچنین معتقد است که مکان کمک به سایت‌ها از طریق پلاگین وجود دارد. گورن افزود:

قصد دارم ویژگی‌های دیگری را همانند نمایش توکن‌های خاصی در یک پست‌ مشخص در آینده به پلاگین اضافه کنم. حتی امکان ایجاد پلاگین پرداخت جداگانه‌ای با استفاده از رابط توتل وجود دارد. تصور کنید که قادر هستید هر نوع توکنی را به عنوان روش پرداخت پذیرش کنید اما در نهایت توکن‌ها به‌طور خودکار به توکن‌های منتخب شما تبدیل می‌شوند. Alon Goren

نظر شما نسبت به پلاگین منتشر شده چیست؟ آیا پلاگین ایجاد صرافی غیرمتمرکز با استقبال تولید‌کنندگان محتوا و وب‌سایت‌های ایجاد شده بر پایه‌ی وردپرس مواجه خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

دکمه بازگشت به بالا