اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

تحلیلگر حوزه‌ی رمزارزها: به زودی شاهد جهش قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل خواهیم بود

کریپتو بیت‌لورد در تازه‌ترین رشته پست‌های توییتری خود توضیح داده است که روند صعودی پیش رو بسیار بزرگ‌تر و قوی‌تر از رویداد سال ۲۰۱۷ می‌باشد

نکات برگزیده مطلب
  • یکی از تحلیلگران برجسته‌ی حوزه رمزارزها که در توییتر با نام مستعار کریپتو بیت‌لورد(Crypto Bitlord) فعالیت دارد، اخیراً با انتشار رشته پست‌های توییتری اظهار نموده که با آغاز روند صعودی بیت کوین فاصله‌ی کمی داریم. به گفته‌ی وی روند صعودی پیش رو آنقد بزرگ و قدرتمند است که باعث می‌شود روند افزایش بازار رمزارزها در سال ۲۰۱۷ در برابر آن خنده‌دار به نظر برسد. وی همچنین توضیح داد که علاوه بر بیت کوین، به زودی شاهد جهش ارزش اتریوم و ریپل نیز خواهیم بود.

جهش باورنکردنی

یک تحلیلگر برجسته‌ و تاثیرگذار حوزه‌ی رمزارزها که در فضای رسانه‌های اجتماعی با نام مستعار کریپتو بیت‌لورد(Crypto Bitlord) فعالیت دارد، در تازه‌ترین پست توییتری خود اعلام نموده که رمزارزهای بیت کوین، اتریوم و ریپل اکنون در آستانه‌ی یک روند صعودی چشم‌گیر هستند که باعث می‌شود روند صعودی ۲۰۱۷ بسیار کوچک و خنده‌دار به شمار آید.

کریپتو بیت‌لورد بیت کوین BTC

کریپتو بیت‌لورد با انتشار چندین پست توییتری پی‌درپی به ۱۲۰ هزار فالوور خود اعلام کرد که از نظر او تنها مدت زمان کوتاهی برای رسیدن بیت کوین به نقطه‌ی مقاومت ۱۰ هزار دلاری و رسیدن به بالاترین رکورد قیمت وجود دارد. وی در بخش از پست‌های توییتری خود اظهار داشت که «این یک پامپ و روند صعودی همچون رویداد سال ۲۰۱۷ نیز که در حال شروع می‌باشد، بلکه یک روند صعودی باورنکردی است که با کاربران بیشتر و پول بیشتر آغاز خواهد شد. با گذشت چندین سال وقتی به این روند صعودی نگاهی می‌اندازید، متوجه می‌شوید که رویداد صعودی ۲۰۱۷ تنها یک آزمایش و بررسی بوده است… این جهش ارزش به زودی آغاز خواهد شد».کریپتو بیت‌لورد بیت کوین BTC

وی همچنین در ادامه توضیح داد که طی دو تا چهار هفته‌ی آینده شاهد افزایش قیمت بیت کوین تا مرز ۱۱ هزار دلار خواهیم بود و پس از آن شاهد آغاز یک روند صعودی برای ثبت رکوردهای جدید هستیم.

اتریوم و ریپل

این تحلیلگر طرفدار بیت کوین در رابطه با وضعیت آتی رمزارز اتریوم نیز خوش‌بین بوده و انتظار دارد که طی یک ماه آینده ارزش هر واحد ETH نسبت به قیمت‌های فعلی دوبرابر شود. در بخشی از صحبت‌های وی آمده است که «شمعدانی‌های آتی باعث خواهند شد که قیمت هر واحد اتر به ۵۰۰ دلار برسد».

علاوه بر این، این استراتژیست حوزه‌ی رمزارزها فکر می‌کند که رمزارز ریپل(XRP) که طی ماه‌های اخیر توانسته توجه‌ی سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند، به زودی همه را شوکه کرده و با سرعت بسیار بالایی روند صعودی خود را آغاز می‌کند.

وی در یک پست توییتری به اظهار نظر در رابطه با رمزارز ریپل پرداخت و توضیح داد که:

رمزارز XRP آماده‌ی یک روند حرکتی عمودی است. پس از چند روز باز هم به این پست توییتری نگاهی انداخته و از خودتان سوال کنید که: چرا ریپل نخریدم! Crypto Bitlord

کریپتو بیت‌لورد غالباً به دلیل انتقادات شدید نسبت به پروژه‌ی رمزارزی ریپل شناخته می‌شود. وی در ماه آگوست سال گذشته یک کمپین راه‌اندازی کرد و از کاربران خواست تا در راستای توقف استارت‌آپ سانفرانسیسکو و فروش هلدینگ‌های XRP به او ملحق شوند. این تحلیلگر معتقد است که روند فروش ریپل در حال ایجاد فشار مضاعف بر روی بازار بوده و باعث شده تا از آغاز روند صعودی قیمت رمزارز XRP جلوگیری شود.

نظر مخالف

البته تمام تحلیلگران معتقد نیستند که بازار رمزارزها به زودی آماده‌ی یک روند صعودی خواهد شد. یک استراتژیست حوزه‌ی رمزارز به نام کریپتو آمستردام(CryptoAmsterdam) با انتشار چندین پست توییتری توضیح داد که به زودی شاهد پایان فصل کوتاه رمزارزهای ثانویه خواهیم بود.

کریپتو آمستردام با انتشار یک پست توییتری اظهار داشت که:

من فکر می‌کنم که فصل رمزارزهای ثانویه به زودی پایان خواهد یافت. تسلط بیت کوین همچنان در سطوح هفتگی باقی می‌ماند. بیت کوین به محدوده‌ی ۷۰ روزه‌ی خود نزدیک می‌شود. کاهش نوسان بازار بیت کوین از سال ۲۰۱۷ تا به امروز تنها چهار مرتبه رخ داده است. پس از این کاهش نوسان هر بار شاهد یک سقوط ۵۰ تا ۲۵۰ درصدی بوده‌ایم. از نظر تاریخی سه‌ماهه‌ی سوم هر سال روند نزولی داشته است. CryptoAmsterdam

نظر شما در رابطه با صحبت‌های این تحلیلگران برجسته چیست؟ آیا به زودی شاهد آغاز یک روند افزایش قیمت سرسام‌آور خواهیم بود و یا باید منتظر پایان فصل رمزارزهای ثانویه باشیم؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا