اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

Genesis Capital: افزایش چشم‌گیر میزان فعالیت سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در صنعت رمزارزی

گزارشات Genesis Capital نشان می‌دهد که شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی فعالیت‌های سازمانی در صنعت رمزارزی هستیم

نکات برگزیده مطلب
  • داده‌های بدست آمده از گزارشات اخیر کمپانی ارائه‌دهنده‌ی وام‌های رمزارزی Genesis Capital که روز ۲۵ام ژوئن منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که فعالیت‌های سازمانی و نهادی مرتبط با صنعت رمزارزی طی ۱۲ ماه گذشته تا به امروز بیش از ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

گزارش Genesis Capital

طبق گزارشاتی که روز ۲۵ام ژوئن منتشر شده است، افزایش قیمت رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) طی چند ماه اخیر احتمالا به میزان قابل ملاحظه‌ای به فعالیت‌های سازمانی سال گذشته مرتبط باشد.

genesis capital

 

داده‌های بدست آمده از کمپانی ارائه‌دهنده‌ی وام‌های رمزارزی Genesis Capital(نهاد وابسته به پلت‌فرم Genesis Global Trading) حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد افزایش قابل توجه‌ی فعالیت سازمانی و نهادی در صنعت رمزارزی هستیم، تا جایی که میزان فعالیت‌های سازمانی نسبت به دوازده‌ ماه گذشته دو تا سه برابر بیشتر شده است.

در کنار این جهش که به واسطه‌ی افزایش فعالیت موسسات و نهاد‌ها شکل گرفته است، در گزارشات فوق‌الذکر گفته شده که گرچه بخش اعظم عملکرد قوی بیت‌کوین در بازار به احساسات ناشی از اعلامیه‌ی مرتبط با رمزارز بومی کمپانی فیس‌بوک با نام Libra مرتبط است، اما می‌توان گفت که بیت‌کوین در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۴۰ درصد افزایش ارزش را شاهد بوده است.

علاوه بر این‌ها، افزایش تنش‌های ژئوپولتیک و فرا منطقه‌ای(هم جنگ تجاری بین آمریکا و چین و یا هم تنش‌های بین ایران و آمریکا) نیز از جمله عواملی هستند که موجب افزایش علاقه‌ی مردم به ارزهای مستقلی همچون بیت‌کوین می‌شود.

در حالیکه محبوبیت بیت‌کوین تا به امروز به عنوان یک ابزار مرتبط با حدس و گمان و یا محل ذخیره‌سازی ارزش باعث شده تا مردم آن را با طلا مقایسه کنند، اما در گزارشات فوق آمده است که یک کارمند ارشد فعال در زمینه‌ی مدیریت دارایی، ادعا نموده که یک رابطه بین این دو دارایی ظاهرا رقیب وجود دارد:

این مورد کمتر در رابطه با افراد مرتبط با صنعت رمزارزی صدق می‌کند و بیشتر به سرمایه‌گذاران مربوط است که سعی دارند تا بخش‌های کوچکی از مجموع ثروت خود را به دارایی‌های دیگر تبدیل کنند. یک کارمند ارشد فعال در زمینه‌ی مدیریت دارایی

.

قیمت بیت‌کوین حتی می‌تواند بیشتر از این شود

همانطور که بازار همچنان شاهد علائم سبز رنگ است و بیت‌کوین توانسته روز گذشته با افزایش ۱۲ درصدی به ارزش ۱۲۵۰۰ دلار برسد، گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد کمیته‌ی خدمات مالی داخلی ایالات متحده قرار است به عنوان یک رویداد کلیدی برای کسانی که روند توسعه‌ی Libra را در فضای رمزارزی دنبال می‌کنند، در روز ۱۷ام جولای یک جلسه برگزار کند.

به گزارش کوینیت، رمزارز بیت‌کوین طی روز‌های گذشته توانست برای اولین بار پس از آوریل ۲۰۱۷، دوباره بیش از ۶۰ درصد سهم بازار را از آن خود کند.

این درحالیست که آقای تریس مایر(Trace Mayer) میزبان پادکست دانش بیت‌کوین(Bitcoin Knowledge) با اشاره به افزایش استاندارد‌های فنی قیمت که نشان دهنده‌ی جدایی قیمت فعلی توسط شاخص میانگین حرکت ۲۰۰ روزه است، ادعا نموده که ادامه‌ی مسیر فعلی این رمزارز باعث می‌شود که در پایان سال جاری به قیمت ۲۱ هزار دلار برسد.

نظر شما در رابطه با گزارشات genesis capital چیست؟ آیا افزایش چشم‌گیر فعالیت‌های سازمانی باعث شروع روند افزایشی قیمت بیت‌کوین شده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا