اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

شبکه‌ی اتریوم به ستون فقرات بیت کوین تبدیل شده است!

گسترش سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز و رمزارزهای پایدار در شبکه‌ی اتریوم جایگاه اتریوم را در صنعت رمزارزها بسیار پررنگ‌تر از گذشته نشان می‌دهد

نکات برگزیده مطلب
  • با توجه به توسعه‌ی تعداد زیادی برنامه‌ی کاربردی غیرمتمرکز در بلاکچین اتریوم، بدون شک این شبکه‌ به بخش جدایی ناپذیری از صنعت رمزارزها تبدیل شده است. گسترش سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز و افزایش انتشار رمزارز پایدار تتر در شبکه‌ی اتریوم تاثیر‌گذاری این نو‌آوری را در صنعت رمزارزها افزایش داده است. در همین راستا یکی از تحلیلگران شبکه‌ی اتریوم را به صورت ستون فقرات بیت کوین توصیف کرده است.

افزایش فعالیت در شبکه‌ی اتریوم

اهمیت شبکه‌ی اتریوم به دلیل رشد سریع سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(DeFi) در صنعت بلاکچین افزایش یافته است. بر اساس گزارش کوینیت، ارزش دارایی‌های موجود در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز در سال گذشته‌ی میلادی به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

یکی از تحلیگران معتقد است که به دلیل نقش مهم شبکه‌ی اتریوم در صنعت رمزارزها، این شبکه‌ به ستون فقرات بیت کوین تبدیل شده است. وی همچنین معتقد است که اتریوم در این مقطع زمانی نقش مهمی در موفقیت بیت کوین ایفا می‌کند.

شرایط ناپایدار اقتصادی به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب افزایش سطح نوسانات در بازار رمزارزها شده است، در همین راستا رمزارز اتر(ETH) نیز نوسانات گسترده‌ای را تجربه کرده است. قیمت اتریوم در سال جاری و در نتیجه‌ی سقوط رمزارزها از بیشینه‌ی 290 دلار به سطوح کمتر از 100 دلار کاهش یافته است. در زمان نگارش مقاله قیمت مبادلات اتر در محدوده‌ی 142.70 دلار قرار گرفته است.

با این وجود، اتریوم از نظر بنیادی قدرتمند به‌نظر می‌رسد. در حقیقت، به ارزش تقریبی 700 میلیون دلار رمزارز اتر در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز قفل شده است.

بعلاوه، داده‌های پلتفرم تحقیقاتی IntoTheBlock افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه‌ی اتریوم را نشان می‌دهد. در حقیقت تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه‌ی اتریوم از پایان ماه مارس سال جاری افزایش یافته است. در همین مدت زمان تعداد آدرس‌های دارای موجودی صفر کاهش یافته است.

آدرس‌های شبکه‌ی اتریوم

این داده‌ها افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران فعال را نشان می‌دهد و به‌نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران هم‌اکنون در حال جمع‌آوری رمزارزها هستند.

اتریوم به ستون فقرات بیت کوین تبدیل شده است

یکی از تحلیلگران محبوب رمزارزها در توئیتر با نام کاربری Bitcoin Jack اخیرا دیدگاه جالبی را در رابطه با نقش شبکه‌ی اتریوم در میان رمزارزها مطرح کرده است. وی معتقد است که اهمیت اتریوم در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز و صنعت رمزارزها این شبکه را به ستون فقرات بیت کوین تبدیل می‌کند:

اتریوم ستون فقرات بیت کوین
اتریوم به ستون فقرات بیت کوین تبدیل شده است. نمی‌توان حجم عظیم دارایی‌هایی که در شبکه‌ی اتریوم قفل شده است را نادیده گرفت. رمزارزهای پایدار و سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز نسبت به گذشته اهمیت بیشتری دارند و سرمایه‌گذاران بزرگ این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

به وضوح مشخص است که رشد اکوسیستم اتریوم کل صنعت رمزارزها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.در حقیقت، رشد گسترده‌ی شبکه‌ی اتریوم را می‌توان به عنوان محرکی برای گسترش پذیرش بیت کوین ارزیابی کرد.

اهمیت و نقش شبکه‌ی اتریوم در گسترش صنعت رمزارزها چیست؟ آیا رشد رمزارزهای پایدار و سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز موجب گسترش نمایی شبکه‌ی اتریوم خواهد شد؟ آیا اتریوم به ستون فقرات بیت کوین تبدیل شده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا