اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

گوگل کلاود به شبکه‌ی بلاک‌چینی ایاس خواهد پیوست

در صورت موافقت جامعه‌ی بلاک‌چینی ایاس(EOS) پلت‌فرم گوگل کلاود به یکی از تولید‌کنندگان بلاک در این شبکه تبدیل خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده توسط شرکت توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزارهای بلاک‌چینی بلاک‌وان(Block.one) در صورت موافقت جامعه‌ی بلاک‌چین ایاس(EOS) پلت‌فرم پردازش ابری شرکت گوگل که «گوگل کلاد(Google Cloud)» نامیده شده، قرار است به عنوان یک تولید‌کننده‌ی بلاک به این شبکه‌ی بلاک‌چینی ملحق شود. این درحالیست که تحلیلگران و کاربران شبکه‌ی ایاس نسبت به تمرکز بیش از حد این شبکه ابزار نگرانی می‌کنند. شایان ذکر است که در حال حاضر شبکه‌ی بلاک‌چینی ایاس ۲۱ تولیدکننده‌ی بلاک مجزا دارد.

گوگل کلاود به EOS پیوست

پلت‌فرم گوگل کلاود(Google Cloud) مجموعه‌ای خدمات پردازش ابری مبتنی بر زیرساخت‌های شرکت گوگل، اخیراً با هدف تبدیل شدن به یکی از تولیدکنندگان بلاک شبکه‌ی ایاس(EOS) به این جامعه‌ی بلاک‌چینی پیوسته است؛ گرچه شرط پذیرش این پلت‌فرم تایید جامعه‌ی EOS می‌باشد.

ایاس گوگل EOS Google
گوگل کلاود

شبکه‌ی ایاس که اغلب به دلیل تمرکز بیش از حد مورد انتقاد کاربران و تحلیلگران قرار گرفته است، در مجموع ۲۱ تولید‌کننده‌ی بلاک مجزا دارد. در بیانیه‌ی مطبوعاتی این شرکت گفته شده که آلن دی(Allen Day) یکی از توسعه‌دهندگان و طرفداران پلت‌فرم گوگل کلاود، روند تبدیل این پلت‌فرم پردازش ابری به یکی از تولیدکنندگان بلاک ایاس را تایید کرده است. در بخشی از صحبت‌های وی گفته شده که:

همانطور که سازمان‌های مختلف فرآیند استفاده از فناوری دفاتر کل توزیع‌شده را در زیرساخت‌های خود را آغاز کرده‌اند، ما هم متعهد می‌شویم که از ذخیره‌ی ایمن اطلاعات بلاک‌چین‌های عمومی اطمینان حاصل کنیم، به طوری که این اطلاعات کاملاً قابل دسترسی بوده و از راه‌های قابل قبولی بتواند به آن‌ها دست یافت. Allen Day

صحبت‌های مدیرعامل بلاک‌وان

در این بیانیه گفته شده که بریدن بلامر(Brendan Blumer) مدیرعامل شرکت بلاک‌وان مدعی شده که EOS مسئول اکثر فعالیت‌های بلاک‌چین عمومی است، اگرچه وی در صحبت‌های خود به معیارهای مورد استفاده برای رسیدن به این نتیجه را شرح نداد. به گفته‌ی بلامر:

با در اختیار داشتن بخش زیادی از فعالیت‌های بلاک‌چینی، شبکه‌ی ایاس یک راه‌حل بسیار قدرتمند برای هر کسی است که می‌خواهم به راحتی از مزایای اکوسیستم غیرمتمرکز بهره ببرد. Brendan Blumer

این درحالیست که چندی قبل شرکت بلاک‌وان اعلام کرده بود یکی از مدیران سابق بانک گلدمن ساکس(Goldman Sachs) به نام آر مارتین چاوز(R. Martin Chavez) ریاست هیئت مشاوره‌ی این شرکت را برعهده گرفته است.

بلاک‌وان که به عنوان شرکت زیرساختی و مادر شبکه‌ی EOS توصیف می‌شود، در ابتدا توسط نامزد فعلی ریاست جمهوری یعنی آقای بروک پیرس(Brock Pierce) تاسیس شد؛ اگرچه این سیاستمدار مشتاق پیشرفت چند سال قبل از این شرکت کنار گذاشته شد.

نظر شما در رابطه با همکاری شرکت گوگل و ایاس چیست؟ آیا استفاده از فناوری‌های ابری شرکت گوگل باعث پیشرفت چشم‌گیر شبکه‌ی بلاک‌چینی EOS و افزایش قیمت رمزارز آن خواهد شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا