اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

شهروندان ایتالیا استفاده از بیت کوین را به ویزا و مسترکارت ترجیح می‌دهند

پس از پی پل و پست پی، بیت کوین محبوب‌ترین روش انجام پرداخت‌های آنلاین در کشور ایتالیا می‌باشد

نکات برگزیده مطلب
  • طبق داده‌های منتشر شده توسط موسسه‌ی تحلیلی سِم راش(SEMRush)، پس از پی‌پل و یک سرویس پرداخت آنلاین ایتالیایی به نام پست پی(PostePay)، بیت کوین محبوب‌ترین روش انجام تراکنش‌های آنلاین در بین شهروندان ایتالیایی می‌باشد.

محبوبیت بیت کوین در ایتالیا

براساس داده‌های منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بازار SEMRush، رمزارز بیت کوین(BTC) در کشور ایتالیا به سومین روش پرداخت آنلاین محبوب در بین شهروندان تبدیل شده است. یک خبرگزاری محلی در تاریخ ۳۱ام اکتبر با انتشار مقاله‌ای به نقل از شرکت مذکور خبر داد که در فهرست پرکاربردترین و محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در کشور ایتالیا، بیت کوین توانسته پس از پی پل(PayPal) و یک سرویس کارت اعتباری ایتالیایی به نام PostePay، جایگاه سوم را با قدرت تصاحب کند.

این داده‌ها همچنین حاکی از آن است که شهروندان کشور ایتالیا به جای استفاده از کارت‌های اعتباری سنتی همچون ویزا، مسترکارت و یا آمریکن اکسپرس(American Express) بیشتر از بیت کوین برای انجام خرید آنلاین استفاده می‌کنند.

طبق اعلام خبرگزاری مذکور، رمزارز بیت کوین از طرف شهروندان ایتالیا بیش از ۲۱۵ هزار مرتبه در ماه برای خرید‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد، درحالیکه این رقم برای کارت‌های اعتباری آمریکن اکسپرس چیزی حدود ۱۸۹ هزار مرتبه در ماه است. سایر کارت‌های اعتباری معروف از جمله ویزا و مسترکارت نیز تنها ۳۳۹۵۰ تراکنش آنلاین در ماه به ثبت می‌رسانند.

پی پل و PostePay پیشتاز هستند

خدمات پرداخت آنلاین پی پل که مقر اصلی آن در کالیفرنیا قرار دارد، با در اختیار داشتن ۱/۳ میلیون تراکنش آنلاین ماهیانه، همچنان برای پرداخت‌های آنلاین در بین شهروندان ایتالیا انتخاب اول است. کمپانی پردازش پرداخت‌ PostePay نیز با در اختیار داشتن ۱/۲ میلیون تراکنش در ماه، جایگاه دوم را از آن خود کرده است.

شایان ذکر است که داده‌های منتشر شده هیچ اطلاعاتی در رابطه با تعداد حساب‌های پی پل و PostePay متصل شده به کارت‌های اعتباری ارائه نکرده است.

خرید آنلاین در ایتالیا رو به افزایش است

لازم به ذکر است که تنها در سال ۲۰۱۸، مجموع هزینه‌ی فروش آنلاین کسب و کار‌های به مشتری در ایتالیا& چیزی بیش از ۴۰ میلیارد یورو بوده است؛ درحالیکه ۶۲ درصد از مردم این کشور حداقل یک بار در سال به خرید آنلاین روی می‌آورند.

نظر شما در رابطه با افزایش محبوبیت بیت کوین و پیشی گرفتن از سرویس‌های پرداخت نام‌آشنایی همچون مسترکارت چیست؟ آیا شاهد گسترش و پذیرش روز افزون بیت کوین و استفاده از رمزارزها در سراسر جهان هستیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا