اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذاران برای فرار از مالیات رمزارز اتر را ۵۱۵ درصد بالاتر از قیمت معاملاتی می‌خرند!

ارزیابی‌های انجام شده بر روی صندوق دارایی اتریوم گری‌اسکیل نسبت به قیمت اتریوم در بازار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران این شرکت برای فرار از مالیات و مشکلات قانونی حاضرند برای خرید رمزارز اتر قیمت بسیار بالاتری بپردازند

نکات برگزیده مطلب
  • ارزیابی ارزش دارایی‌های گری‌اسکیل اتریوم تراست(Grayscale Ethereum Trust) نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حقیقت رمزارزهای اتر را ۵۱۵ درصد بالاتر از قیمت معاملاتی خریداری می‌کنند. در همین زمان، تفاوت فاحشی در ارزش سهام گری‌اسکیل بیت کوین تراست(The Grayscale Bitcoin Trust) و قیمت بیت کوین در بازار مشاهده نمی‌شود.

سرمایه‌گذاران گری‌اسکیل اتریوم تراست رمزارزهای اتر را بالاتر از قیمت معاملاتی خریداری می‌کنند

سرمایه‌گذاران گری‌اسکیل اتریوم تراست(Grayscale Ethereum Trust) رمزارز اتر(Ether) را 515 درصد بالاتر از قیمت معاملاتی(به صورت پرمیوم) خریداری می‌کنند.

هر سهم از گری‌اسکیل اتریوم تراست(ETHE) هم‌اکنون 90.55 دلار ارزش دارد. با این وجود، ارزیابی دارایی‌های اتر این شرکت به ازای هر سهم ارزش هر سهم را 16.10 دلار نشان می‌دهد. در حقیقت سرمایه‌گذاران با خریداری سهام گری‌اسکیل اتریوم تراست در بازار آزاد، رمزارزهای اتر را 5 برابر گرانتر خریداری می‌کنند.

توئیت گری‌اسکیل
ارزش خالص دارایی‌های تحت مدیریت شرکت، ارزش دارایی‌ها به ازای هرسهم و ارزش بازار سهام شرکت به ازای هر سهم. مجموع دارایی‌های شرکت گری‌اسکیل 2.5 میلیارد دلار.

در حالی که ارزش هر سهم از گری‌اسکیل اتریوم تراست به‌طور منظم نوسان می‌کند، هم‌اکنون ارزش هر سهم این شرکت 220 درصد بالاتر از ارزش هر سهم در ماه فوریه گزارش شده است. همچنین مقایسه‌ی ارزش هر سهم این شرکت در مقایسه با زمانی که برای نخستین مرتبه معاملات سهام این شرکت در بازار‌های معاملاتی آغاز شده است(ژوئن 2019)، افزایش 1,150 درصدی را نشان می‌دهد.

در سال 2019 سطح سرمایه‌گذاری در گری‌اسکیل اتریوم تراست 1 میلیارد دلار گزارش شده است. هم‌اکنون دارایی‌های تحت مدیریت گری‌اسکیل اتریوم تراست 195.1 میلیون دلار ارزش دارد. ارزش بازار این بخش سرمایه‌گذاری از شرکت گری‌اسکیل در طول سه ماه گذشته 238 درصد افزایش یافته است در حالی که حجم دارایی‌های اتر این بخش در طول همین مدت زمان تنها 22 درصد افزایش یافته است. با این وجود، ارزش دارایی‌ها در طول دوازده ماه گذشته 7 درصد کاهش یافته است. همچنین کاهش ارزش دارایی‌ها از زمان راه‌اندازی گری‌اسکیل اتریوم تراست تاکنون 78 درصد کاهش یافته است.

خریداری اتر بالاتر از قیمت معاملاتی برای فرار از پرداخت مالیات و مشکلات قانون‌گذاری

سرمایه‌گذاران گری‌اسکیل اتریوم تراست اغلب برای فرار از مشکلات قانونی و ریسک‌های مرتبط با فعالیت در بازار رمزارزها ترجیح می‌دهند سهام گری‌اسکیل اتریوم تراست را خریداری کنند. کسب سود از تفاوت قیمت در بازارهای معاملاتی(آربیتراژ) نیز به سادگی امکان‌پذیر نیست زیرا سهام‌های گری‌اسکیل اتریوم تراست پس از صدور باید برای دوره‌ی یک‌ساله نگه‌داری شوند. بعلاوه حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری 25 هزار دلار اعلام شده است.

ارزش سهام گری‌اسکیل بیت کوین تراست

شرکت گری‌اسکیل همچنین فرصت سرمایه‌گذاری در دیگر رمزارزهای بزرگ بازار همانند بیت کوین را فراهم می‌کند. ارزش دارایی‌های تحت مدیریت گری‌اسکیل بیت کوین تراست(The Grayscale Bitcoin Trust) هم‌اکنون بیش از 2 میلیارد دلار گزارش شده است.

در همین زمان ارزش دارایی‌های گری‌اسکیل بیت کوین تراست به ازای هر سهم 7.04 دلار محاسبه شده است، در حالی که قیمت مبادلات سهام گری‌اسکیل بیت کوین تراست 7.80 دلار گزارش شده است. برخلاف اتریوم، ارزش دارایی‌های بیت کوین گری‌اسکیل بیت کوین تراست از زمان راه‌‌اندازی تاکنون 5000 درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش کوینیت، شرکت گری‌اسکیل هم‌اکنون یک درصد از کل رمزارزهای بیت کوین را در اختیار دارد.

نظر شما نسبت به مبادلات گری‌اسکیل اتریوم تراست به صورت پرمیوم چیست؟ آیا این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران افزایش شدید قیمت اتریوم را در آینده انتظار دارند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا