اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

نماینده‌ی سابق انگلیس در پارلمان اتحادیه‌ی اروپا به جامعه‌ی کاربران بیت کوین ملحق شد!

گادفری بلوم(Godfrey Bloom)؛ سیاستمدار سابق انگلیسی که در گذشته سیستم بانکی را «کلاهبرداری» توصیف کرده بود، در توییتی اعلام کرد که برای نخستین مرتبه مقداری بیت کوین را خریداری کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • سیاست‌های ناکارآمد بانک‌های مرکزی سراسر جهان برای مدیریت ارز موجب سلب اعتماد بسیاری از انسان‌ها به این سیستم شده است و این افراد جایگزین‌هایی را برای دارایی‌های منتشر شده توسط بانک‌های مرکزی جستجو می‌کنند. در همین راستا نماینده‌ی سابق انگلیس در پارلمان اتحادیه‌ی اروپا که در سال ۲۰۱۳ خواستار دستگیری مدیران بانک‌های مرکزی شده بود، اعلام کرد که در کنار طلا، نقره و املاک و مستقلات بر روی بیت کوین نیز سرمایه‌گذاری کرده است و قصد دارد در رابطه با این دارایی بیشتر بیاموزد.

نخستین خرید بیت کوین توسط نماینده‌ی سابق انگلیس در پارلمان اتحادیه‌ی اروپا

گادفری بلوم(Godfrey Bloom)؛ سیاستمدار سابق انگلیسی در هفته‌ی گذشته برای نخستین مرتبه اقدام به خرید بیت کوین کرده است. بلوم در بازه‌ی زمانی 2004 تا 2014 به عنوان یکی از اعضاء پارلمان اروپا در یورک‌شر و هامبر(Yorkshire And The Humber) فعالیت کرده است.

وی چند سال پس از آن‌که صنعت بانک‌داری جهان را «کلاهبرداری» توصیف کرده است، در توییتی اعلام کرد که بر روی بیت کوین نیز در کنار طلا و نقره سرمایه‌گذاری کرده است:

توییت گادفری بلوم
من در این هفته برای نخستین مرتبه بیت کوین خریداری کرده‌ام و مقدار زیادی طلا و نقره در اختیار دارم.

بلوم اعلام کرد که قصد دارد در رابطه با رمزارزها اطلاعات بیشتری را کسب کند و حتی برای مصاحبه از چهره‌های برجسته در صنعت رمزارزها در کانال یوتیوبش که 13 هزار مشترک دارد، از آن‌ها دعوت به‌عمل آورده است. وی اظهار داشت: «من نسبت به یادگیری در رابطه با رمزارزها مشتاق هستم و در جستجوی مصاحبه با کسانی هستم که در رابطه با رمزارزها به من آموزش دهند.»

وی در گذشته اعلام کرده بود که 65 درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به طلا، 8 درصد را به نقره و بخش باقی مانده را به املاک و مستقلات اختصاص داده است.

سیستم بانکی مبتنی بر بانک‌های مرکزی کلاهبرداری هستند

نماینده‌ی سابق پارلمان اتحادیه‌ی اروپا در سال 2013 و در جلسه‌ی پارلمان سیستم بانک‌داری را با عبارت «کلاهبرداری» توصیف کرده است. وی در آن زمان اعلام کرد: «شما قادر به درک سیستم بانک‌داری نیستید، تمامی بانک‌ها ورشکسته هستند.»

بلوم در همین زمان به رواج گسترده‌ی پدیده‌ی «ذخیره‌ی جزئی» اشاره کرده است که در آن بانک‌ها تنها موظفند بخشی از دارایی مشتریان خود را به عنوان ذخیره نگه‌داری کنند و قادر هستند تا بخش باقی مانده را به‌طور وام ارائه دهند. وی این پدیده را نوعی «رسوایی مجرمانه» توصیف کرده است که مخاطره‌ی اخلاقی برای اقتصاد به همراه دارد.

وی در همین مصاحبه سیاست کاهش کمی یا رویکرد بانک‌های مرکزی برای چاپ گسترده‌ی پول و با هدف تحریک اقتصاد را دستکاری کامل خوانده است. بلوم معتقد است که پرداخت کنندگان مالیات در نهایت تحت تاثیر اقدام بانک‌های مرکزی قرار خواهند گرفت.

زمانی که بانک‌ها به دلیل بی‌کفایتی برشکسته شوند، پرداخت کنندگان مالیات هزینه‌ی آن را پرداخت خواهند کرد. این اقدام سرقت آشکار از آن‌ها محسوب می‌گردد و تا زمانی که سیاستمداران و بانک‌داران را به زندان نفرستیم، این تخلف همچنان استمرار خواهد یافت. Godfrey Bloom

اتخاذ سیاست کاهش کمی توسط بانک‌های مرکزی موجب شده است تا در طول چند ماه اخیر چهره‌های شناخته شده‌ی بسیاری همانند پائول تئودور جونز(Paul Tudor Jones)؛ سرمایه‌گذار و مدیر صندوق آمریکایی و شرکت میکرو استراتژی که بنیان‌گذاران آن در سال 2013 در میان منتقدان بیت کوین قرار داشتند، به‌طور مشابه با بلوم بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

نظر شما نسبت به سرمایه‌گذاری نماینده‌ی سابق انگلیس در پارلمان اتحادیه‌ی اروپا بر روی بیت کوین چیست؟ آیا سیاست‌های ناکارآمد بانک‌های مرکزی پذیرش بیت کوین را در میان مردم جهان تسریع خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا